Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Nowy teledysk Vanessy Paradis

czwartek 27-03-08, czytany: 25620 razy       johnny depp   vanessa paradis   teledysk  

z udziałem Johnny'ego Deppa

Johnny DeppJohnny Depp / © Photorazzi
Do sieci trafił najnowszy teledysk Vanessy Paradis. Promuje on kolejny singiel z odnoszącej sukcesy we Francji płyty Divine Idylle.

Reżyserem klipu do piosenki L'incendie jest długoletni partner piosenkarki, Johnny Depp, który wcielił się również w postać tajemniczego mężczyzny w kapeluszu, pojawiającego się w kolejnych scenach teledysku.

Johnny jest też autorem portretu, który zdobi okładkę płyty.

 



goldfish

Czytaj dalej: Wraca czwarty sezon Prison Break! - Wracają dawni bohaterowie! [UWAGA! Spoilery!]

 
  Ostatnio dodane fotki Johnny Depp:zobacz całą galerię »
Jack Depp,Vanessa ...
Jack Depp,Vanessa ...
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
Lily-Rose Depp
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (100): sortuj ↓  

gość19-12-11, 21:10   cytuj

odpierdulcie się Vanessy zazdrość nie zna granic ech
ja osobiście ja bardzo lubię

gość03-07-08, 11:06   cytuj

Co do tekstów, że Depp się przy niej szmaci, itp. itd.... Co was to obchodzi, przepraszam, jakie są stosunki między nimi? To ich prywatne sprawy, zostawcie im chociaż odrobinę intymności... Są małżeństwem

Johnny nie ożenił się z Vanessą (odwołał ślub)

gość03-07-08, 11:04   cytuj

Johnnego deppa tylko od tyłu widać i jeszczę jako cień:( szkoda... Vanessa ma straszną szparę w zębach:/ ten teledysk bez udziału Deppa był by bardzo slaby... prawde mówiąc obejżałam go dlatego bo był tam Johnny

Fresian12-04-08, 23:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 30-03-08, 15:41 napisał(a):

ma dziwną szparę między zębami ;) przynajmniej nie ma sztycznych zębów


Szpara spowodowana pewnie naciągniętym za mocno więzadełkiem... Sama takową posiadam ^^.

Co do tekstów, że Depp się przy niej szmaci, itp. itd.... Co was to obchodzi, przepraszam, jakie są stosunki między nimi? To ich prywatne sprawy, zostawcie im chociaż odrobinę intymności... Są małżeństwem - dobrze, ich broszka. Może, tak nas przekór waszym myślom, naprawdę się kochają i nie chodzi tu o bycie sławnym przez swojego partnera :)?

gość05-04-08, 21:54   cytuj

Przynajmniej naturalna jest!Nie ma sztucznych balonów i szklanych zębów.Co jak co,ale talentu nie można jej odmówić.Piosenka bardzo przyjemna w słuchaniu:)

gość02-04-08, 10:30   cytuj

O Jezu! Ten facet sie szmaci przy takim antytalenciu jak ona!!

8kika931-03-08, 13:57   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

takie sobie to.....

lady_godiva30-03-08, 21:32   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajniusia ta piesenka, poza tym widac ze Johhny ma talenta nie tylko aktorskie:) powinien nakręcic tego więcej, niezły klimat

phosgene30-03-08, 21:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Podoba mi się ta piosenka. :-)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Patrick Swayze w "Na fali 2"?

gość30-03-08, 18:18   cytuj

CUDOWNY TELEDYSK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Uwielbiam jej piosenki i uważam, że Vanessa ma talent.

gość30-03-08, 15:41   cytuj

ma dziwną szparę między zębami ;) przynajmniej nie ma sztycznych zębów

BaCunia30-03-08, 11:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A moze film nakrecą??Ciekawie by było:)

Cola30-03-08, 01:56   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładna ta piosenka ;)

gość29-03-08, 19:22   cytuj

całkiem przyjemna piosenka;) fajnie sie jej słucha;D

gość29-03-08, 17:17   cytuj

Teledysk fajny. chociaz Vanessa chyba najlepuiej nie tanczy (ale jest naturalna wiec duzy plus)
Piosenki nie jestem w stanie ocenic bo nie znam francuskiego :D

gość29-03-08, 17:01   cytuj

gość, 29-03-08, 15:52 napisał(a):

gość, 29-03-08, 15:09 napisał(a):



gość, 29-03-08, 14:46 napisał(a):





gość, 29-03-08, 13:53 napisał(a):







jedynie co mnnie z lekka denerwuje to wychodzi za maz a kogos sławnego i sama ona jest juz slawna na cally swiat bo chodzi z j=johnny'm deppe'm








Wcale nie jest tak jak mówisz. Vanessa zadebiutowała przebojem, który przyniósł jej sławę pt. "Joe Le Taxi" w 1986 roku kiedy miała 14 lat. Potem zagrała w filmie: "Noce Blanche", którzy przyniósł jej nagrodę Cezara. Odniosła też wiele innych sukcesów, głównie we Francji, ale nie tylko, a dopiero potem poznała Deppa. Jest z nim związana od 1998 roku. Nie komentuj, jeśli nie jesteś pewna informacji... :/






Naucz się czytac ze zrozumieniem, dzieco. Przecież ktomuś u góry chodziło, o to samo o co tobie chodzi. Mam nadzieje, że twoja kariera zakończy się na kasie w sklepie i nie będziesz odpowiedzialna w żadnej mierze za ludzkie życie.




Ehhh... Coś czuję, że ta arogancka wypowiedź o karierze w kasie sklepowej wychodzi właśnie od poirytowanej autorki pierwszego postu :) Dam sobie rękę uciąć. Inaczej skąd tyle agresji i jadu?



Trochę żal mi takich osób jak Ty...

gość29-03-08, 16:52   cytuj

ciekawe:) ładnie sie rusza:)

gość29-03-08, 15:52   cytuj

gość, 29-03-08, 15:09 napisał(a):

gość, 29-03-08, 14:46 napisał(a):



gość, 29-03-08, 13:53 napisał(a):





jedynie co mnnie z lekka denerwuje to wychodzi za maz a kogos sławnego i sama ona jest juz slawna na cally swiat bo chodzi z j=johnny'm deppe'm






Wcale nie jest tak jak mówisz. Vanessa zadebiutowała przebojem, który przyniósł jej sławę pt. "Joe Le Taxi" w 1986 roku kiedy miała 14 lat. Potem zagrała w filmie: "Noce Blanche", którzy przyniósł jej nagrodę Cezara. Odniosła też wiele innych sukcesów, głównie we Francji, ale nie tylko, a dopiero potem poznała Deppa. Jest z nim związana od 1998 roku. Nie komentuj, jeśli nie jesteś pewna informacji... :/




Naucz się czytac ze zrozumieniem, dzieco. Przecież ktomuś u góry chodziło, o to samo o co tobie chodzi. Mam nadzieje, że twoja kariera zakończy się na kasie w sklepie i nie będziesz odpowiedzialna w żadnej mierze za ludzkie życie.


Ehhh... Coś czuję, że ta arogancka wypowiedź o karierze w kasie sklepowej wychodzi właśnie od poirytowanej autorki pierwszego postu :) Dam sobie rękę uciąć. Inaczej skąd tyle agresji i jadu?

Trochę żal mi takich osób jak Ty...

gość29-03-08, 15:38   cytuj

Tylko moglaby cos zrobic z ta zabawna szparka miedzy zebami

gość29-03-08, 15:09   cytuj

gość, 29-03-08, 14:46 napisał(a):

gość, 29-03-08, 13:53 napisał(a):



jedynie co mnnie z lekka denerwuje to wychodzi za maz a kogos sławnego i sama ona jest juz slawna na cally swiat bo chodzi z j=johnny'm deppe'm




Wcale nie jest tak jak mówisz. Vanessa zadebiutowała przebojem, który przyniósł jej sławę pt. "Joe Le Taxi" w 1986 roku kiedy miała 14 lat. Potem zagrała w filmie: "Noce Blanche", którzy przyniósł jej nagrodę Cezara. Odniosła też wiele innych sukcesów, głównie we Francji, ale nie tylko, a dopiero potem poznała Deppa. Jest z nim związana od 1998 roku. Nie komentuj, jeśli nie jesteś pewna informacji... :/


Naucz się czytac ze zrozumieniem, dzieco. Przecież ktomuś u góry chodziło, o to samo o co tobie chodzi. Mam nadzieje, że twoja kariera zakończy się na kasie w sklepie i nie będziesz odpowiedzialna w żadnej mierze za ludzkie życie.

gość29-03-08, 14:46   cytuj

gość, 29-03-08, 13:53 napisał(a):

jedynie co mnnie z lekka denerwuje to wychodzi za maz a kogos sławnego i sama ona jest juz slawna na cally swiat bo chodzi z j=johnny'm deppe'm


Wcale nie jest tak jak mówisz. Vanessa zadebiutowała przebojem, który przyniósł jej sławę pt. "Joe Le Taxi" w 1986 roku kiedy miała 14 lat. Potem zagrała w filmie: "Noce Blanche", którzy przyniósł jej nagrodę Cezara. Odniosła też wiele innych sukcesów, głównie we Francji, ale nie tylko, a dopiero potem poznała Deppa. Jest z nim związana od 1998 roku. Nie komentuj, jeśli nie jesteś pewna informacji... :/

gość29-03-08, 14:40   cytuj

fajna piosenka, fajny teledysk, fajny Johnny i fajna dziewczyna ;)

gość29-03-08, 14:35   cytuj

piosenka ujdzie,ale to depp jest indywidualnością w tym związku:zdolny, przystojny i przebojowy.ona jest do bólu zwyczajna.pewnie dlatego z nią jest-tak inna od rozpuszczonych gwiazd.
mill

gość29-03-08, 14:35   cytuj

ona ma taki słodki głosik:) jest śliczna. piosenka też

gość29-03-08, 14:34   cytuj

gość, 29-03-08, 13:53 napisał(a):

jedynie co mnnie z lekka denerwuje to wychodzi za maz a kogos sławnego i sama ona jest juz slawna na cally swiat bo chodzi z j=johnny'm deppe'm


ona byla znana zanim poznala deppa.

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida