Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

JimmyKimmel mści się na dziewczynie

poniedziałek 25-02-08, czytany: 15703 razy       jimmy kimmel   sarah silverman   matt damon   ben affleck   brad pitt  

z pomocą Brada Pitta i wielu innych gwiazd ujawnia romans z Benem Affleckiem

Jimmy KimmelJimmy Kimmel / © Photorazzi

Zemsta jest słodka.

Jakiś czas temu, po ponad 5 latach udanego związku, Sarah Silverman wyznała swojemu chłopakowi na oczach milionów widzów :
"I'm f***ing Matt Damon!".

Klip z udziałem Sary i najseksowniejszego faceta roku 2007 zrobił w sieci prawdziwą furorę.

We wczorajszym odcinku swojego programu,upokorzony komik Jimmy Kimmel postanowił odpłacić swojej dziewczynie pięknym za nadobne i zdradził, że ma gorący romans z Benem Affleckiem, najlepszym przyjacielem Matta.

Jimmy postarał się, by jego wyznanie przebiło to autorstwa Sary. Zaplanował więc przedsięwzięcie z dużym rozmachem. Do swojej piosenki zorganizował chór w skład którego weszły takie gwiazdy, jak:

Harrison Ford, Cameron Diaz, Don Cheadle, Robin Williams, Huey Lewis, Rebecca Romijn, Macy Gray, Pete Wentz, Dominic Monaghan,Joel and Benji Madden, Josh Groban, Christina Applegate, Meat Loaf, Perry Farrell, Lance Bass

Tort z gratulacjami wręczył natomiast Brad Pitt.

Kto wygrał tę 'wojnę' na skecze?
Oceńcie sami.
 
Sarah Silverman- "I'm f***ing Matt Damon"



Jimmy Kimmel - "I'm f***ing Ben Affleck"

goldfish

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
9 CHOINKA
SZUSZ VLOGMAS
9 CHOINKA
ŚWIĄTECZNE DEKORAC...
SZUSZ VLOGMAS 8
ŚWIĄTECZNE DEKORAC...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (36): sortuj ↓  

gość21-08-08, 11:16   cytuj

no lepszy filmik matta i sary bo to była ich koncepja i zajeb**ty pomysł:)

gość28-02-08, 13:08   cytuj

bezapelacyjnie Jimy!!!!

gość26-02-08, 22:33   cytuj

obydwa filmiki boskie ;D usmialam sie..I'm fucking Ben Affleck!!! Ej ale ten Matt Damon ladny jest ;]

veronica26-02-08, 19:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

oba filmiki są zajebiste:D:D:D(chociaż bardziej mi się podobał jimmy'iego) xD

gość26-02-08, 12:23   cytuj

dobra i pozytywna reklama 2 przyjaciół , widać ze maja dystans do siebie, i potrafia sie dobrze bawić i smiac....
i cudowne bo nie pachnie Szymon-Majewski show...

gość26-02-08, 10:16   cytuj

Zajebiste :D:D:D udało się im to :P

goldfish26-02-08, 01:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie, dalej są razem :] to był tylko fantastyczny żart.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trailer filmu "Salt"

gość26-02-08, 01:06   cytuj

rewelacja :D:D:D po prostu świetne:P wie ktos czy oni na serio po tym sie rozstali??

gość26-02-08, 00:08   cytuj

niezłe :D hehehe popłakałam się serio :D jednak ludzie potrafią się śmiać z samych siebie i za to szacunek :D

gość25-02-08, 23:49   cytuj

i'm fucking matt damon - bardziej wpada w ucho, boskie :)))))

gość25-02-08, 22:28   cytuj

hahaha zajebiste, smialam sie w glos :)

gość25-02-08, 21:40   cytuj

ma pytanko oni te piosenki ulozyli do melodii innych utworów ?? Jesli tak to jakie to piosenki

gość25-02-08, 19:54   cytuj

hahaha a mi się bardziej wersja sary podoba,rapujący matt rządzi;)

gość25-02-08, 17:53   cytuj

Oba filmiki są wyj**ane w kosmos!!! ;D

gość25-02-08, 17:50   cytuj

Wyrąbana piosenka!!!!!!!!!!!!
Już dawno się tak nie uśmiałam!
Jimmy Kimmel - "I'm f***ing Ben Affleck"wymiata!

gość25-02-08, 17:49   cytuj

matt demon jest zajebiscie seksowny, ben jest sztuczny

rhcp25-02-08, 17:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

GENIUSZA SAM W SOBIE! To są gwiazdy. Pełne poczucia humoru i mające ogromny dystans do siebie. Brawo. ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

Martyna25-02-08, 17:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ben i Matt mają dystans do siebie, potrafią się śmiać z własnej osoby (i innych :) - właśnie za to ich cenię. Co do filmików, moim zdaniem wygrał bezapelacyjnie Jimmy Kimmel. "I'm f***ing Ben Affleck" rozbraja :D

gość25-02-08, 16:56   cytuj

:) dobre słodki

gość25-02-08, 16:52   cytuj


Jimmy Kimmel - "I'm f***ing Ben Affleck"
Wygrał
To było niesamowite!!!!!!!!!!!

mally25-02-08, 15:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hahah! Doobre;)) Ale jej dokopał xD Nieźle się pośmiałam:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

Susie25-02-08, 14:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Buhahah! Zajebiste!

gość25-02-08, 14:30   cytuj

ben jest zajebisty ze sie na to zgodził,super wyszło

gość25-02-08, 14:22   cytuj

ale ten BEN AFLECK I MATT DAYMON SĄ SEXI o muj boże I'm faking ben afleck und matt daymon :)

gość25-02-08, 14:19   cytuj

o KURWA JAK SIE UŚMIAŁAM ALE TEN FACET JEJ DOKOPAŁ ZEBRAŁ SAMYCH NAILEPSZYCH AKTORÓW I PIOSENKARZY WSZYSCY BYLI ŚWIETNI(facet musi mieć kasy skoro stać go na takich ludzi) BRAWO TO BYŁO NAPRAWDE DOBRE I NALERZAŁO SIE JEJ ,ona pierwsza zaczeła.

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida