Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kids’ Choice Awards 2008 - wyniki

niedziela 30-03-08, czytany: 38140 razy       miley cyrus   johnny deep   jessica alba   eddie murphy   avril lavigne   chris brown   cameron diaz  

[DUŻO FOTO]

Miley CyrusMiley Cyrus / © PR Photos
Wczoraj wieczorem w UCLA’s Pauley Pavilion w Westwood w Kalifornii miało miejsce Kids’ Choice Awards 2008.


Oto wyniki:

Ulubione Show Telewizyjne - Drake and Josh

Ulubione Reality Show - American Idol

Ulubiony Aktor Telewizyjny - Drake Bell

Ulubiona Aktorka Telewizyjna - Miley Cyrus

Ulubiona Kreskówka - Avatar: The Last Airbender

Ulubiony Film - Alvin and the Chimpmunks

Ulubiony Aktor Filmowy - Johnny Depp

Ulubiona Aktorka Filmowa - Jessica Alba

Ulubiony Film Animowany - Ratatouille

Ulubiony Głos z Filmu Animowanego - Eddie Murphy (Shrek The Third)

Ulubiony Zespół - The Jonas Brothers

Ulubiona Piosenka - Girlfriend (Avril Lavigne)

Ulubiona Kobieca Piosenkarka - Miley Cyrus

Ulubiony Męski Piosenkarz - Chris Brown

Ulubiony Męski Sportowiec - Tony Hawk

Ulubiona Kobieta - Sportowiec - Danica Patric

Ulubiona Książka - seria Harry'ego Potter'a

Ulubiona Gra - Madden NFL'08

Specjalna Nagroda - Cameron Diaz


Zobaczcie zdjęcia gwiazd, które pojawiły się na gali:
 
The Jonas Brothers:





Miley Cyrus:






Rihanna:






Hayden Panettiere:






Orlando Bloom:






Jessica Alba:






Jordin Sparks:






Will Smith:






Ashton Kutcher:






Chris Brown:






Janet Jackson:





Usher:






Jennifer Love Hewitt:






Abigail Breslin:






America Ferrera:






Cameron Diaz:






Ashlee Simpson:






Brendan Fraser:






Harrison Ford:




Shia Labeouf:




serena

Czytaj dalej: Will.I.Am feat. Cheryl Cole-Heartbreaker - Cały teledysk

 
  Ostatnio dodane fotki Miley Cyrus:zobacz całą galerię »
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (107): sortuj ↓  

kociaczek07-06-08, 21:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Rihanna i Jonas Brothers !

gość21-04-08, 15:46   cytuj

Miley najsliczniejsza, ale i Rihanna piekna;d

gość07-04-08, 18:28   cytuj

Miley i Rihanna... Fuuuuuu... Beztalencia się pchają na siłę do TV xD

kociaczek07-04-08, 16:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Riri i Alba fajnie

justyna013013006-04-08, 22:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajnie fajnie.. ;) Alba śliczne wygląda!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Doda w gwiazdach

gość04-04-08, 14:22   cytuj

boze jak ta Rypanna wyglada, niech ona w koncu zdechnie

gość02-04-08, 17:13   cytuj

Miley i Rihanna zdecydowanie najładniej wyglądały. Nooo choć do Jessicy Alby i Cameron Diaz też nie mam zastrzeżeń.

didi02-04-08, 13:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ashlee simpson ma super fryzurke :)

gość02-04-08, 13:07   cytuj

Jessica Alba je zajebista!!!! ;d;d;d;d I LOVE HER!!!!!;D;D;D

Leslie01-04-08, 21:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Miley bardzo ładnie wyglądała :*

8kika901-04-08, 17:51   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ale fajne fotki:)

gość01-04-08, 14:51   cytuj

JANET JACKSONA BRADZO FAJNIE WYGLĄDAŁA !!!! Alba prześlicznie wyglada w ciąży!!!! Jen Love Hewit trochę dziwnei wyglada jakby była w ciąży poza tym EXTRA!

gość31-03-08, 23:21   cytuj

Bradzo ładnie wszli wsztcy
nie komentyuje Rihanyy bo ona jest inna kolumna...
Miley zabraklo tchu na wystepie na gali ale i tak ją kcoham xD

gość31-03-08, 22:00   cytuj

MILEY CYRUS MA NOWE ZĘBY!

gość31-03-08, 20:30   cytuj

Mam pytanie : Zauważyłam, ze Cameron i Miley mają czerwone torebki. Czy nadal można nosić czerwone torebki ?

gość31-03-08, 19:30   cytuj

Ashlee i Cameron maja te same buty :)

gość31-03-08, 19:22   cytuj

gość, 30-03-08, 15:23 napisał(a):

Połowy nie kojarzę. ;P



Jessica Alba bardzo ładnie teraz wygląda. :)



POLOWY NIE KOJARZYSZ!! TY CIEMNOTO RUSKA!! KURWA

gość31-03-08, 19:21   cytuj

gość, 30-03-08, 23:10 napisał(a):

z tych braci jonas fajne mięsa będą za kilka lat^^ na razie jeszcze chłopcy



najmlodszy to Nick ma 14. Potem Kevin ma 17 a potem Joe ma 19...nom..
to moj ulubiony zepol.a kids choice awards ogladam od 10 laT!

zurawinka31-03-08, 17:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

"
Ulubiona Aktorka Filmowa - Jessica Alba "

O_O

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Piotr Polk nagrał płytę

gość31-03-08, 16:05   cytuj

Ashlee i Cameron maja te same buty ^^

Bee-Milian31-03-08, 15:20   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ashlee, Jessica Alba ładnie, Rihanna też spoko :P

bubu1111131-03-08, 10:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

miley,Ashlee i Rihanna ślicznie

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Ashley Tisdale

gość31-03-08, 10:31   cytuj

cameron diaz wygląda, jakby na chwilę z plaży zlazła...w byle jakiej kiecce plażowej, z ręcznikiem......

k-8guru31-03-08, 10:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jennifer Love Hewitt i Harrison Ford moi faworyci co do ogolnego wizerunku :D Jennifer cudnie ubrana i fajna akca z Harrinsonem :D

gość31-03-08, 09:00   cytuj

z nich wszystkich najładniejsza i najpiekniejsza Cameron:*:*!!!!JESZCZE DOSTAłA NAGRODę SPECJALNą!!:))

strony
1 2 3 4 5
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida