Plotka dodana przez użytkownika brazaka

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Doda jednak zagra w filmie

czwartek 27-03-08, czytany: 3796 razy       doda   film  

potwierdzono to na jej oficjalnej stronie

DodaDoda / © KAPiF/ K338093F
Z wielką przyjemnością potwierdzamy doniesienia mediów dotyczące występu Dody w najnowszym filmie Pana Krzysztofa Zanussiego pt."Serce na dłoni".
Dla zainteresowanych zdradzamy kilka szczegółów... Pan Zanussi wybrał jedną z piosenek Dody pt. "Rany" (z albumu DIAMOND Bitch) i właśnie tę piosenkę widzowie usłyszą w Filmie. Zdjęcia odbędą się w najbliższych dniach w okolicach Warszawy.

Co do innych doniesień m.in. wypowiedzi Pana Piotra T. to komentarz jest krótki... pozwoli Pan, że skorzystamy z bardziej autorytatywnych specjalistów i zalecamy pracę nad swoimi podopiecznymi, bo ostatnimi czasy "większość" z nich wędruje za kratki.


A niedawno Doda twierdziła w wywiadach, że w żadnym wypadku nie weźmie udziału w filmach...Nie obeszło się także bez krytyki Pana Piotra Tymochowicza, który stwierdził, że "Zbliża się kres Dody"...

brazaka

Czytaj dalej: Martha Steward i Gabriel Aubry w reklamie Macy (VIDEO) - Oraz Mariah Carey jako sprzedawczyni butów...

 
  Ostatnio dodane fotki Doda:zobacz całą galerię »
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
Doda
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (14): sortuj ↓  

Roxana05-04-08, 17:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

"Zbliża się kres Dody" wcale bym się nie zdziwiła. przecież ona jest beznadziejną aktorką - sama sie do tego przyznała!

gość01-04-08, 22:49   cytuj

doda is the best and cool!!!

gość01-04-08, 22:47   cytuj

czemu nikt normalny nie wypowiada się na tym forum tylko jakieś zazdrosne czopy!!!!

Cola30-03-08, 03:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Tylko nie to!

Bee-Milian28-03-08, 15:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ja też żeby nie oglądać :PP

gość28-03-08, 12:46   cytuj

Już nie moge sie doczekać :D

gość28-03-08, 12:40   cytuj

No to może być ciekawe.... hahaha Ja tam obejrzę, a co???

szczurekwglankach28-03-08, 10:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ja też z pewnością nie obejrzę ;)

gość28-03-08, 09:03   cytuj

no to ja już tego filmu na pewno nie będę oglądać

shefresh28-03-08, 08:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Susie, 28-03-08, 07:06 napisał(a):

Podejrzewam, że Doda zagra tam samą sobie: krzykliwą, plastikową lalunię.




też tak myśle

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Shakira jest w ciąży!

gość28-03-08, 08:47   cytuj

Tymochowicz miał racje ;)
Gdzie jeszcze Dody nie było? - w KINIE! na ekranie.
Zastanawia mnie co ona po tym filmie bedzie mogła zrobić?- rozwód już był, film będzie, uprawianie seksu w teledyskach było, lody Koral są, może jeszcze zrobi sobie fabryke czekolady?

Susie28-03-08, 07:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Podejrzewam, że Doda zagra tam samą sobie: krzykliwą, plastikową lalunię.

gość28-03-08, 00:53   cytuj

zajebista odpowiedz do 'pana t.', bo w sumie to prawda ;)

a co do filmu, to sie nie podniecajmy, bo to bedzie pewnie jakis maly epizod, moze jak manson u lyncha ;)

Brzooza27-03-08, 21:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Taaa ona i film...
HaHaHa xD
Chyba śmieszni są O_o
No,ale cóż traci sławę to się wszystikego teraz łapac co bedzie możliwe... xD

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida