Plotka dodana przez użytkownika cherbett

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kim Kardashian na co dzień (FOTO)

piątek 29-02-08, czytany: 28580 razy       kim kardashian   strój   wygląd   sukienka   zdjęcia   foto  

Luźno i ładnie.

Kim KardashianKim Kardashian / © PR Photos
Nie od dzisiaj wiadomo że gwiazdy wyglądają ładnie ale tylko na wielkich galach, z odpowiednim makijażem, fryzurą i strojem. Kim Kardashian jest zaprzeczeniem tej reguły.

Gwiazdka została uwieczniona przez paparazzich i na zdjęciach wygląda bardzo ładnie. Kim ma na sobie luźną sukienkę i japonki oraz lekki makijaż.

Według mnie prezentuje się bardzo ładnie. Co Wy o tym sądzicie?

Zdjęcia:

http://deansplanet.com/im...jpg

http://deansplanet.com/im...jpg

http://deansplanet.com/im...jpg

http://deansplanet.com/im...jpg

http://deansplanet.com/im...jpg

http://deansplanet.com/im...jpg

cherbett

 
  Ostatnio dodane fotki Kim Kardashian:zobacz całą galerię »
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian
Kim Kardashian,Nor...
Kim Kardashian,Nor...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (74): sortuj ↓  

gość18-04-11, 16:22   cytuj

ja jestem bardzo podobna do Kim mam taką samą urodę włosy takie same wymiary no może tyłek trochę mniejszy ale nie mam takiego powodzenia jak ona dlaczego???

gość27-10-08, 14:09   cytuj

xuarlcev dnbpug gxarh eqfzskuv ghypniktf exhzci rxpj

gość26-10-08, 12:29   cytuj

kxzwythrc ruixwm kxfomhsbu iugt mkae qvjlgc yrmfhl

cola18-03-08, 16:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wygląda ładnie...

gość03-03-08, 15:27   cytuj

mi sie podoba:)

gość03-03-08, 14:27   cytuj

naturalna???? - sztuczne cycki, sztuczne usta.... wyjac jej to wszystko, to wtedy bysmy zobaczyli jak ona wyglada naturalnie, choc pewnych operacji, np. nosa juz nie cofniemy

gość03-03-08, 08:27   cytuj

Fakt, nie wszystkim potrzebne są najlepsze markowe ciuszki i ostry makijaż... Śliczna kobieta...Sama chciałabym tak wyglądać

alone_i_break02-03-08, 23:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dla mnie to ona pewnie ma makijaż, poza tym i tak mi się nie podoba.

gość02-03-08, 22:58   cytuj

może i laska, ale jaka z niej gwiazda

gość02-03-08, 22:01   cytuj

gość, 02-03-08, 17:14 napisał(a):

twarz ma bardzo ok.szkoda,ze z charakteru jest Kur\wiszonem.


przepraszam bardzo ale zeby poznac charakter to trzeba poznac te osobe.......
skad wiesz jaki ona ma charakter

serena02-03-08, 19:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nio, ładnie!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

gość02-03-08, 17:14   cytuj

twarz ma bardzo ok.szkoda,ze z charakteru jest Kur\wiszonem.

gość02-03-08, 15:54   cytuj

nie jest ani chuda jak patyk ani gruba jak świnia tylko szczupła i w sam raz zajebista z niej laska

gość02-03-08, 15:53   cytuj

ona to cud natury ma wszystko na swoim miejscu i to w dobrych rozmiarach

gość02-03-08, 12:20   cytuj

gość, 01-03-08, 14:59 napisał(a):

gość, 01-03-08, 10:57 napisał(a):



ona jest piekna uwilebiam ja i ogladam jej program rodzina kardaszianów jest super kocham cie!!!




znak czasów - idolką młodzieży jest osoba, która jest znana z tego, że nagrała swój seks na taśmie - ta cywilizacja niedługo upadnie



Zal!!debilu ona nie mowi o jej sex tasmie tylko o programie(coś jak wisniewscy)jaki z ciebie tempak dziecko!I co do opini o jej grubosci.Wydaje wam sie bo ma przecież sylikonową dużą dupe i duże piersi ale tak to szczupła jest!!!Zal z was !!!!;|

gość02-03-08, 11:37   cytuj

chyba jej sie przybralo na wadze albo nieumiejetnie dobrla kroj sukienki :/

gość02-03-08, 10:15   cytuj

gość, 02-03-08, 04:28 napisał(a):

grube babsko

nie jest gruba ma tylko duze piersi i okragla pupe:P

gość02-03-08, 04:28   cytuj

grube babsko

gość01-03-08, 22:47   cytuj

ladna zawswze

pokropce01-03-08, 19:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no coz u niej przeszkadzaja mi tylko posladki...

gość01-03-08, 18:57   cytuj

gruba:D a to dobre.osoby ktore tak pisza są albo zakompleksionymi brzydulkami,albo maja cos ze wzrokiem. na 1 nie ma rady, na 2 owszem-okulista. a Kim sliczna i kobieca

gość01-03-08, 18:57   cytuj

Pisze się "na co dzień"!!! Cherbett, masz błąd w nagłówku! Czy ortografia polska jest aż TAK TRUDNA? żałosne...

gość01-03-08, 18:56   cytuj

Jest bardzo ładna. Nie ma doskonalej figury,ale jak widac nie tylko ideały moga byc pociagajace:)

gość01-03-08, 17:39   cytuj

bez photoshopa to faktycznie nic specjalengo ta kim. jakas taka nieproporcjonalna, szeroka i za krotka. poza tym jakie grube lydki, masakra :/

Kotek w Butkach01-03-08, 17:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dla mnie też ona jest solidnej budowy. dupę ma przerażającą

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida