Plotka dodana przez użytkownika ellis

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Odważne foty Ani Bosak

wtorek 18-03-08, czytany: 26211 razy       ania bosak  

Lolitek ciąg dalszy

Ania BosakAnia Bosak / © KAPiF
Nie tylko zagraniczne gwiazdy robią rozbierane fotki(np.Miley Cyrus), Ania Bosak idzie ich śladem. Tylko zdjęcia są raczej żałosne.


http://img219.imageshack....jpg

http://img145.imageshack....jpg

http://img217.imageshack....jpg

ellis

Czytaj dalej: Imię dziecka Halle Berry - AKTUALIZACJA! Jednak nie Clara...

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
NARZECZONY KOMENTU...
SZUSZ (Subskrybuj kanal szusz)
NARZECZONY KOMENTU...
Youtube JulaInfo f...
Jula Nie zatrzymasz mne
Youtube JulaInfo f...
HAUL DOMOWY (Subsk...
MIESZKAMYTV
HAUL DOMOWY (Subsk...
Dobrego Dnia Offic...
Jula
Dobrego Dnia Offic...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (30): sortuj ↓  

gość14-04-08, 14:21   cytuj

Ania jest najseksowniejszą tancerką w tym kraju i wara od niej.Myśle że wygra ten cały taniec z gwiazdami

gość19-03-08, 18:12   cytuj

o lol tez mam taka bluzke z donaldem i w niej spie....

Bee-Milian19-03-08, 17:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

I tak ją lubię xD

szkodziks19-03-08, 15:15   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wkoncu to prywatne fotki ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Beyonce w kreskówce!

gość19-03-08, 15:09   cytuj

ee. normalne foty.. ne robcie na sile rozglosu.. kazda nastolatka ma takie foty.

gość19-03-08, 14:05   cytuj

ale mi nowosc juz wszyscy to widzieli

gość19-03-08, 13:04   cytuj

jakiś miesiąc temu te fotki były na pudelku...

gość19-03-08, 12:04   cytuj

to są jej stare prywatne zdjęcia z czasów jak jeszcze nikt o niej nie słyszał.

gość19-03-08, 00:07   cytuj

eee bez przesady, normalne fotki, jakie kazdy nastolatek sobie robi ze znajomymi :P

gość18-03-08, 23:01   cytuj

Kiedy to już było na Pudelku...

kasia77718-03-08, 22:05   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gwiazdka jednego sezonu

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Matt Pokora podróbką Justina?

gość18-03-08, 20:52   cytuj

rozbierane fotki w ubraniu? swietna jestes, chyba tylko 2 jest lekko rozbierana :X

gość18-03-08, 20:44   cytuj

te zdjęcia były już na Pudelki jakś miesiąc temu, nie ma to jak orginalność, co ?

gość18-03-08, 20:37   cytuj

coo miley ??naprawde nie czytalam

Cola18-03-08, 20:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Normalne zdjęcia, Ania jest młoda i ma prawo się bawić!

Koza18-03-08, 20:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

O co Wam chodzi? Dziewczyna nie może mieć już żadnej prywatności? :>

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

gość18-03-08, 20:14   cytuj

Ta laska ma tylko 19 lat! Dajcie się jej do cholery wyszaleś. Na ustatkowanie się będzie miała czas! I co, chcecie mi powiedzieć, że wy nie macie takich głupich zdjęc?

Courtney18-03-08, 20:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

każdy ma takie "głupie" zdjęcia ;)

gość18-03-08, 20:06   cytuj

Z pudelka ściągnięte...

serena18-03-08, 19:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jedynie na drugim zdjęciu COŚ widać, ale malutko - to mają być rozbierane zdjęcia? phi!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

gość18-03-08, 19:41   cytuj

Ha! Rozbierane fotki???Najwyraźniej jakaś "dobra koleżanka" Ani chciała wywołać niezdrową sensację i puściła w obieg fotki z imprez. Moim zdaniem zupełnie normalne zdjęcia wygłupiających się nastolatek

zephyr18-03-08, 19:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bosak nie należy do "lolitek", a te zdjęcia nie są żałosne. Równie dobrze ja mogłabym sobie zrobić takie zdjęcia, a za cztery lata stać się sławna -I CO Z TEGO? Wejdź sobie na fotkę.pl i zobacz ile tam jest gorszych zdjęć.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Urodziny Slash'a...

aaadolls18-03-08, 19:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ania mówila o tych zdjeciach u Szymona. ja mam 20 lat i nie widze nic zalosnego w takich zdjeciach. kazdy sobie robi podobne (na imprezach, ze znajomymi)
a na marginesie zdjecia sa stare. wygrzebal je pudelek

gość18-03-08, 19:25   cytuj

Goła nie jest.Ale foty zenujące

gość18-03-08, 19:06   cytuj

Co ty rozumiesz pod słowem fotki rozbierane ? Bo ja rozebraną dziewczyne, bez ubrań. Wystwiającą piersi i inne cześci intymne. A tu tego nie widze. Poza tym zdjęcia stare.

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida