Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Najnowsze zdjęcia Jessici Alby

wtorek 18-03-08, czytany: 26365 razy       jessica alba   cash warren   foto   kawa  

[FOTO]

Jessica AlbaJessica Alba / ©PR Photos
Wczoraj, Jessica Alba i jej partner, Cash Warren, wybrali się na kawę. I wszystko byłoby fajnie...

...gdyby nie wydarzenia z poprzedniego wieczoru. Ktoś się nie bał i zaatakował ich samochód!;)
 
Zdjęcia z kawą:












Zdjęcia z niedzieli po ataku na ich autko:








Popatrzcie tu na minę Jessici - wygląda jakby płakała...



serena

 
  Ostatnio dodane fotki Jessica Alba:zobacz całą galerię »
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (49): sortuj ↓  

gość23-03-08, 00:45   cytuj

czym tu się zachwycać? uroda plebejskiej dziewuchy od krów

kociaczek20-03-08, 08:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładnie wygląda w ciąży

gość19-03-08, 17:50   cytuj

ale paczus sie zrobil ciekawe czy to zgubi co jej sie odklada, a odlozylo sie juz sporo, ile to jeszcze miesiecy? 4?

gość19-03-08, 17:46   cytuj

szkoda ze taka ladna kobieta w ciazy wyglada tak brzydko, halle berry fajniej wygladala

Bee-Milian19-03-08, 17:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jak zawsze ładnie:PP

gość19-03-08, 17:27   cytuj

gość, 19-03-08, 17:23 napisał(a):

nie rozumie Was, kobiet, ktory facet twierdzi ze kobieta w ciazy wyglada ladnie czy seksownie? hyba same dla pocieszenia siebie to wymyslilyscie, macie dobry przyklad z prawdziwej seks bomby Alby zrobila sie gruba ciezka baba


w sumie sie z Toba zgadzam, ja strasznie nie lubilam swego ciala w ciazy, z rozmiaru 34-36 (XS) zrobila sie ze mnie gruba kobieta, mimo zdrowej diety na warzywkach, rybach, wodzie, zero cukrow prostych, cwieczylam, plywalam i wygladalam paskudnie, kiedy tylko przyszedl synek na swiat 2 miesiace kazdego dnia w pocie wracalam do formy, i nie udalo sie, nigdy juz nie bede miala takiej fajnej figury sprzed ciazy. Ale czego sie nie robi dla dziecka i ...faceta

gość19-03-08, 17:23   cytuj

nie rozumie Was, kobiet, ktory facet twierdzi ze kobieta w ciazy wyglada ladnie czy seksownie? hyba same dla pocieszenia siebie to wymyslilyscie, macie dobry przyklad z prawdziwej seks bomby Alby zrobila sie gruba ciezka baba

gość19-03-08, 17:22   cytuj

o niebo lepiej wyglada nie-w-ciazy! jakos tak spuchla

gość19-03-08, 17:20   cytuj

oj za gruba jak na tak niezaawansownay etap ciazy o bedzie w 9 miesiacu? nieladnie

gość19-03-08, 12:38   cytuj

ślicznie wygląda w ciąży:)

emi2719-03-08, 12:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

brzuszek już jest ;)

gość19-03-08, 12:22   cytuj

owszem niektre kobiety ladnie wygladaja w ciazy fiura nie zmienia im sie znacznie. trzeba wziac pod uwage fakt ze ona miala rozmar ) czyli nasze XXS ciezko zeby troszku nie przytyla. kazda kobieta ktora ma niedowage w ciazy tyje ciut wiecej no i nie znaczy to ze je duzo poprostu puchnie normalne. C Y M B A L Y jestescie WY pusci ludzie.

gość19-03-08, 12:19   cytuj

MOZNA PIC KAWE W CIAZY JA PILAM. BARDZO LADNIE WYGLADA, TROSZKE PRZYTYLA I CO Z TEGO I TAK JEST SLICZNA. I JAK KTOS MOZE PISAC ZE NIE MOZNA KAWY PIC W CIAZY??? I ONA JEST GLUPIA TAK???

gość19-03-08, 12:17   cytuj

jezu ale ona utyla i to dosc szybko, zawsze yla bardzo zgrabna, nie wiem czy zawdzieczla wspaniala sylwetke cwieczenion, diecie czy dobrym genom, ale tak szybko i tak duzo utyc w 5 czy 4 miesiacu ciazy?? nogi, tylek, cala jakas taka niezbyt. Szkoda, bo niektore wygladaja ladnei w ciazy i mialam nadzeje ze i ona bedzie fajnie sie prezentowac, ale jednak nie

gość19-03-08, 12:11   cytuj

przytyła bo jest w ciąży cioto!!!!!

gość19-03-08, 12:05   cytuj

nio spoko xD ale troche chyba przytyłasś


gość19-03-08, 11:18   cytuj

o jaka kulka sie z niej zrobiła,ale co jej tam jak urodzi kilka operacji i znów bedzie najbardziej sexy kobieta świata!!

gość19-03-08, 11:10   cytuj

wyglada baaaaaardzo niekorzystnie ,i nie mozna w tym przypadku poweidziec ,ze ciaza jej sluzy o nie !

gość19-03-08, 11:09   cytuj

i nie nie nie ,gwiazda w ciazy nie moze tak wygladac! masz duzy minus albo ! to juz aguilera bardziej dba o siebie

gość19-03-08, 11:06   cytuj

wiecie co ,ale ona w tej ciazy z peiknej kobiety przemienila sie w taka jakich jest tysiace innych ,bleeeee jakas taka gruba na twarzy ,wogole spuchnieta, nie milo sie teraz na nia patrzy...

gość19-03-08, 09:53   cytuj

tak miedzy Bogiem a prawda to ona jest cholernie glupia.wolalbym chyba miec madra i inteligentna dziewczyne niz sliczna i taka malo bystra.

gość19-03-08, 09:50   cytuj

wreszcie coś zjadła ;D

gość18-03-08, 23:34   cytuj

pije kawe w ciązy ??????????????????????????????

a co nie mozna? a moze to czekolada. Boże ale wy jestescie.. . wrrr sami lekarze na tym kozaczku no i jeszcze mnóstwo ortopedów bo w butach na obcasach to w ciąży tez nie można (np. christina). ile wy ludzie macie lat? 12, 13?

gość18-03-08, 22:57   cytuj

"Ktoś się nie bał i zaatakował ich samochód!;)"

i po co ten usmiech?
Serena bawi cie, ze komus atakuja samochod?
czy cieszysz sie, ze dzieki nieszczesciu innych masz temat ne newsa?

i o co chodzi z tekstem:
"Ktoś się nie bał"?

dla ciebie strach to jedyne co powstrzymuje ludzi od niszczenia wlasnosci innych? (czyli od przestepstw)

gość18-03-08, 21:55   cytuj

jak dla mnie to wyglada jakby sie smiała

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida