Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Jamie Lynn Spears i Jessica Alba

niedziela 17-02-08, czytany: 27792 razy       jessica alba   jamie lynn spears   ciąża   zdjęcia  

najnowsze fotki przyszłych mam

Jessica AlbaJessica Alba / © PR Photos
Gwiazdy i gwiazdeczki już od kilku dni nie dostarczają serwisom plotkarskim zbyt wielu nowych tematów -żadnych skandali, żadnych odwyków, żadnych sensacyjnych doniesień...
Paparazzi skupiają się więc głównie na podpatrywaniu normalnego, codziennego życia.
Podczas weekendu udało im się sfotografować dwie przyszłe mamy -Jamie Lynn Spears oraz Jessicę Albę. Zarówno Jamie jak i Jessica, są w piątym miesiącu ciąży.

Poniżej zatem zdjęcia z kategorii bump watch:
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us






Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

goldfish

Czytaj dalej: Grammy 2008: - najlepsze kreacje.

 
  Ostatnio dodane fotki Jessica Alba:zobacz całą galerię »
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (58): sortuj ↓  

gość03-03-08, 22:03   cytuj

na 3 zdjęciu od dołu młoda spears wygląda jakby miała z 11 lat oo'

gość27-02-08, 18:24   cytuj

mam nadzieje ze dziecko Spears bedzie dobrze wychowane a nie ona...

gość27-02-08, 18:22   cytuj

Roksi , 17-02-08, 20:11 napisał(a):

Susie - a niech sobie uprawia seks , niech robi co chce to jej życie. Tylko niech liczy się z konsekwencjami. To przykre ,że taka młoda dziewczyna zamiast bawić się z przyjaciółmi i korzystac z młodości będzie uwiązana przy dziecku.

Wraz z zajściem w ciąże zamknęło się przed nią wiele dróg . Ale mimo wszystko jest w lepszej sytuacji niż inne ciężarne dziewczyny w jej wieku . Ma pieniądze i nie będzie się musiała martwić jak zapewnić dziecku należytą opiekę , nie będzie musiała pracować .

gość22-02-08, 19:11   cytuj

Ale Albo przytyła :/ Ale to raczej normalne ! Poza tym dziwi mnie to, że wiele gwiazd rodzi dzieci w tym samym czasie, np. Nicole Richie i Christina Aguilera i być może te dwie gwazdki urodzą w tym samym czasie ? Hmmm...

xxFillinMeUpxx22-02-08, 14:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hmm Spears teraz chodzi w obwisłych bluzach żeby nie było widać brzucha. Lecz po co? teraz żałuje tego że zaszła w ciąże? teraz powinna wziąć się w garść...

gość20-02-08, 16:30   cytuj

hmmmm to jaka jest tam w koncu pogoda??? czemu alba ma jeansy, bluzę i szalik a na nogach (stopach - dla czepialskich) japonki?????

kociaczek19-02-08, 18:19   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

obydwie dobrze wyglądają :)

olivka19-02-08, 17:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie wyglada na uszczęsliwona młoda spears ale czego mozna było sie spodziewac?
i po o tak usilnie próbuje ukryć brzuch? i tak będzie widać :/
trzeba mysleć głową a nie jajnikami :)

gość19-02-08, 15:07   cytuj

Spears smutna...

gość19-02-08, 15:03   cytuj

Jamie nie lubię jej.
dobrze że jej że jest smutna po co chciała zajść w ciążę.
mam nadzieje że jej dziecko będzie dobrze wychowane ;)

dark_lady19-02-08, 10:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Alba wygląda ślicznie.

gość18-02-08, 23:59   cytuj

Smutna Jamie... Trudno się dziwić... :/

gość18-02-08, 22:16   cytuj

w końcu Alba uśmiecha się i nie ukrywa.Już miałam dość jej skrzywionej miny.

emily18-02-08, 20:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

co jak co, ale Jamie na pierwszy rzut oka nie wyglada na ciezarna 'kobiete'... dopiero po dokladniejszym przygladnieciu sie zauwazam juz spory brzuszek. Alba kwitnaco.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Jeszcze jeden Baby Bump? (FOTO)

gość18-02-08, 20:25   cytuj

gość18-02-08, 17:14
zajebiśćie-Alba ma szalik na szyi a japinki na nogach.. Japinki-Powodzenia.
Mi się wydaje czy ta mała ma podbite oko?

veronica18-02-08, 19:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jessica wygląda zarąbiście i jest ubrana zarąbiście:D Jamie też jest w fajnie ubrana(w porównaniu do swojej siostry)xD

nisik18-02-08, 19:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oh. Zrobiła się Spears jak swoja siostrzyczka, brzydka, gruba i zwisła.
Rodzinne.

One to mają poloty ale do spadania .
gratulacje.

SilentHill18-02-08, 19:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Alba wygląda ładnie i normalnie, a ta mała jakby jej psa makaronem udusili...

gość18-02-08, 19:01   cytuj

Jessica zawsze się popisywała, jaka to ona cudna nie jest :/ i fochy stawiała :/
a Jamie w ogóle nikim nie jest :/

ani jednej nie lubię://

gość18-02-08, 18:55   cytuj

Jamie w ogóle nie wygląda na ciężarną ;// Jessica śliczna :))

gość18-02-08, 18:04   cytuj

widac ze jessica albo naprawde sie cieszy ta ciążą i bardzo jej ta ciąża służy wygląda świetnie, a jammie lynn spears nie jest szcześliwa i wygląda nie lepiej

gość18-02-08, 17:16   cytuj

jamie lynn nie wygląda na szczęsliwą... nie dziwie sie w sumie. Porąbana rodzinka i kolejny jej członek w drodze..

gość18-02-08, 17:14   cytuj

zajebiśćie-Alba ma szalik na szyi a japinki na nogach..

MalinowaKsiezniczka18-02-08, 17:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jessica moglaby ubrac rurki. Jamie Lynn w tej bialej bluzce wyglada swietnie!:D Ale w bluzie juz nie.. -.-'

gość18-02-08, 15:28   cytuj

tak sie załujecie jamie lynn a przecierz wiedziała co robi...chuba ma swój rozum... jessica wyglada jak zwykle kwitnąco.

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida