Plotka dodana przez użytkownika paxsi

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Fristajlo

niedziela 13-04-08, czytany: 6762 razy       fristajlo   grupa operacyjna   włatcy much  

Parodie Grupy Operacyjnej.

FristajloFristajlo / grupaoperacyjna.pl
Ostatnio dodałam Video jak Grupa Operacyjna sparodiowała Kasię Cichopek. Mam dla was więcej filmików z parodiami .
 
"Ugryź Suchara"



Fristajlo-Włatcy Much



Pełne odcinki Fristajlo na antenie VIVA Polska! Premiera w każdy wtorek o 21:00,
powtórki: pt. godz.19:00, nd. godz. 22:30

paxsi

Czytaj dalej: Britney Spears na kolacji z mamą - W restauracji Dominick's

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
W Krakowie cz 2
Hejłobuzy
W Krakowie cz 2
Jeden dzień do Vlo...
Julia Kobus
Jeden dzień do Vlo...
LUWR & TEST MACARO...
Julia Kobus
LUWR & TEST MACARO...
Ach, ta rodzinka! ...
Julia Kobus
Ach, ta rodzinka! ...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (10): sortuj ↓  

gość17-04-08, 16:25   cytuj

FRISTAJLO=>zarąbisty program:P
GRUPA OPERACYJNA=>jeszcze lepszy zespół:**

gość15-04-08, 15:18   cytuj

aaadolls, 14-04-08, 09:11 napisał(a):

osmieszyl sie parodiując wwo. wwo zawsze będzie na topie bo są prawdziwi a ta grupa opracyjna... zaraz zniknie jak mezo itp


Masz racje.Parodiowanie parodii jest parodia sama w sobie. WWO na topie tak i potem biegaja 8 lat krzyczac "Uderz w puchara" i niech mi wytłumaczy co to ma znaczyc -.-.

gość14-04-08, 16:47   cytuj

oni w ogóle nie są śmieszni

gość14-04-08, 14:20   cytuj

a co wogóle znaczy "uderz w puchara"?? bo zastanawiamy sie nad tym z brackim i jakos brakuje nam pomysłół...to wogóle cos oznacza?

Mi wytłumaczono że to coś w stylu "napij się" czy "walnij sobie browca" nawiązuje do upojeń alkoholemxD myślę że się domyślisz ;P

Kotek w Butkach14-04-08, 11:49   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ugryź suchara - dobre :D:D oryginał jest dla mnie bez sensu, te teksty o kluskach... żal. i 'gangsterzy' w okularach z bazarku za 2,50...

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Amy Winehouse NIE ŻYJE

gość14-04-08, 09:41   cytuj

a co wogóle znaczy "uderz w puchara"?? bo zastanawiamy sie nad tym z brackim i jakos brakuje nam pomysłół...to wogóle cos oznacza?
a GO nie lubie bo nie tworza nic dobrego, ich"muzyka" jest taka jakas nieposolona i ogólnie tylko wysmiewaja innych. Np nie podobała mi sie akcja z Kononowiczem, który został w głupi sposób uwikłany czy wkrecony w "machinę"polityki i jako czlowiek troche nierozgarniety chyba nie do konca zrozumial o co w tym wszystkicm chodzi. Ktos jego kosztem zrobil sobie jaja.

aaadolls14-04-08, 09:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

osmieszyl sie parodiując wwo. wwo zawsze będzie na topie bo są prawdziwi a ta grupa opracyjna... zaraz zniknie jak mezo itp

Cola14-04-08, 00:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ugryź Suchara - niesamowite !
Jednak oryginał lepszy xD

kasiekkk13-04-08, 23:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ugryź suchara jest super :D:D hah

Hollywood13-04-08, 21:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

LoL Gosia Andrzejewicz nie nooosi majtek lol
Ale i tak Ugryź suchara lepsze , świetnie oddaje bezsens "Uderz w puchara" xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

strony
1

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida