Plotka dodana przez użytkownika emi

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Playmate 2008

piątek 09-05-08, czytany: 32958 razy       sara jean   jayde nicole   playmate 2008   playboy   hugh hepner  

Jayde Nicole nowym króliczkiem Hugh Hefnera!

Sara JeanSara Jean / Cover
Sara Jean (zdjęcie po lewej) wybrana przez "Playboya" Playmate roku 2007, kilka dni temu przekazała swój zaszczytny tytuł kolejnej dziewczynie...

Nową Playmate roku 2008 została 22 letnia kanadyjska modelka Jayde Nicole, która miała swoją sesje w zeszłorocznym, styczniowym wydaniu magazynu.

To właśnie Jayde, zwróciła na siebie uwagę jury jak sama twierdzi: " stu procentową naturalnością".

Nowy króliczek Hugh Hefnera dostał na rękę $100,000 i nowego Cadillaca CTS!

 

emi

Czytaj dalej: Andrzejewicz dla relaz.pl: Nie zamierzam zmieniać płci! - zabawny wywiad z Gosią. Ona twierdzi, że tekstów się nie analizuje!

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
szusz vlogmas
5 ŚWIĄTECZNA MANUF...
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
Szusz Vlogmas
4 ZEPSUŁAM NIESPOD...
REMONT ODC. 6 DUŻE...
MIESZKAMY TV
REMONT ODC. 6 DUŻE...
SKY TOWER WIECZORE...
Julia Kobus
SKY TOWER WIECZORE...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (56): sortuj ↓  

gość28-05-09, 19:23   cytuj

no natualna to ona nie jest, na domiar złego to kompletna idiotka! ona jest z brodym jennerem w 5 sezonie the hills... wystarczy jej posłuchać i poobserwować jej zachowanie...szału można dostać.

gość14-05-09, 08:25   cytuj

wazne ze ten dziadzia lubi to co robi xD

gość17-05-08, 19:19   cytuj

taaaa... bardzo naturalna ;P

gość14-05-08, 18:18   cytuj

fuj!!
zawsze jak ogladam wywiad czy jakas migawke z którymkolwiek z kóliczków to żygać mi sie chce.
pojemniki na sperme
fuj!!

gość14-05-08, 18:17   cytuj

tanie szmaty.jak pojawiaja sie na tych wszystkich imprezach to kazdy pewnie smieje sie pod nosem.plastikowe pojemniki na sperme hefnera

gość14-05-08, 15:41   cytuj

jest... ładna. nie tak ładna jak kendra, bridget i holly, ale ujdzie ;]
hef wydaje sie zadowolony :D

gość13-05-08, 00:20   cytuj

100,000 $ i Cadillac to i tak za mało, żeby skłonić mnie do seksu z tym zboczonym dziadem. A powszechnie wiadomo, że każdy Króliczek musiał przejść przez jego łóżko. Fuj!

gość12-05-08, 00:49   cytuj

gość, 10-05-08, 20:38 napisał(a):

srednia, cycki wygladaja jak sztuczne!! ale huff sie postarzal juz dzidek konkretny z niego


ma 80 lat to dziadek

gość11-05-08, 23:20   cytuj

obrzydliwy, stary dziad, strucel, ramol. a fe!

gość11-05-08, 23:00   cytuj

gość, 11-05-08, 18:15 napisał(a):

ale mnie by się brzydziło jakby mnie tak ściskał taki stary ramol....


no gdyby dupy nie dawała króliczkiem by nie została.....
rzygać sie chce...

gość11-05-08, 18:15   cytuj

ale mnie by się brzydziło jakby mnie tak ściskał taki stary ramol....

gość11-05-08, 15:17   cytuj

a slyszalam,ze on lubi tylko blondynki:/...no ale ta laska by temu przeczyla-ciekawe-

gość11-05-08, 08:32   cytuj

Dla mnie Ona jest normalna i nie jest jakas nadzwyczajna

gość10-05-08, 23:21   cytuj

zgrabna i sexi dzi.wka;]

gość10-05-08, 23:18   cytuj

tanie kur*y

cry10-05-08, 21:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie ladna jest...blee

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Cristiano Ronaldo

gość10-05-08, 20:38   cytuj

srednia, cycki wygladaja jak sztuczne!! ale huff sie postarzal juz dzidek konkretny z niego

gość10-05-08, 19:55   cytuj

xthaprincezzx, 10-05-08, 13:33 napisał(a):

one wszystkie sa cudne moje idolki !!!!


prostytutki stojace na rogach tez wielbisz??
żałosne

perelkaaanatii10-05-08, 19:53   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Hugh szczęśliwy;D
ale, ale nie garb się kochanie!!!

xthaprincezzx10-05-08, 13:33   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

one wszystkie sa cudne moje idolki !!!!

gość10-05-08, 11:29   cytuj

gość, 09-05-08, 22:09 napisał(a):

gość, 09-05-08, 21:17 napisał(a):



a te krolickzi to daja dupy hefnerowi czy jak?



JEMU I KAZDEMU WAZNIEJSZEMU PRZYJACIELOWI ERA......



POCZYTAJCIE BIOGRAFIE JEDNEGO Z BYŁYCH KRÓLICZKÓW.....



KRÓLICZEK = DARMOWA DZIWKA DLA PRZYJACIÓŁ HEFNERA

A co to jest, jakaś książka czy artykul, i jaki tytul podajcie bo z chcecia przeczytam!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Courtney10-05-08, 10:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ładniejsza ta blondynka obok ;)

gość10-05-08, 10:20   cytuj

Dlaczego Hefner mieszka z tymi plastikowymi utuczonymi dziewczynami podczas gdy króliczkami na pokaz i tymi które ukazują sie w gazetach sa ładne szczupłe dziewczyny ?:P

gość10-05-08, 10:14   cytuj

ALE SLICZNIE UBRANA:O!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ditavonteese10-05-08, 09:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nic specjalnego, do tego wszyscy wiedz,co znaczy być "króliczkiem" u Heffnera.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hollywoodzkie ślicznotki na pokazie Loomstate

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida