Plotka dodana przez użytkownika wenworth_miller

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Rosnąca popularność Edyty Górniak!

sobota 09-06-07, czytany: 9980 razy       edyta górniak   myspace   jak oni śpiewają  

A wszystko dzięki programowi Jak ONI Śpiewają!

Edyta GórniakEdyta Górniak / © KAPiF / K295058F
Odkąd Edyta Górniak zgodziła się na udział w polsatowskim show 'Jak ONI śpiewają' jej popularność ciągle wzrasta. Program pomógł jej wyjść z medialnego cienia a nawet spowodował, że jest lepiej odbierana. Czy Edyta ponownie stanie się ulubienicą polskiej publiczności?

Pewne jest ze gwiazda oczarowała ostatnio wszystkich swoim głosem. Świadczą o tym pochlebne komentarze pod występem z utworem 'Stop' który Edyta wykonała w finałowym odcinku programu. Występ przez kilka dni był także jednym z najczęsciej oglądanych i komentowanych plików zamieszczonych na stronie YouTube.

Coraz więcej przyjaciół przybywa także na profilu Edyty Górniak w portalu MySpace. W ciągu kilku miesięcy istnienia stronę odwiedziło ok. 14 tysięcy osób, przyjaciółmi Edyty zostało ponad 2 tysiące a osoby zostawiające komentarze nie mogą wyjść z podziwu dla urody i talentu Edyty.

Edyta Górniak na MySpace: www.myspace.com/gorniaked...yta
 

wenworth_miller

Czytaj dalej: Blog 27 prawie jak Rubik - Czyli po 23:00 Sopot zasnął!

 
  Ostatnio dodane fotki Edyta Górniak:zobacz całą galerię »
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (23): sortuj ↓  

venoom10-06-07, 23:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ale już nie śpiewa tak jak dawniej . . . im starsza to głos też coraz gorszy :D:D chociaż pozostanie nadal jedną z lepszych wokalistek w polsce

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Kto pojawił się w takich samych sukienkach?

gość10-06-07, 02:27   cytuj

Haha, prawie spadlem z krzesla, jak przeczytale o silikonei w ustach.
UWAGA!UWAGA! Informuje,ze Edyta nie ma zadnego silikonu w ustach!!!

gość09-06-07, 18:04   cytuj

ŚWIETNA!!!! wokalnie świetna - jak zawsze z resztą!!!!!!

szreczyca09-06-07, 15:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

The term now also refers to a popular female performer of non-operatic works, such as Celine Dion.

gość09-06-07, 15:20   cytuj

co to znaczy diva??

szreczyca09-06-07, 15:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna dziołszka co Ty mowisz :d

gość09-06-07, 15:17   cytuj

głOS MA ALE URODY ZA
GROSZ;P

gość09-06-07, 15:16   cytuj

głOS MA ALE URODY Z AGROSZ;P

pussy_with_honey09-06-07, 15:05   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ona ma naprawdę cudowny głos, i na pewno osiągnie jeszcze więcej, bo ma do tego warunki !!! poza tym jest naprawdę piękną kobietą. wiele piosenkareczek, nie tylko polskich, ale i tych zagranicznych, nie dorasta jej do pięt. nie jestem jej fanką, ale to jej trzeba oddać - ma prawo nazywać się divą

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: MC Guru nie żyje!

monia_1809-06-07, 13:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no i dobrze, niech tylko juz nigdy nie spiewa hymnu polski....... to będzie ok

dzasta8809-06-07, 11:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No po ostatnim wykonaniu piosenki w jak oni spiewają nie ma się co dziwić.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Sławne duety na żywo!! cz. 2

alchemist09-06-07, 11:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja ją lubię ze świetny głos, charakter pominę ;P

badelambabad09-06-07, 11:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Edzia jest świetną wokalistką,ale nie mogę jakoś się do niej przekonać...jakaś taka sztuczna mi się wydaje.

gość09-06-07, 11:03   cytuj

ŚWIETNIE ŚPIEWA JEST WOKALISTKĄ NA MIARĘ ŚWIATOWĄ - SUPER - EDYTKA THE BEST !!

gość09-06-07, 10:56   cytuj

rety jaki cudny głos. przez ten jej kiepski repertuar już prawie zapomniałam, ile ta kobieta może. Szkoda, że nie śpiewa piosenek w stylu "stop".
a co do wyglądu, Edyta to piękna kobieta, ale po co jej był ten sylikon w ustach? to nie wygląda fajnie.

szreczyca09-06-07, 10:32   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna fotka! ładnie Edyta wyszla :)

gość09-06-07, 10:09   cytuj

kurde a ja znam tylko wersje Sam Brown ale ta Gorniaczki jest duzo lepsza :) ma ktos mp3?

gość09-06-07, 10:04   cytuj

Stop zaspiewala bardzo fajnie. Podobalo mi sie.

gość09-06-07, 10:01   cytuj

brawo Edyta!

gość09-06-07, 09:53   cytuj

super jest !

gość09-06-07, 08:54   cytuj

EDYTA poza granicami naszego kraju zawsze była dobrze odbierana tylko w Polsce jakoś się jej nie docenia - taki naród co zrobić

gość09-06-07, 08:51   cytuj

EDYTA GÓRNIAK JEST ŚWIETNĄ WOKALISTKĄ, MA PIĘKNY MOCNY GŁOS, JEST ŁADNA, A JEJ ŻYCIE PRYWATNE MNIE NIE INTERESUJE!! NAJWAŻNIEJSZA JEST MUZYKA.

gość09-06-07, 01:55   cytuj

ciesze sie bo Gorniakowa umie spiewac w przeciwienstwie do innych pseudo piosenkareczek

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida