Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Owen Wilson i Jennifer Aniston?

czwartek 13-03-08, czytany: 13425 razy       owen wilson   jennifer aniston   kate hudson   romans   film   miłość  

Czyżby razem...?

Owen WilsonOwen Wilson / CinemaSource
Owen Wilson i Jennifer Aniston nagrywają razem film "Marley and Me", gdzie grają małżeństwo. I nie byłoby w tym nic dziwnego, gdyby nie plotki na planie filmu. Podobno Jen i Owen cały czas flirtują i się obejmują. A przytulaniom nie ma końca, gdy tylko wyłączą kamerę! Czyżby mały romasik...?;)

Czyżby aż tak wczuli się w role? A może Owen już nie jest z Kate Hudson (o czym niedawno pisał Kozaczek http://www.kozaczek.pl/pl...194 ) ? Jeszcze niedawno Jennifer nie była za bardzo przychylna pracy z Owen'em ze względu na jego dawne problemy.

A to proszę, taka niespodzianka:) Może Jen znalazła wreszcie kandydata na ojca swoich dzieci?

http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg
http://www.celebrity-goss...jpg

serena

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
hejłobuzy/stylizacjetv
MĄŻ KOMENTUJE MÓJ ...
HAUL: ORGANIZACJA ...
HEJLOBUZY
HAUL: ORGANIZACJA ...
DZIEŃ 3  KUPIŁAM S...
SZUSZ VLOGMAS
DZIEŃ 3 KUPIŁAM S...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (42): sortuj ↓  

gość21-03-08, 14:07   cytuj

czy to na pewno ona? jakas taka inna... moze przez te grzywke...

Aska8814-03-08, 23:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oni sa super

Cola14-03-08, 14:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Mogliby być razem, w końcu obojgu by się życie ułożyło.

gość14-03-08, 14:09   cytuj

fajnie razem wygladaja

gość14-03-08, 09:20   cytuj

ciesze sie , pasuje do siebie i sa fajni:)

gość13-03-08, 22:42   cytuj

Bardzo ich lubię. Byliby super parą, ale to pewnie tylko przyjaźń.

gość13-03-08, 21:58   cytuj

niedobrze mi od tych przesłodzonych komentarzy!

gość13-03-08, 19:27   cytuj

też mam nadzieję że tak jak w tym filmie wszystko sie dobrze skończy
założa rodzinę i będą żyli zgodnie

gość13-03-08, 19:24   cytuj

pasowaliby do siebie :)
kocham happy endy ^^

gość13-03-08, 19:20   cytuj

ta 40 letnia baba lepiej wygląda niż okrzyczana jolie w wersji O,mozna sie tylko domyślać jak można osiągnąć taki stan,
(kokaina zapewne)

gość13-03-08, 18:42   cytuj

pasuja do siebie pod wzgledem wizualny, a Jen ostatnio cos wyladniala:)

gość13-03-08, 18:14   cytuj

Rany, dzieci - nie rozpływajcie się tak nad 40 letnią babą bo płaczę ze śmiechu jak to czytam.

gość13-03-08, 18:01   cytuj

super razem wygladaja,pasuje do siebie,oboje sa Suuuper

gość13-03-08, 17:48   cytuj

anmeciorko chyba czegoś nie zrozumiałaś

aneciorka13-03-08, 17:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ale ona tu wioskowo wygląda! Ostatnio jest taka akcja Z Majewskim (sorry Ędwardem Ąckim) i jest super kandydatką na jego żonkę!

gość13-03-08, 16:53   cytuj

kocham książkę "Marley and Me" świetnie , że kręcą do niej film

gość13-03-08, 16:52   cytuj

kocham książkę "Marley and Me" świetnie , że kręcą do niej film

Susie13-03-08, 16:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajnie by było, obydwoje są dobrymi aktorami i lubię ich.

gość13-03-08, 15:57   cytuj

Super, fanjniusie zdjecia. Ladnie razem wygladaja, tak radosnie i beztrosko!

Bee-Milian13-03-08, 15:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fajną by tworzyli parę

gość13-03-08, 15:08   cytuj

pięknie wygląda zwłaszcza dzięki fryzurce. wydaje się szczęśliwa więc jeśli to dzięki niemu to super a jeśli nie to oby dalej tak sobie radziła solo.

Aga_Inez13-03-08, 14:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Super :)
Fajna para :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Fergie bez makijażu!!

gość13-03-08, 14:44   cytuj

tak trzymaj jennifer

gość13-03-08, 14:43   cytuj

jak tutaj na nia patrze zadowolona i szczęsliwą po latach smutnych i przezytych gdzieś obok świata to widze ile ja to małzeństwo z pittem kosztowało
i co nieudany związek może zrobić z pełną życia kobietą
mam nadzieje że ona wróci do swiata
bo jak na nią patrzyłam to sprawiała wrażenie że straciła wiare w siebie i sens zycia

gość13-03-08, 14:21   cytuj

no wlasnie

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida