Plotka dodana przez użytkownika bzyk19

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

POSŁUCHAJ PIOSENKI NATASZY!!!

wtorek 19-02-08, czytany: 26082 razy       natasza urbańska  

BLOW OVER JUŻ W SIECI!

Natasza UrbańskaNatasza Urbańska / © KAPiF
Natasza Urbańska jako ostatnia udostępniła swoją piosenkę. Posłuchaj i skomentuj
 
Natasza Urbańska - Blow Over


bzyk19

Czytaj dalej: Dzieci Lopez warte 4-6 mln dolarów - magazyn People przygotowany do negocjacji

 
  Ostatnio dodane fotki Natasza Urbańska:zobacz całą galerię »
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
Natasza Urbańska
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (100): sortuj ↓  

gość24-02-08, 09:46   cytuj

Brudna ruska dupa przegrała!

gość23-02-08, 13:13   cytuj

Na eurowizję powinna iśc Natasza, ale z inną piosenką.!

gość22-02-08, 12:22   cytuj

dokładnie... Isis przynajmniej ma akcent

gość22-02-08, 11:59   cytuj

Boże, ludzie... nie wysyłajcie tego chłamu na Eurowizję tylko głosujcie na Isis! :/

gość21-02-08, 22:46   cytuj

nie dokończyłam,więc dopisuję to zwyczajne łupu,cupu,przepadniemy kompletna klapa

gość21-02-08, 22:44   cytuj

tragedia,naprawdę lubię Nataszę,ale dlaczego cały czas popełniamy ten sam błąd,to nie jest piosenka na Eurowizję,dziwię się Nataszy,że nie ma nic lepszego,to zwyczjne

gość21-02-08, 22:41   cytuj

tragedia....

Koralina21-02-08, 21:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nudne, w ogóle nie wpada w ucho...

Joanna.21-02-08, 18:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

piosenka całkiem, całkiem,ale nie wiem czy to jest odpowiedni wybór na Eurowizję

gość21-02-08, 17:47   cytuj

bosz co za koszmarny akcent!!!

gość21-02-08, 13:24   cytuj

''inni ''pomyślą że polska ma tylko takie piosenkarki a naprawde to byłby wstyd !!!!

gość21-02-08, 13:22   cytuj

mi sie zdaje że poiosenka na eurowizję powinna odrazu wpadać w ucho(chodzi o refren) ale to tylko moje zdanie więc ta piosenka sie konpletnie nienadaje!!!!!!!!

gość21-02-08, 07:12   cytuj

gość, 20-02-08, 23:37 napisał(a):

ciekawy przypadek..dlaczego wszyscy tak jej nie lubia..?? nawet jesli ten utwor jest beznadziejny i nie zasluguje na zadnen komentarz, to Natasza jest utalentowana i piekna kobieta..ciekawe dlaczego wzbudza az taka niechec swoja osoba..


sama sobie odpowiedziałaś: jest utalentowaną i piękną kobietą ;)

gość21-02-08, 07:10   cytuj

jezus, niech jej ktoś zafunduje kurs a native speakerem, bo tego ruskiego akcentu nie da sie słuchac

gość20-02-08, 23:37   cytuj

ciekawy przypadek..dlaczego wszyscy tak jej nie lubia..?? nawet jesli ten utwor jest beznadziejny i nie zasluguje na zadnen komentarz, to Natasza jest utalentowana i piekna kobieta..ciekawe dlaczego wzbudza az taka niechec swoja osoba..

gość20-02-08, 22:04   cytuj

Totalne DNO!!!

gość20-02-08, 21:26   cytuj

To nie jest piosenka w stylu eurowizyjnym

zephyr20-02-08, 20:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

stać ją na więcej.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

gość20-02-08, 20:39   cytuj

Jak zwykle beznadzieja,nie mówiąc już o samej Nataszy piosenka jest TOTALNIE BEZNADZIEJNA!!!!!!!!!!!!Natasza nie ośmieszaj Polski oki???

gość20-02-08, 20:36   cytuj

cienka jak pupa węża...

gość20-02-08, 20:31   cytuj

beznadzieja!!! juz lepiej zeby doda pojechała tylko szkoda ze nie startowała w eliminacjach :( ( doda przynajmniej nieżle spiewa w porownaniu do nataszy w barwie nataszy nie ma nic specjalnego nie wyroznia sie z tłumu tak jak ona to spiewa duzo osob!!!)

gość20-02-08, 20:29   cytuj

Ta piosenka nawet mi się podoba.

gość20-02-08, 20:10   cytuj

tylko kurde.
jest z Polski, to czemu będzie prezentować ANGIELSKĄ piosenkę? ;|
ee

subcio20-02-08, 20:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nawet chciałabym żeby zaśpiewała na eurowizjii ma bardzo ładną barwę głosu może to zostanie dostrzeżone? ale ta piosenka...ech nie podoba mi sie ale to pewnie dlatego że nie slucham takiego rodzaju:)

gość20-02-08, 19:15   cytuj

hahah udalo sie ! tandeta !!!!!

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida