Plotka dodana przez użytkownika kayla

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Emma Watson na Empire Awards 2008

poniedziałek 10-03-08, czytany: 11481 razy       emma watson   strój   moda   ubiór   pomyłka   wtopa  

Wszystko OK, tylko nie te buty...

Emma WatsonEmma Watson / ©PR Photos
W wczorajszą niedzielę, Emma Watson wybrała się na coroczny festiwal Empire Awards 2008 pod patronatem Sony Erricsona. Nie zdobyła żadnej nagrody.
Na pierwszy rzut oka wszystko ładnie, pięknie - zgrabna sukienka w kolorze ecru, torebka o tym samym kolorze, bransoletka, stonowany makijaż, ale gdy się spojrzy niżej...
Emmo, chyba pomyliłaś buty!
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

A na koniec śmieszna mina panny Watson:
Image Hosted by ImageShack.us

kayla

Czytaj dalej: Matt Damon ponownie zostanie tatą - Luciana też jest w ciąży

 
  Ostatnio dodane fotki Emma Watson:zobacz całą galerię »
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
Emma Watson
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (23): sortuj ↓  

gość20-06-08, 14:27   cytuj

Kiedyś lepiej się ubierała miała gust. Teraz już nie.

gość26-05-08, 14:27   cytuj

ładna dziewczyna, ale jej gust mis ie nie podoba...kiedyś bardzo ją lubiłam teraz mi to lotto

gość19-03-08, 20:12   cytuj

ona jest głupia i brzydka

gość15-03-08, 18:24   cytuj

matko ale ta ostatnia fotka to masakra, ona to zawsze jakąś minę zrobi do zdjęcia, zostało jej z dzieciństwa ;D
tak w ogóle jestem fanką Emmy, nie najeżdżać na mnie proszę ;P

gość12-03-08, 18:07   cytuj

omg.. ta ostatnia fotka to po prostu porażka!!! :P

Aga_Inez10-03-08, 21:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Może być, ale czemu ona się tak garbi?

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Fergie bez makijażu!!

gość10-03-08, 18:53   cytuj

sliczna, wyglada tak naturalnie :) minimalny makijaz, prosta fryzura, zwiewna sukienka :)

ech, tu widac klase... lindsay w jej wieku juz z tona tapety latala bez majtek... siostra lilo jest od emmy pare lat mlodsza a wyglada na jej matke... wychodzi pochodzenie, bez pudla ;)

gość10-03-08, 17:05   cytuj

te buty są boskie no może nie do tej sukienki ale boskie

Czy ktoś wie gdzie takie można dostać może nie takie same bo pewnie kosztują majątek ale podobne :D

joshua10-03-08, 17:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie jest jeszcze tak źle.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Premiera filmu"Harry Potter i Książę Półkrwi" przełożona

gość10-03-08, 16:45   cytuj

Świetna kiecka

Courtney10-03-08, 16:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna sukienka, ale wydaje się taka "tania"

gość10-03-08, 15:57   cytuj

hmmm czemu aktorki zawsze się garbią? to tak paskudnie wygląda... bleee

Susie10-03-08, 15:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Buty fajne, ale do takiej romantyczniej sukienki nie pasują.

Martyna10-03-08, 14:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bardzo ładna jest z niej dziewczyna.

Bee-Milian10-03-08, 14:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Moim zdaniem wygląda ładnie, tylko buty trochę nie pasują do całości, ale ogólnie wygląda spox...

xthaprincezzx10-03-08, 14:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wlasnie co od niej chcesz ladnie !

gość10-03-08, 11:50   cytuj

ładne te buty, co od niej chcesz idiotko ???

sylwia20010-03-08, 11:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładnie wygląda.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Christina Aguilera

Moren10-03-08, 10:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Moim zdaniem jest ok, pasują do bransoletki i po za tym może lubi taki styl. Ładnie wygląda ;)

tyaty10-03-08, 10:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

moim zdaniem całkiem dobrze to wygląda....

Koza10-03-08, 09:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Wg wszystko ok (nawet buty) tyle, że chyba z różem przesadziła.. xPP

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

gość10-03-08, 08:51   cytuj

tu nie hcodzi o to co jest modne,ale o to, zeby poprostu wszystko ladnie sie komponowalo.buty brzydkie do takiej sukienki sa dla mnie.

aaadolls10-03-08, 08:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

buty extra. na pewno sama ich nie wybierała tylko jej stylista. tak to jest jak dziewczyny nie znajace sie na modzie staraja sie udawac eksperta :/

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida