Plotka dodana przez użytkownika cherbett

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Sasha radzi Isis jak przetrwać na Eurowizji!

poniedziałek 25-02-08, czytany: 10903 razy       eurowizja   isis gee   sasha strunin   the jet set   konkurs   piosenka  

"Isis, nie choruj!"

EurowizjaEurowizja / © KAPiF
Sasha Strunin, wokalistka zespołu The Jet Set, który reprezentował Polskę na Eurowizji w zeszłym roku udziela rad Isis Gee - tegorocznej zwyciężczyni krajowych preselekcji.

Sasha, w portalu Interia.PL, dała wskazówki Isis "jak przetrwać" na Eurowizji (w tym roku konkurs odbywa się w Belgradzie /Serbia/) oraz opowiedziała o tym jak występ w zeszłorocznym show przyspieszył jej karierę. Dodała też że mimo braku sukcesu w konkursie, bardzo miło go wspomina.

Oto komplet wypowiedzi wokalistki:

Tutaj o eliminacjach (oraz wskazówki dla Isis)...

"- Publiczność nigdy się nie myli, komisja również dała tej piosence najwięcej punktów. Moja rada dla Isis: należy jak najlepiej wykorzystać każdą z prób i być bardzo wymagającym w stosunku do ekipy technicznej. I najważniejsza rada - nie zachorować i nie dać się złamać tremie."

O samej Eurowizji...

"- Konkurs Eurowizji to niesamowite doświadczenie i wielka życiowa przygoda. Świadomość, że przez trzy minuty jest się oglądanym na całym świecie przez ponad 200-milionową publiczność wywołuje niepowtarzalny dreszczyk emocji. Warto tam być chociaż raz podczas swojej kariery."

O tym jak konkurs pomógł The Jet Set...

"- Zwycięstwo w polskich preselekcjach pomogło naszej karierze. Eurowizyjny występ The Jet Set zarówno przez publiczność jak i przez fachowców z branży był oceniony bardzo wysoko, zarówno mnie jak i Davida niezmiernie cieszył fakt, że nie zawiedliśmy polskiej publiczności. Po majowym występie w Helsinkach zdobyliśmy kilka prestiżowych nagród"
 
The Jet Set na Eurowizji '07:



Piosenka którą będzie reprezentować nas Isis Gee:

cherbett

Czytaj dalej: Szczęśliwa Isis Gee! - "Do moich najdroższych fanów!"

 
  Ostatnio dodane fotki Eurowizja:zobacz całą galerię »
Krzysztof Bielecki...
Krzysztof Bielecki...
lena meyer landrut
lena meyer landrut
lena meyer- landru...
lena meyer- landru...
edyta herbuś
edyta herbuś
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (18): sortuj ↓  

gość28-02-08, 12:01   cytuj

Ale Doda daleko by zasła... bo tam sie liczy wyglad sceniczny i głos... Doda ma ładny głos i fajny piosenki a jak polata troche z gołym tylkiem to napewno dostanie punkty :P w zeszłym roku te skapo ubrane tez dostawały punkty :)PP)

gość27-02-08, 16:15   cytuj

Jak ktos tam powiedział do naszych wykonawców "Śpiewajcie po polsku"... Może poślijmy Dode? xD Bedziemy mieli pewnośc, że nie zaśpiewa w obcym języku ;D

gość27-02-08, 09:24   cytuj

A ja wam mowie ze mamy b. duze szanse..Zwykle wolne piosenki, z pieknym kobiecym wokalem ciesza sie z duzej ilosci punktow na Eurowizji..Bedzie dobrze:)

gość26-02-08, 18:57   cytuj

Wiadomość dla niedorozwiniętych.. uerowizja jak nazwa wskazuje jest konkursem europejskim i cały świat was nie ogląda.

gość26-02-08, 16:19   cytuj

Nie wiem czemu, ale podoba mi sie w tej sukiencew, chociaż za nią nie przepadam ;p

gość26-02-08, 13:40   cytuj

Taaa jasne ona radzi Isis...szkoda tylko,że sama nawet na eurowizję się nie dostała.

gość26-02-08, 11:05   cytuj

Taaa... odezwała się znawczyni Eurowizji ;/ LOL

santa25-02-08, 21:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Założę się, że nie powiedziała nic czego by Isis nie wiedziała...Jakoś nie zauważyłam żeby po Eurowizji coś się zaczęło dziać z tym sespołem..Może dlatego, że nieweiele mnie ich losy interesuja-.-

gość25-02-08, 20:48   cytuj

dlacego ja kreuja na taka zdzirke.. :/ przesada coraz wieksza.. ale ogolnie pozytywnie fajny glos i ladna i fajny zespol .. ale troche sie nie smacznie robi

Courtney25-02-08, 20:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię Eurowizji

gość25-02-08, 19:48   cytuj

tak Sasha rzeczywiscie ma duzo do powiedzenia, zal

carolitha25-02-08, 19:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Byle do Maja

madeupgirl25-02-08, 19:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jakoś nadal mało słychać o The Jet Set. ;-[ Niektórych może zniechęcić jej zachowanie. Dziewczyna ma z 18 lat, a ubiera się i pozuje na hmmm... powiedzmy, że kogoś kim miejmy nadzieję nie jest...

gość25-02-08, 19:29   cytuj

Pioenka jest moim zdaniem mało kiczowata, mało dynamiczna, mało ruchu scenicznego, mało Polski. Ale może światowa publiczność ją doceni...

Julcia25-02-08, 19:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

isis ma fajny głos, może zdobyć dla nas jakieś dobre miejsce

gość25-02-08, 19:00   cytuj

sliczna jest!

gość25-02-08, 18:48   cytuj

W zeszłym roku b. dobrze im wyszedł ten występ nie wiem czemu się nie dostali dalej...

gość25-02-08, 18:48   cytuj

aLe ona ładniutka:)

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida