Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Obsada Prison Break

piątek 16-05-08, czytany: 26241 razy       wentworth miller   sarah wayne callies   dominic purcell   prison break   skazany na śmierć  

promuje swój serial

Wentworth MillerWentworth Miller / Promo Cover
Gwiazdy Prison Break - Skazany Na Śmierć Sarah Wayne Callies, Amaury Nolasco, Dominic Purcell i, oczywiście, Wentworth Miller promują już 4 sezon swojego serialu.

Do obsady doszedł nowy bohater, Michael Rapaport, który ma grać agenta posiadającego bardzo interesującą ofertę dla Scofield'a i jego brata.

Premierowy epizod 4 sezonu będzie nosił tytuł SCYLLA i będzie miał swoją premierę 25 sierpnia 2008.

Poniżej linki do zdjęć obsady:
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg
http://buzznet-00.vo.llnw...jpg


Zdjęcie Michael'a Rapaporta:
http://h71036.www7.hp.com...jpg
http://iamatvjunkie.typep...jpg

serena

Czytaj dalej: Gwyneth Paltrow w ''V Magazine'' - Cała sejsa... (FOTO)

 
  Ostatnio dodane fotki Wentworth Miller:zobacz całą galerię »
Piosenka dekady!
Piosenka dekady!
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
Wentworth Miller
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (44): sortuj ↓  

gość28-07-08, 06:05   cytuj

ale Sara powroci w 4 serii ;))) zobaczycie

kociaczek27-07-08, 18:42   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Went boski, a ta Sarah dziwnie wygląda

gość28-06-08, 16:06   cytuj

jeju bedzie grala bo okaze sie ze nie jej glowa byla

ditavonteese24-05-08, 19:35   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ach, i tak tego nie oglądam.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hollywoodzkie ślicznotki na pokazie Loomstate

gość19-05-08, 14:04   cytuj

umarła boo przeciez syn Lincolna widzial jak jej glowe obcinała ta sucz !

gość19-05-08, 14:01   cytuj

skoro promuja czwarta czesc to po co tam ta aktorka co Sare grała skoro ją zabili ;p w filmie oczywiscie :)

domino_9218-05-08, 17:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

juz sie nie moge doczekac...xD

gość18-05-08, 14:31   cytuj

lubię postać Sary ale bardziej aktorkę która ją gra czyli Sarah Wayne Callies;] PB świetne;]

gość18-05-08, 14:03   cytuj

super najlepszy serial na świecie ;D dobrze ze sara wrocila

gość18-05-08, 10:11   cytuj

już nie mogę się doczekać 4 sezonu.
to ciekawe co zrobili że ona wróciła.
ale szczerze tak myślałam ze ona będzie żyła ;|

chittychittybangbang17-05-08, 18:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

DObrze że aktorka która gra Sarę wróciła.

gość17-05-08, 17:37   cytuj

Prison Break wymiata. Dobrze że kręcą kolejne sezony i dobrze że aktorka grająca Sarę też powróciła...

gość17-05-08, 14:29   cytuj

Boshe no i wracają te flaki z olejem [czytaj : Tancredi]... Matko, wkurza mnie ta cała Sara, mam nadzieję, że w 1 odc. IV serii na wstępie ją ukatrupią i tyle ją będziemy widzieli :D

JA CHCĘ WIĘCEJ WENT'A!
[A która dziewczyna nie chce? xD]

Pozdrołs dla fanów PB :)

gość17-05-08, 11:45   cytuj

serena, 16-05-08, 22:29 napisał(a):

gość, 16-05-08, 18:09 napisał(a):



ale przeciez sarah umarła to co robi w 4 serii ????????????????????




Okaże się, że Sarah jednak nie umarłą, a to nie była jej głowa. Przecież Lincoln wcale nie widział z bliska jej głowy, nie dotykał jej, ani nic! Więc żyje:)


aa :) dzięki za info ;)

gość17-05-08, 11:19   cytuj

po co sara;/;/;/;/umaral to niech tak zostanie...went:*!!!!!!!!!!!!

Caroline7717-05-08, 10:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie obejrzałam ani jednego odcinka. o.O

gość17-05-08, 09:58   cytuj

grrr tylko po co ta Sara, cieszylam sie ze jej nie bedzie ;/

gość17-05-08, 09:55   cytuj





ALE Z WAS IDIOCI POJ***ANI! JA NIE OGLADAŁAM,PEWNIE JAK WIEKSZOSC, JAAAA CO ZA LUJE!


gość, 16-05-08, 18:09 napisał(a):

ale przeciez sarah umarła to co robi w 4 serii ????????????????????

Okaże się, że Sarah jednak nie umarłą, a to nie była jej głowa. Przecież Lincoln wcale nie widział z bliska jej głowy, nie dotykał jej, ani nic! Więc żyje:)

serena16-05-08, 22:29   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 16-05-08, 18:09 napisał(a):

ale przeciez sarah umarła to co robi w 4 serii ????????????????????


Okaże się, że Sarah jednak nie umarłą, a to nie była jej głowa. Przecież Lincoln wcale nie widział z bliska jej głowy, nie dotykał jej, ani nic! Więc żyje:)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Taniec z Gwiazdami 11

gość16-05-08, 21:46   cytuj

serial niezle trzyma w napieciu. juz nie moge sie doczekac kolejnej serii chociaz jeszcze 3 do konca nie obejrzalam. szkoda tylko Sucre. ciekawe co się z nim stanie po tym jak trafil z powrotem do wiezienia. i to do Sony. pewnie scofield go wyciągnie nawet tam nie wchodzac... ajajaj... się będzie działo!

AgatkaMadden16-05-08, 19:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Went jak zwykle śliczny. A serial najlepszy zaraz po "The O. C."

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Colin po raz kolejny pomaga

gość16-05-08, 18:48   cytuj

gość, 16-05-08, 15:45 napisał(a):

nie obejrzałam ani pół odcinka tego serialu i nie wiem dlaczego, ale nie mogę się przemóc :D

żałuj, bo ja lepszego serialu nie znam



nie masz czego załować ;D

gość16-05-08, 18:09   cytuj

ale przeciez sarah umarła to co robi w 4 serii ????????????????????

gość16-05-08, 18:01   cytuj

Went jest sliczny, ma taka nietypowa urode:)

kate_nicole16-05-08, 17:54   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie lubiałam tego serialu ale ta dziewczyna fajna njest :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida