Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Ashlee jednak w ciąży, ślub w maju

środa 16-04-08, czytany: 17222 razy       ashlee simpson   pete wentz   ciąża   dziecko   baby boom   zdjęcia  

FOTO / Aktualizacja

Ashlee SimpsonAshlee Simpson / ©PR Photos
Kilka dni temu, tuż po tym jak Ashlee Simpson i Pete Wentz ogłosili swoje zaręczyny, w sieci zaczęły krążyć plotki, że para spodziewa się dziecka.
http://www.kozaczek.pl/pl...079

Informację na ten temat jako pierwszy opublikował US Magazine. Teraz doniesienia o ciąży wokalistki potwierdza kolejne słynące z wiarygodności źródło - magazyn People.

Gazeta, powołując się na "źródło bliskie rodzinie", twierdzi również, że ślub pary odbędzie się już w maju, w Południowej Kalifornii.

Pete zaprzeczył ostatnio doniesieniom o ciąży, mówiąc:

To jest jak polowanie na czarownice - jeśli ktoś zaręcza się w Hollywood, od razu pojawiają się plotki o ciąży. Nie mogę się doczekać, kiedy zaczną pisać, że tak naprawdę jestem gejem, a małżeństwo z Ashlee będzie dla mnie tylko przykrywką...to istne szaleństwo... jesteśmy zaręczeni, to prawda, i bardzo szczęśliwi z tego powodu.


Ashlee również próbowała zdystansować się od plotek, ale jednoznacznie im nie zaprzeczyła. Na pytanie, czy jest w ciąży, odpowiedziała:

Według mnie, takiego pytania nie należy zadawać żadnej kobiecie. Pewne rzeczy chce się zachować tylko dla siebie. Jeśli ktoś zaprzecza tego typu plotkom, to głównie dlatego.

Cóż, pozostaje tylko czekać na potwierdzenie w postaci zdjęć z wyraźnie widocznym brzuszkiem, ale chyba można już zacząć składać gratulacje szczęśliwym przyszłym rodzicom. Tym bardziej, że ostatnio w Hollywood baby bump to najlepszy sposób na promocję własnej osoby.

Poniżej zdjęcia Ashlee zrobione w poniedziałek:
 
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


A tu fotka opublikowana przez magazyn OK! (zdjęcie z 12.04).Według informatorów tej gazety, termin porodu wypada na październik, co oznaczałoby, że Ashlee zbliża się teraz do końca pierwszego trymestru ciąży.






Na koniec filmik, który trafił do sieci kilka tygodni temu. Ashlee i Pete w roli przyszłych rodziców :)



goldfish

Czytaj dalej: Shannen Doherty i paparazzi - tradycyjnie Starbucks

 
  Ostatnio dodane fotki Ashlee Simpson:zobacz całą galerię »
Ashlee I Pete
Ashlee I Pete
Lindsay Lohan i As...
Lindsay Lohan i As...
Pete & Ashlee
Pete & Ashlee
Ashlee Simpson(twi...
Ashlee Simpson(twi...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (38): sortuj ↓  

gość18-04-08, 22:37   cytuj

gość, 18-04-08, 12:04 napisał(a):

faceta ma nie złego mmmm


A ty co? Spałas z nim ze wiesz? buhahahaha!!!!

biedronka718-04-08, 13:17   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

anuleczka21, 17-04-08, 22:43 napisał(a):

dużo tych ciąż jakas epidemia czy co?

gość18-04-08, 12:04   cytuj

faceta ma nie złego mmmm

anuleczka2117-04-08, 22:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dużo tych ciąż jakas epidemia czy co?

gość17-04-08, 22:01   cytuj

Przeciez widac ze wiatr jej podwial bluzke i wydaje sie ze ma brzuszek :)

gość17-04-08, 16:52   cytuj

no i Ashlee złapała Pete'a na bobasa!!!!!
Szzzczęściara xD
życze im powodzenia xD

AguSSia17-04-08, 11:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

na pierwszym nie ma brzucha,a jest chyba nowsze od tamtego?

gość17-04-08, 08:44   cytuj

gość, 16-04-08, 23:09 napisał(a):

baby boom chyba???? a nie jakis bump???



Ale z ciebie glupek, baby bump mowi sie na zaokraglony brzuszek taki jak na poczatku ciazy. Wiec prosze jak sie nie znasz, to nie komentuj, ok?

gość16-04-08, 23:09   cytuj

baby boom chyba???? a nie jakis bump???

Mysia16-04-08, 20:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zatem, gratulacje :)
Pete jest super, mam nadzieje ze bedzie super-tatą ;)

NicoleSearles16-04-08, 20:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajnie jej w tych wlosach.

gość16-04-08, 20:24   cytuj

Pete kocham cie jak mogłes ;(((

charolinka16-04-08, 19:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

to gratuluje, wychodzi na to że wiele dzieci tych najwiekszych sław bedzie miało sie okazje w klasie poznac bo ten sam rocznik xD

Avri16-04-08, 19:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ależ oni razem słodko wyglądają!

Nelusia16-04-08, 19:11   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jeśli to prawda to gratuluję

gość16-04-08, 18:53   cytuj

jaka ona kurewsko słodka, az mdli, bleee

goldfish16-04-08, 18:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość 16-04-08, 17:49

Jako jedyna masz też chyba kłopoty z czytaniem ze zrozumieniem...Żartem jest filmik, który w newsie pojawił się jedynie jako dodatek i chyba oczywiste jest, że Pete i Ashlee się na nim wygłupiają...

Jak na razie zaprzeczają plotkom o ciąży, ale jeszcze nie zdarzyło się, żeby People opublikował nieprawdziwą informację.

Choć możliwe, że jest to jedynie starannie przemyślana kampania promocyjna. Za tydzień na półki trafi płyta Ashlee, a plotki o ciąży sprawiły, że wszędzie jest jej teraz pełno. Może sam Papa Joe rozpuszcza takie wiadomości
:)

:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Trailer filmu "Salt"

gość16-04-08, 17:49   cytuj

oa nie jest w ciazy...
wy to upoznieni jestescie, jako jedyna z was czyam angielksie newsy i sama je sobie tłumacze Pete zazartowal sobie ze Ash jest w ciazy co napisal na swoim buzznecie, niech sama Ashlee to potwierdzi

aaadolls16-04-08, 17:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajna parka, pasują do siebie :) no a w sprawie ciązy to sie okaze ;]

rhcp16-04-08, 17:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie rozumiem, czy dopiero teraz okazało się, że kobiety popularne mogą mieć dzieci, bo wszystkie zachodzą masowo i hurtowo .. No w każdym razie gratulacje, choć to ostatnie zdjęcie zdaje się być mocno naciągane. -.-

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowy album Frusciante.

gość16-04-08, 17:01   cytuj

no w każdym razie gratulacje :)
btw ma śliczny kolor włosów ^^
i boskiego chłopaka *.*

zurawinka16-04-08, 16:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 16-04-08, 16:51 napisał(a):

żurawinka, zaprzeczył-przecież jest o tym wspomniane w newsie, ale People zawsze publikuje sprawdzone informacje...


tak, już zauważyłam, przeoczyłam to po prostu, nim skomentowałam. ;)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Piotr Polk nagrał płytę

gość16-04-08, 16:51   cytuj

żurawinka, zaprzeczył-przecież jest o tym wspomniane w newsie, ale People zawsze publikuje sprawdzone informacje...

gość16-04-08, 16:46   cytuj

pete może nie jest gejem, ale na takiego mi wygląda xD

zurawinka16-04-08, 16:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

A ja czytałam dzisiaj, że ponoć jej facet zaprzeczył ciąży oO

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Piotr Polk nagrał płytę

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida