Plotka dodana przez użytkownika piekna_fiona

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Doda oskarża Górniak o plagiat!

niedziela 10-06-07, czytany: 16380 razy       edyta górniak   doda   plagiat  

Doda nie zna Mary J. Blige? ale ogląda Young&Restless!

Edyta GórniakEdyta Górniak / © KAPiF
Dziś rano Doda oskarżyła Edytę Górniak o plagiat. W jednej z audycji radiowych stwierdziła bowiem, że Górniak ukradła piosenkę(melodię) Nadia's Theme z soap opery Young & Restless. Zarzuca Edycie plagiat i tupet, iz nawet w piosence używa słów "Young and the Restless"

Okazuje się, że Doda tym samym skompromitowała się gdyż Edyta Górniak śpiewała wczoraj wielki przebój Mary J. Blige "No more drama" który ma podobny początek do utworu pochodzącego z Y&R. Jednak każdy choć troche znający się na muzce a na pewno każdy kto muzyką zajmuje się na codzień wie ze jest to niezapomniany utwór w wykonaniu Mary J. Blige i Edyta niczego nie skopiowała ani też nie popełniła plagiatu.

Doda! Wiemy, że czujesz na plecach odech swojej koleżanki ale prosimy nie kompromituj się w taki sposób. Zamiast ośmieszyć Górniak sama wystawiłaś się na pośmiewisko:
Doda ogląda tasiemiec Young & Restless ale nie zna Mary J Blige! Wstyd!

Poniżej trzy filmiki: Edyty Górniak, z serialu Y&R, oraz Mary J. Blige.
 




piekna_fiona

Czytaj dalej: Górniak śpiewa, a co robi reszta? - Podobno też śpiewa.

 
  Ostatnio dodane fotki Edyta Górniak:zobacz całą galerię »
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
Edyta Górniak
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (67): sortuj ↓  

gość30-12-09, 20:54   cytuj

Jaka kretynka.! ma czelność krytykować starsze i lepsze piosenkarki a gada że ma do nich szacunek.1 debilka osmieszyła się i tyle...
ona przy Górniak jest nikim...

gość28-06-08, 23:44   cytuj

kto jest ze mna ze gorniaczka powinna sie zamknac? odezwijcie sie w komentowaniu do mnie ;) moni$ka...

gość28-06-08, 23:40   cytuj

dodusiu kocham cię!!!!!! jesteś najlepsza i wspaniała!!! masz piekielnie wspaniały głos....!!!! zrównaj ich wszystkich z ziemią!!

gość28-06-08, 23:39   cytuj

doda jest fajna a wy... brak słów.. zazdrościcie jej i tyle!!! ja z resztą tez nie lubie gorniakowej-to totalny pomyleniec... a fryzury-..jak ze sredniowiecza...hahahaha

gość25-09-07, 04:26   cytuj

Che che :) Porównajcie sobie utwory DODY - ĆMA i PROWOKACJA z utworami EMMY VARG - CANNONBALL I SHOOTING STAR - www.trig.com/emmavarg...arg :) tam to dopiero plagiat - nuta w nute :)

gość06-08-07, 13:50   cytuj

Doda jest za małolata,żeby krytykować ta wielką gwiazdę jak Edyta Górniak!

MartaS8407-07-07, 22:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie przepadam za Górniakową, ale ładnie wykonała ta piosenkę:)

BabyJane06-07-07, 17:39   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Boże, ta doda mogłaby przymknąć tego swojego wielkiego ryja ;/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

gość15-06-07, 18:02   cytuj

oh Dorotko, jestes jebnieta i pusta, ale to pewnie dlatego, ze bzykac Ci sie chcialo...
poza tym te twoje torebeczki z logo LV sa kompletnie tandetne

monroe13-06-07, 21:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ah doda doda nie odzywaj sie prosze, a co do wykonania Edyty to musze przyznac ze jestem miło zaskoczon wykonała ten kawałek świetnie najlepsza koncówka

gość12-06-07, 17:21   cytuj

ALE JAJA NIE MACIE CO PISAĆ>>> TAKIE BZDURY WYMYŚLACIE MOŻE WYMŚLCIE NOWEGO NEWSA... PZDR :*

gość12-06-07, 15:51   cytuj

hehe! "Edzia" świetnie śpiewa i nie marnuje głosu na piosenki o niczym... mimo, że jest starsza, jest dużo ładniejsza od Dody...

vanilia11-06-07, 19:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie lubię edyty dlatego nie skomentuje zachowania dody

gość11-06-07, 15:32   cytuj

gość10-06-07, 23:11
Kurde a mi jak nic któraś pieśń dody kojarzy się z piosenką spice girls, nawet kiedyś zaśpiewałam ten spicetek do melodii dodzi jak leciała w radio i pasowało, muszę dojść który to.....


Znak pokoju do viva forever?

gość11-06-07, 10:20   cytuj

Edytka potrafi spiewac ale tym razem to porwala sie z motyka na slonce bo do mary J to jeszcze jej daleko!!Do tego ta straszna maniera gwiazdy,to lapanie sie za ucho jakby byla w studiu i trzymala sluchawki albo co i na dokladke straszny akcent,za bardzo sie stara brzmiec amerykan$ko.PORAZKA!!

gość11-06-07, 09:23   cytuj

nie lubie jednej ani drugiej ale gorniaczka przynajmniej ma glos i klase a dodzie do tego baaaaaaaaaardzo daleko!!!!

makusha11-06-07, 08:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Powiem krótko: Mary J Blige nie dla Edyty! ...jak już ktoś wspomniał - nie te progi!!! straszliwie jej wyszło :/ Ale piosenke kocham :) a co Dody, bez komentarza

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Wschodząca gwiazdka za Oceanem!

gość10-06-07, 23:49   cytuj

vocal dody przy górniaczce ---- doda mogłabyś nosić jej mikrofon

gość10-06-07, 23:31   cytuj

to nie ma związku z tematem, ale muszę pochwalić sie swoja "wiedzą";)-niektóre postacie z "The Young&..." "przeskakują" do"mody na...",np. Sheila Carter czy Lauren Fenmore...

gość10-06-07, 23:19   cytuj

ten serial jakieś 10 lat temu pokazywał Polsat -nosił tytuł"żar młodości",ale po pewnym czasie zrezygnowano, to ma chyba z mln.odc.-więcej niż"moda na..."

gość10-06-07, 23:11   cytuj

Kurde a mi jak nic któraś pieśń dody kojarzy się z piosenką spice girls, nawet kiedyś zaśpiewałam ten spicetek do melodii dodzi jak leciała w radio i pasowało, muszę dojść który to.....

gość10-06-07, 23:05   cytuj

Lepiej zapomnijcie o hymnie a zacznijcie wstydzic się za naszych piłkarzy, a jeszcze bardziej za rządzących - jeden lepszy od drugiego, i więcej nie napisze bo sie boję, a mogłabym duzoooooooooo media promują głupków żeby naród się do nich upodobnił. Gdzie wartosciowa muza???????? kiedy sie to zmieni??? za duzo piwa, mam doła:(

gość10-06-07, 23:00   cytuj

jak juz pisałam w inny miejscu: dajcie spokój z tym hymnem, Edzia ma talent, jak tacy z was patrioci to promujcie prawdziwe talenty. Doda powinna dostać nauczkę bo za wysoko nosi głowę, a śpiewa na poziomie disco polo czyli mocno ale bez wyrazu i treści. jestem obiektywna, dostrzegam tylko oczywiste fakty.
Juz nie mogę wytrzymać, całe życie z wariatami

Czapcia :*:* :D10-06-07, 22:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jeszcze można zrozumieć że człowiek który nie interesuje się muzyką i jej nie słucha często nie wie kto to jest Mary J. Blige. ale ona się przecież obraca w branży muzycznej. WSTYD...

gość10-06-07, 20:56   cytuj

ALE SAM FAKT ŻE DODA INTERESUJE SIĘ TYM CO ŚPIEWA EDYTA GÓRNIAK DOWODZI ŻE SIE JEJ OBAWIA I DLATEGO JĄ OBSERWUJE I SZUKA CZEGOŚ ABY JEJ DOPIEC - TYM BARDZIEJ SIĘ OŚMIESZA - BO TO NIE TEN POZIOM. DODA TO JEST MOCNA TYLKO W GĘBIE TZN CHAMSTWIE A RESZTA POZOSTAWIA WIELE DO ŻYCZENIA

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida