Plotka dodana przez użytkownika emi

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Madonna z małą Lourdes

poniedziałek 21-04-08, czytany: 30697 razy       madonna   lourdes   córka   dzieci   hard candy   nowy jork   podróże  

Piosenkarka zabiera córkę do Nowego Yorku

MadonnaMadonna / © PR Photos
Madonna to bardzo zapracowana mama, która ma niewiele czasu dla swoich dzieci. (www.kozaczek.pl/plotka.ph...106 )

Jednak nie do końca okazuje się to prawdą!

Teraz piosenkarka zajęta jest promowaniem swojej najnowszej płyty "Hard Candy" z czym wiążą się liczne wyjazdy (z Londynu do Nowegu Jorku).

Więc żeby mieć chociaż jedną pociechę przy sobie gwiazda postanowiła w podróż zabrać swoją 11 letnią córkę Lourdes.

W końcu dziewczynka może być z mamą i nie musi się umawiać na spotkanie z nią poprzez asystentkę.
 
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

emi

Czytaj dalej: Fergie na plaży - ... pokazuje boskie ciało

 
  Ostatnio dodane fotki Madonna:zobacz całą galerię »
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
Madonna
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (99): sortuj ↓  

gość30-07-09, 17:29   cytuj

ale paszczur, ludzieeee, i w dodatku ma wąsy

gość24-03-09, 12:15   cytuj

Super

Madonna i jej córka są super!!!!!!!!! :)

gość24-03-09, 12:13   cytuj

phosgene, 22-04-08, 18:24 napisał(a):

Brwi ma fajne. Z kim ona ma to dziecko?


z masażystą Carlosem Leonem

One świetnie razem wyglądają, Lourdes jest bardzo podobna do Madonny gdy była jeszcze dzieckiem. :)

gość30-04-08, 08:46   cytuj

nie jest osobą publiczną, jest tylko córką Madonny - wybaczcie, ale jej brwi, to jej sprawa, a poza tym - laska ma 11 lat - może nie wygląda, ale podkreślam 11

kociaczek28-04-08, 18:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

brwi po mamie ma

gość27-04-08, 15:58   cytuj

Ekhm, gdybym ja miala 11 lat i takie krzaczaste brwi to bym je wydepilowala. Poprostu byloby mi wstyd.

biedronka726-04-08, 17:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

takie same ma brwi jak młoda madonna
fajnie że arze spędzają czas

ondi24-04-08, 19:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

urocza dziewuszka

gość24-04-08, 15:21   cytuj

czy ta mala nie ma zeza?

gość24-04-08, 12:20   cytuj

Bardzo ładną ma córke;)

gość23-04-08, 22:04   cytuj

chyba wy głowami na wacki sie pozamienialscie jak mozna depilowac brwi 11 dzieciom no i co was to obchodzi jakie ona ma brwi popatrzcie na swoje ona podrosnie i tez bedzie to robic

gość23-04-08, 20:19   cytuj

ale ona brzydka

gość23-04-08, 17:36   cytuj

Ale ona do matki podobna , madonna tez miała kiedys takie brwi :-) , i wcale nie jest juz taka mała , bo niedługo ja przerośnie , co akurat nie bedzie trudne , bo madonna to karakan :-) , no a wystylizowana ta córka jest na maksa , ale przy takiej kasie mamusi...

gość23-04-08, 14:44   cytuj

zapraszam na
www.chridtina-aguilera.bl....pl

gość23-04-08, 12:33   cytuj

gość, 22-04-08, 21:47 napisał(a):

Może dzieci w wieku lat 11 nie powinny/muszą depilować brwi, ale... jeśli jest się osobą publiczną, no to wybaczcie, ale powinna jednak to zrobić.


zgadzam się ;P

gość23-04-08, 11:16   cytuj

wyglada uroczo.. a komentarze typu, ze powinna sie wydepilowac zachowajcie dla siebie. dajcie jej byc dzieckiem.

Shadow23-04-08, 10:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ładnie wygląda jej córeczka

gość22-04-08, 23:21   cytuj

spoko, mama zorientowana w zabiegach, więc w odpowiednim wieku podziała laserem i będzie cacy

gość22-04-08, 23:21   cytuj

ładna jest, podobna do mamy choć karnację ma po tatusiu Latynosie ale w życiu bym jej nie dała 11 lat - jak dla mnie to wygląda na jakieś 15

gość22-04-08, 22:18   cytuj

Śliczna dziewczynka, a co do owłosienia jak będzie starsza to sobie z tym poradzi, stac ją na to! Więc się nie czepiajcie!!!

gość22-04-08, 21:50   cytuj

Moim zdaniem jest bardzo ładna! zero makijażu więc widać jej naturalną urodę- pozazdrościć;))

gość22-04-08, 21:47   cytuj

Może dzieci w wieku lat 11 nie powinny/muszą depilować brwi, ale... jeśli jest się osobą publiczną, no to wybaczcie, ale powinna jednak to zrobić.

gość22-04-08, 21:39   cytuj

madonna ma niezly odrost...

gość22-04-08, 19:10   cytuj

Dziecko ma z takim modelem latynosem czy kim tam z ktorym byla by dzieci byly ladne ;)))
Facet byl przystojny... ale wersja zenska... no coz... z owlosieniem bedzie miec problemy ;P co juz widac

gość22-04-08, 19:09   cytuj

Mi jej brwi wcale nie przeszkadzają.
Ma przecież jeszcze sporo czasu!
I nie tylko ona na całym świecie ma takie.
To wszystko da się zrobić!
Ja wcale nie miałam lepiej.

strony
1 2 3 4
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida