Plotka dodana przez użytkownika don-mich

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Mugshoty gwiazd, czyli...

poniedziałek 25-02-08, czytany: 15135 razy       mugshoty   gwiazdy   policja   tarapaty  

znani w policyjnej kartotece (Vol.3)

MugshotyMugshoty / © PR Photos
Ostatnia część newsa o mugshotach gwiazd, czyli policyjnych zdjęciach znanych ludzi. Nie będę dużo pisał... Życzę miłego oglądania!
 
Ne-Yo
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Marilyn Manson
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Mike Tyson
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Lil Kim
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Paris Hilton
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Snoop Dogg
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Shia LaBeouf
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
R.Kelly
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Ozzy Osbourne
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Nicole Richie
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
2Pac
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl
Vince Vaughn
Darmowy hosting zdjęć FotHost.pl

don-mich

Czytaj dalej: WIELKA Nelly Furtado! - Nelly w wersji MAX...

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
WYPRAWA DO KRAKOWA
HEJOBUZY
WYPRAWA DO KRAKOWA
HAUL Z LWEM: POMYS...
SZUSZ
HAUL Z LWEM: POMYS...
2 LATKA ALEXA! | L...
Julia Kobus
2 LATKA ALEXA! | L...
Moja motywacja! | ...
Julia Kobus
Moja motywacja! | ...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (19): sortuj ↓  

gość02-02-10, 00:13   cytuj

heh za co Brian? wiem,że raz we włoszech przed jego pierwszyn koncertem w polsce w 2001 zatszymali go za ,,obraze moralności" ale po nim nigdy nic nie wiadowo. Chodz teraz.....

gość02-02-10, 00:03   cytuj

gość, 25-02-08, 18:05 napisał(a):

shia le beouf wygląda ślicznie!za to Parysz oczywiście musiała zrobić minę jak na sesji w playboyu,ech cała ona...

dotkliwie pobici26-02-08, 17:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

mally, 25-02-08, 19:03 napisał(a):

Noo.. xD I jeszcze

Vince Vaughn --> Co wy ode mnie chcecie?! Gdzie ja jestem? :P


Też prawda ;D

gość26-02-08, 14:53   cytuj

gość, 26-02-08, 13:42 napisał(a):

Paris chyba myślała,że jest na sesji zdjęciowej! Haha


hahhaha xD

gość26-02-08, 13:42   cytuj

Paris chyba myślała,że jest na sesji zdjęciowej! Haha

gość26-02-08, 13:18   cytuj

Marlin śmiesznie bez make-upu wyglada xPP

gość26-02-08, 08:34   cytuj

gość, 26-02-08, 07:28 napisał(a):

Jaki żal Paris nawet na zdięciu do policyjnej kartoteki pozowała żalżalżal


Nawet w takiej sytuacji nie zapomniała o makijażu ,uśmiechui pozie.Moze to wcale nie jest zdjecie z kartoteki policyjnej

gość26-02-08, 07:28   cytuj

Jaki żal Paris nawet na zdięciu do policyjnej kartoteki pozowała żalżalżal

gość25-02-08, 22:53   cytuj

ozzy wyszedl bosko:D

Courtney25-02-08, 20:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajnie ;)))) Paris ładnie wygladala ;D

mally25-02-08, 19:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dotkliwie pobici, 25-02-08, 18:31 napisał(a):

Marylin Manson ---> "Wy chyba żartujecie z tym aresztowaniem?"

Mike Tyson ---> niewiniątko, łezki w oczkach...

Shia ---> jak zdjęcie legitymacyjne

Ozzy ---> trochę podobny do Kazika Staszewskiego :)

Paris, Nicole ---> zboczenie zawodowe z tym pozowaniem...


Noo.. xD I jeszcze
Vince Vaughn --> Co wy ode mnie chcecie?! Gdzie ja jestem? :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy i Blake w separacji

gość25-02-08, 18:39   cytuj

fajne tatoo ma mike tyson

dotkliwie pobici25-02-08, 18:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Marylin Manson ---> "Wy chyba żartujecie z tym aresztowaniem?"
Mike Tyson ---> niewiniątko, łezki w oczkach...
Shia ---> jak zdjęcie legitymacyjne
Ozzy ---> trochę podobny do Kazika Staszewskiego :)
Paris, Nicole ---> zboczenie zawodowe z tym pozowaniem...

prade25-02-08, 18:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

paris i nicole slicznie pozowaly do zdjec to juz chyba ich odruch

Jean25-02-08, 18:05   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Już wiem :P

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: 43 lata na karku, a wciąż seksowna.

gość25-02-08, 18:05   cytuj

shia le beouf wygląda ślicznie!za to Parysz oczywiście musiała zrobić minę jak na sesji w playboyu,ech cała ona...

Jean25-02-08, 18:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Shia?! ZA CO?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: 43 lata na karku, a wciąż seksowna.

Aspera25-02-08, 18:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 25-02-08, 17:59 napisał(a):

Hehe, Paris na jaki uśmiech się zdobyła :) Prawie jak na sesji :]


Wylogowało... to był mój komentarz

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zapracowana Paris Hilton

gość25-02-08, 17:59   cytuj

Hehe, Paris na jaki uśmiech się zdobyła :) Prawie jak na sesji :]

strony
1

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida