Plotka dodana przez użytkownika beyonce2

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Rihanna i Chris Brown w KFC.

czwartek 08-05-08, czytany: 15563 razy       rihanna   chris brown   romans  

Przyjaciele??

RihannaRihanna / Elle Magazine
W jednym ze sklepów sieci KFC w Miami widziano Rihannę i Chrisa Browna. Oboje ciągle utrzymuja, że są tylko przyjaciółmi, ale czy tak się zachowują przyjaciele?
 
Więcej zdjęć:


Image Hosted by ImageShack.us

beyonce2

 
  Ostatnio dodane fotki Rihanna:zobacz całą galerię »
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
Rihanna illuminati
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (42): sortuj ↓  

gość28-01-09, 21:57   cytuj

gość, 28-01-09, 13:25 napisał(a):

Ostatnio zauważyłam ze jedzenie w KFC zbliza jak chocby ten konkurs do którego zachecamy znajomych

WWW.bsmart.kfc.pl


spoko konkurs, dzięki za podanie linka. widzę, że nie tylko Rihanna lubi Bsmarty :)

gość28-01-09, 13:25   cytuj

Ostatnio zauważyłam ze jedzenie w KFC zbliza jak chocby ten konkurs do którego zachecamy znajomych
WWW.bsmart.kfc.pl

gość02-06-08, 14:59   cytuj

ja pierd... jakie frajerstwo

ona göwno warta.. on jeszcze moze byc ;D
widac ze jej nie chce...

ania1221128-05-08, 19:46   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ślicznie rzem wyglądają:***********

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowe rzeczy "Abbey Dawn".

gość15-05-08, 17:14   cytuj

najpierw było na zjdeciach widac ze on sie tak jakby narzuca, a teraz ze ona. PASUJA do asiebie, sliczy chris:) i s liczna rihanna:) Zycze szczescia i zeby wyszło:)

kate_nicole13-05-08, 11:45   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

jejku jak słodziutkooo ;( ;(

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

gość13-05-08, 09:09   cytuj

Ale By Było Cudnie Gdyby To Im Wyszło !!! Pasyją do siebie jak dwie krople wody :D:D

gość11-05-08, 14:52   cytuj

nieeeeee tylko nie toooo xDD
ale dooobra
najważniejsze żeby byli "szczęśliwi" taaaa

gość11-05-08, 08:19   cytuj

Jeżeli byliby naprawdę razem to byłoby cudnie!!!Kocham Chrisa i uwielbiam Rihannę...

perelkaaanatii10-05-08, 20:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

przyjań a potem kochnie...

charolinka10-05-08, 19:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 10-05-08, 15:33 napisał(a):

gość, 10-05-08, 11:58 napisał(a):



Ona się do niego przytula, a ten nic xD po wyrazie jego twarzy widać jak mówi : daj mi w końcu spokój!! xD




Dokładnie to samo pomyślałam :P


Ja tak samo ;p szkoda chrisa na taka debilkę bo on fajny chłopak! Rihanna mi odbiła faceta!!!!

gość10-05-08, 18:26   cytuj

Mwahah xD No to wyszło szydło z worka, ale pewnie znowu powie, że to tylko przyjaźń ;p Słodko razem wyglądają, ale i tak jej nie lubię ;]

ciastko_z_kremem10-05-08, 18:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie wiem niby po co się mają ciągle to trzymać w tajemnicy ;P

ladycroft10-05-08, 16:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

dla mnie to więcej niż przyjazn, albo ta "przyjazn" przemieni sie w milosc.
Gdyby byli przyjaciolmi to tez nie mieli by sie czego wstydzic, po zdjeciach wiadomo.

gość10-05-08, 15:33   cytuj

gość, 10-05-08, 11:58 napisał(a):

Ona się do niego przytula, a ten nic xD po wyrazie jego twarzy widać jak mówi : daj mi w końcu spokój!! xD


Dokładnie to samo pomyślałam :P

MaGRaT10-05-08, 15:30   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Buu..ona go caluje;( nie no jestem zla:P chociaz taki chlopak:))

Cola10-05-08, 12:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

No i dobrze :) Tworzą bardzo ładną parę.

gość10-05-08, 12:21   cytuj

taaa kurwa przyjaciele

gość10-05-08, 11:58   cytuj

Ona się do niego przytula, a ten nic xD po wyrazie jego twarzy widać jak mówi : daj mi w końcu spokój!! xD

8kika910-05-08, 10:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

no przyjaciele tak tak............

cry10-05-08, 09:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ladnie wygladaja

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Cristiano Ronaldo

Nelusia10-05-08, 08:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładna z nich para

gość09-05-08, 21:28   cytuj

Moim zdaniem ona sie do niego klei bardziej niz on do niej ;D Zobaczcie na jego rece jak trzyma na 2 zdjeciu w galeri

granatowa09-05-08, 17:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Courtney, 08-05-08, 20:47 napisał(a):
jaka ona jest brzydka :D


dokładnie. Możecie mnie zjechać, ale moim zdaniem Ruhanna jest za pusta i głupia na Chrisa ^^ O muzykę też mi po części chodzi.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Na scenie i na zakupach.

willah09-05-08, 14:25   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

hm....ładna para ;D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Chris Brown- Forever

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida