Plotka dodana przez użytkownika cherbett

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

"MTV Cribs" w Polsce!

środa 12-03-08, czytany: 30718 razy       mariusz pudzianowski   mtv   mtv cribs   mtv w domu u   sidney polak   pudzian  

Pudzian pokaże jak mieszka.

Mariusz PudzianowskiMariusz Pudzianowski / © KAPiF
"MTV Cribs" z naszymi, krajowymi gwiazdami w roli głównej, pojawi się na antenie MTV Polska już w kwietniu!

Polski tytuł programu to "W domu U...". Jest to reality show, polegające na tym że kamera wchodzi do domów znanych osób.

Jako o pierwszych uczestnikach polskiej edycji programu mówi się o Sidneyu Polaku i Mariuszu Pudzianowskim. Nie znamy innych nazwisk ponieważ stacja bardzo pilnie strzeże tożsamości uczestników.

Amerykańska wersja "MTV Cribs" jest emitowana od 200o roku i ma jak narazie 185 odcinków (w każdym odcinku występują średnio 3 gwiazdy).

cherbett

Czytaj dalej: Płyta Amy wciąż jest numerem 1! - Nawet Jackson nie dał jej rady.

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
POMYSŁY NA PREZENT...
SZUSZ
POMYSŁY NA PREZENT...
Gdy Gwiazdka
jula feat. Sound'n'Grace
Gdy Gwiazdka
ślad
Jula
ślad
(subskrybuj kanał ...
SZUSZ VLOGMAS -7 MIKOŁAJKI
(subskrybuj kanał ...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (23): sortuj ↓  

Giulia12-08-09, 21:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 12-03-08, 15:38 napisał(a):

MARIUSZ....ZAREJESTRUJ SIE ZNOW NA SYMPATII I WYRYWAJ DALEJ LASKI DO ŁOZKA .... PRZEROBILES JUZ ICH TAK WIELE ZE ZACZYNAM SIE MARTWIC O TWOJE ZDROWIE......


hehe. xD

gość16-04-08, 20:18   cytuj

ktos wie jakaw tej reklamie z pudzianem leci piosenka jak trzacha torbą ? jesli ktos wie to kozak007@op.pl będę wdziczny :)

kociaczek14-03-08, 23:24   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

i tak nie mam kablówki, a 5 kanałów w zupełności mi wystarczy

gość14-03-08, 09:03   cytuj

gość, 14-03-08, 09:00 napisał(a):

Wielu telewidzow bardziej interesuje jak ten"napompowany adonis"bedzie podrygiwal w szybkim tancu z gwiazdami,he,he!

gość14-03-08, 09:00   cytuj

Wielu telewidzow bardziej interesuje jak ten"napompowany adonis"bedzie podrygiwal w szybkim tancu z gwiazdami,he,he!

gość13-03-08, 23:01   cytuj

no to teraz nasze polskie gwiazdki remontuja domki :) A tak na marginesie to ja bym chciala zobaczyc dom naszych 2 najwiekszych gwiazdeczek - Edyty Gorniak i Beaty Kozidrak! WOW :)

gość13-03-08, 20:08   cytuj

nono Mariuszku mój kochany widziałam cię na żywo:*jesteś boski:*Kocham Cie:*najpiękniejszy mężczyzna na świecie

gość13-03-08, 20:07   cytuj

gość, 12-03-08, 15:38 napisał(a):

MARIUSZ....ZAREJESTRUJ SIE ZNOW NA SYMPATII I WYRYWAJ DALEJ LASKI DO ŁOZKA .... PRZEROBILES JUZ ICH TAK WIELE ZE ZACZYNAM SIE MARTWIC O TWOJE ZDROWIE......

gość13-03-08, 14:03   cytuj

nie ma porownania z domami sław za granicą..... POlska to wiocha

gość13-03-08, 07:47   cytuj

własnei sie zastanawialam czemu nei ma mtv cribs w polsxce mowisz masz

gość12-03-08, 22:10   cytuj

hej muj nr gg 8329854

gość12-03-08, 19:38   cytuj

gość, 12-03-08, 15:38 napisał(a):

MARIUSZ....ZAREJESTRUJ SIE ZNOW NA SYMPATII I WYRYWAJ DALEJ LASKI DO ŁOZKA .... PRZEROBILES JUZ ICH TAK WIELE ZE ZACZYNAM SIE MARTWIC O TWOJE ZDROWIE......


hahahaha Pudzian to Casanowa ?

gość12-03-08, 19:04   cytuj

Fajnie! Ciekawe jak wygląda życie naszych 'gwiazdeczek' xDD

kasiekkk12-03-08, 16:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no i fajnie ale pewnie program szybko zdejmą z anteny bo gwiazd zabraknie :P

Cola12-03-08, 16:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Haha, ja bym chciała zobaczyć "chatę" Frytki...

gość12-03-08, 15:38   cytuj

MARIUSZ....ZAREJESTRUJ SIE ZNOW NA SYMPATII I WYRYWAJ DALEJ LASKI DO ŁOZKA .... PRZEROBILES JUZ ICH TAK WIELE ZE ZACZYNAM SIE MARTWIC O TWOJE ZDROWIE......

zebra1412-03-08, 14:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Na Pudzianowskim nie zarobicie wiele

gość12-03-08, 14:38   cytuj

Haha u gosi andrzejczuk xddd

xThaPrincezzx12-03-08, 14:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

o lol ja chce dode!

Susie12-03-08, 14:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

U nas nie ma zbyt wiele gwiazd. A poza tym MTV zaczęłoby w końcu puszczać jakąś muzykę, a nie ciągle jakieś durne programiki.

serena12-03-08, 13:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ciekawe kiedy będzie odcinek z Dodą:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

gość12-03-08, 12:59   cytuj

u nas mniej gwiazd, to pewnie przypadnie jedna na odcinek

kate_nicole12-03-08, 12:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Sindey mnie tam nie obchodzi, ale pudzian troszku xD

Ciekawe jak szerokie ma drzwi xD :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida