Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Kolejne fotki Miley a'la Lolita

poniedziałek 21-04-08, czytany: 59154 razy       miley cyrus   zdjęcia   naked photos  

[FOTO]

Miley CyrusMiley Cyrus / © PR Photos
To już nie pierwszy raz oglądamy zdjęcia Miley Cyrus w takiej sytuacji. Podobne zdjęcia wrzucał już kozaczek (ja je umieszczam na dole newsa).

Teraz jednak kolejna porcja zwariowanych fotek...

Może jestem staroświecka, ale jak dla mnie 15-latka nie powinna robić sobie takich zdjęć (m.in. odsłaniających biustonosz), a już tym bardziej umieszczać je w sieci.
 








Oto wcześniejsze zdjęcia:




serena

Czytaj dalej: Hilary Duff - 19.04 - Zdjęcia

 
  Ostatnio dodane fotki Miley Cyrus:zobacz całą galerię »
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
Miley Cyrus
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (88): sortuj ↓  

gość19-05-11, 15:33   cytuj

co to za chlopak na 2 i 3 zdjeciu obrzydliwy ble

gość19-05-11, 15:31   cytuj

o boze przecierz jest nastolatka nie mala a zreszta wcale to nie sa gole zdiecia jestem jej najwieksza fanka na swiecie mam z niej wszystko caly pokuj i wszystko o niej wiem na serio nie klawie

gość19-05-11, 15:27   cytuj

normalne zdiecia jak teraz ma 18 lat to robi sobie takie fotki widzialam ale i tak ja kocham

gość27-06-09, 11:56   cytuj

Wielkie mi rzeczy! Co druga nastolatka w jej wieku robi sobie takie fotki!

oooooola29-04-09, 15:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

to drugie jest normalne...

SabakuKyuu03-04-09, 10:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nic nadzwyczajnego

gość28-02-09, 23:25   cytuj

dziewczyno nic ci nie brakuje fotiki fajne nie jedna ci zadrosci takiej figuru uwież mi

gość14-02-09, 14:27   cytuj

hej, hej, hej! kociaki...zdjęcie z chłopakiem gdzie ma odkryty brzuch i to zdjęcie w łóżku - żałosne. takie zdjęcia można sobie robić, ale dla zabawy i dla siebie. a fota z zielonym biustonoszem...mam wrażenie, że to nie ta sama osoba co na innych fotach. tak czy inaczej...dziewczyna chciała rozpętać afere - i jak widać się latawicy udało. ;]

gość21-01-09, 21:34   cytuj

Co ty pier jestes ladna laską oby taki wiecej pozdrawiam :-*

gość30-12-08, 13:00   cytuj

i czym tu się chwalić??? jak chce być komentowana jako dziwkę do dajcie jej spokój... nie każda 15-latka nie zachowuje się tak jak ona ja mam tyle lat i nie śpieszy mi się do bycia dorosłą... dajcie jej żyć to ona może dostanie matką w wieku 16-latki... jej wina a nie wsza...

gość25-10-08, 21:19   cytuj

ludzie co z wami każdy ma takie jak nie macie o czym rozmawiać to pomyślcie o sobie nikt nie jest święty wy na pewno macie jakieś wybryki na sumieniu a takie foteczki to normalka wiec dajcie spokój z plotkami i zajmijcie się sobą a nie kimś każdy ma swoje życie i robi co chce a jak tak rozmyślacie co z niej wyrośnie to wam powiem że porządna dziewczyna bo nie plotkuje tak jak wy wiec dajcie jej spokój i żegnam was

gość13-07-08, 20:05   cytuj

Jakoś też mam 15 lat i nie robie i nie będę robiła takich żałosnych fotek! Nie jestem dziewką.

gość06-07-08, 21:28   cytuj

zdjec z basenu nie mozna dodac. jestes na wakcjach na plazy w bikini tez nie - bo zaraz zostaniesz zjechana . ; /no nie podziwiam jej. ale kazda 14-15 ma takie foty. ; (

Agata8007-06-08, 23:41   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Zdecydowanie nie powinna;///

gość27-04-08, 15:28   cytuj

To normalne zdjęcia, ja nie mam do nich żadnych zastrzeżeń.!

=***

gość26-04-08, 20:31   cytuj

ona ma 15 lat??
ja jej bym dala 19 :D

Luthien26-04-08, 11:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Jak lubi z siebie robić taką pizdusię to jej sprawa -,-

gość23-04-08, 19:42   cytuj

jak sie nosi taki biały OLEŚNY podkoszulek + hujowo zielony stanik to czego sie można jeszcze po takiej spodziewac

gość23-04-08, 18:19   cytuj

gość, 21-04-08, 19:24 napisał(a):

takie zdjątka świadzczą o tym, że w tych czasach już 15 latki myślą o seksie... aż strach pomyśleć co będzie za parę lat... 10 latków trzeba będzie uświadamiać co do antykoncepcji... ten świat zmierza do nikąd:/


stygma
nie można uprawiac seksu dopuki się nie skończy okres wy cymbały

gość23-04-08, 18:17   cytuj

to nie ona umieściła te zdjęcia to ktoś inny!

gość23-04-08, 16:39   cytuj

gość, 21-04-08, 19:24 napisał(a):

takie zdjątka świadzczą o tym, że w tych czasach już 15 latki myślą o seksie... aż strach pomyśleć co będzie za parę lat... 10 latków trzeba będzie uświadamiać co do antykoncepcji... ten świat zmierza do nikąd:/



stygma

Ty weź lepiej idź na lekcję biologii, kochanie. 10-latki nigdy nie będąmogły uprawiać seksu, bo są niedojrzałe!!! Zanim zawyrokujesz, pomysl.

AguSSia23-04-08, 15:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 21-04-08, 19:24 napisał(a):

takie zdjątka świadzczą o tym, że w tych czasach już 15 latki myślą o seksie... aż strach pomyśleć co będzie za parę lat... 10 latków trzeba będzie uświadamiać co do antykoncepcji... ten świat zmierza do nikąd:/



stygma

Skoro przeprowadzano kiedyś sondę kiedy uprawiałaś pierwszy raz seks najwięcej wyszło między 12 a 14 rokiem życia. ^^

gość23-04-08, 14:44   cytuj

zapraszam na
www.chridtina-aguilera.bl....pl

gość22-04-08, 22:51   cytuj

nie moge w to uwierzyć

alone_i_break22-04-08, 21:23   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

a co w tym zlego?

strony
1 2 3 4
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida