Plotka dodana przez użytkownika carmen

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Oryginalne buty Miley Cyrus

poniedziałek 11-02-08, czytany: 30398 razy       miley cyrus   wygląd   buty  

Ale czy trafione? (FOTO)

Miley CyrusMiley Cyrus / PosterMix
Na jednej z ostatnich imprez Miley Cyrus, gwiazda serialu Hannah Montana pojawiła się w cekinowej sukience, jednak to nie ona wzbudziła zainteresowanie, tylko buty.

Wiele osób twierdzi, że ładnie jej w nich, są oryginalne. Inni zaś sądzą, że to zupełnie nietrafiony wybór.

A co Wy myślicie o butach Miley?
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

carmen

Czytaj dalej: "Interesująca Postać " - Udziela Wywiadu .. - GOSIA ANDRZEJEWICZ

 
  Ostatnio dodane fotki Miley Cyrus:zobacz całą galerię »
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (69): sortuj ↓  

gość10-10-10, 19:39   cytuj

odczepcie się od niej. buty są cudne.

gość01-03-10, 20:50   cytuj

ładne buty i wogule odczepcie sie od miley zazdrościcie jej i tyle=)

gość23-02-10, 20:08   cytuj

szlak mnie trafia jak widze takie komentarze co wy odnej chcecie...ciekawe czy wam było by miło

gość09-07-09, 15:11   cytuj

Dla mnie bardzo się podobają, są świetnie dopasowane do sukienki.

Miiiley30-04-09, 14:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie wygląda fajnie...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Lady GaGa zabawia się w Nowym Yorku...

gość09-11-08, 19:19   cytuj

nawed nawed

gość16-09-08, 19:08   cytuj

mi tam sie podobaja sa orginalne i pasuja do sukienki a ci ktorzy tak przeklinaja niech licza sie ze slowami troche kultury

gość11-06-08, 22:44   cytuj

Nawet ładne:P


ACDC rządzi!!! Adam Sevani szczególnie!!

gość22-03-08, 09:24   cytuj

właśnie że te buty pasują do tej sukienki ro zumiem że komuś mogą sie niepodobać ale wyzywacie miley od idiotek,wieśniaczek itp. i mówicie że potrzebuje stylisty bo jej zazdrościcie.

Cola17-03-08, 16:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bardzo mi się nie podobają...

Bee-Milian10-03-08, 15:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Paskudne te buty, nie musi tak krzywo rozstawiać tak tych nóg (porażka xD)...

Carmen10-03-08, 14:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 09-03-08, 09:45 napisał(a):

gość, 24-02-08, 17:43 napisał(a):



Mała kur** krzywi te nogi jak pojeba**;/ Nie wiem do czego jej te paskudene buty pasują. Niech sie lepiej schowa z tym krzywym ryjem;/


zgadzam się z tobą ale z przekleństwami byś mogła sobie odpuścić!!


Niestety niektórzy nie potrafią przedstawić krytyki w kulturalny sposób...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy teledysk Miley Cyrus

gość09-03-08, 09:45   cytuj

gość, 24-02-08, 17:43 napisał(a):

Mała kur** krzywi te nogi jak pojeba**;/ Nie wiem do czego jej te paskudene buty pasują. Niech sie lepiej schowa z tym krzywym ryjem;/

zgadzam się z tobą ale z przekleństwami byś mogła sobie odpuścić!!

gość27-02-08, 21:37   cytuj

wg mnie ok. tyle, że nigdy do tej sukienki i włosów.

gość26-02-08, 21:39   cytuj

gość, 24-02-08, 17:43 napisał(a):

Mała kur** krzywi te nogi jak pojeba**;/ Nie wiem do czego jej te paskudene buty pasują. Niech sie lepiej schowa z tym krzywym ryjem;/


a może ty taka jesteś co ???
ty też pewnie coś masz z ryjem ^^

Mysia26-02-08, 18:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wyglądają jak zaduże, i wogole... żal

gość24-02-08, 17:43   cytuj

Mała kur** krzywi te nogi jak pojeba**;/ Nie wiem do czego jej te paskudene buty pasują. Niech sie lepiej schowa z tym krzywym ryjem;/

gość24-02-08, 04:26   cytuj

Nie lubię jej, ale nie będę wytykała teraz wad. Ja raczej nie dałabym tytuły,,Oryginalne..." tylko,,Obleśne..." xD Dziewczyna potrzebuje stylistki i to szybko. Po wielu próbach widać, że nie umie się sama ubrać. No ale cóż... nie każdy w show biznesie tak naprawdę ma wyczucie stylu.

,,czemu ona stawia nogi jakby była koślawa albo nie umiała chodziź ;/"

Ona tak zawsze xD

gość23-02-08, 11:29   cytuj

Ładnemu we wszystkim ładnie, lecz te buty same w sobie są ochydne.

gość22-02-08, 14:43   cytuj

Nawet fajne buty, ja bym ich nie ubrala ale spoko. A Miley nie lubie xd

gość17-02-08, 15:41   cytuj

Włanie
lepszych nóg nie macie
miley jest sliczna, nie jest sztuczna i jest poprostu
EXTRA!

gość16-02-08, 11:16   cytuj

nie czepiajcie sie jej idioci ponizej :[ ona ma wady jak kazdy ! a wy tacy idealni ? ..

gość16-02-08, 11:15   cytuj

jest sliczna i naturalna

gość14-02-08, 12:02   cytuj

jakie ohydne, grube paluchy... fujjj!!!

gość14-02-08, 12:00   cytuj

JA JEJ NIENAWIDZE!!! cała jest ohydna, twarz, sukienka i buty i wszystko b/s bleeeeeeeeee

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida