Plotka dodana przez użytkownika goldfish

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Angelina Jolie topless-FOTO

sobota 17-05-08, czytany: 35791 razy       angelina jolie   topless   zdjęcia  

zapomniała o czyhających na drzewach paparazzi

Angelina JolieAngelina Jolie / © PR Photos
Paparazzi wciąż oblegają luksusową willę Paula Allena, z którego gościny korzysta rodzina Jolie-Pitt. Siedzenie w krzakach, na pobliskich drzewach i dachach dziś wyjątkowo im się opłaciło.

Ciężarna Angelina Jolie, korzystając z chwili samotności, chciała zrelaksować się w wodzie. Podjęła przy tym nieco pochopną decyzję i postanowiła założyć strój kąpielowy tuż przy basenie. Czyżby zapomniała, że w promieniu kilkuset metrów roi się od wścibskich panów zaopatrzonych w skierowane na taras posiadłości aparaty z gigantycznym zoomem?

Wprawdzie na fotkach widać niewiele, ale można mieć pewność, że ci, którzy je zrobili, i tak nieźle zarobią.

 

goldfish

 
  Ostatnio dodane fotki Angelina Jolie:zobacz całą galerię »
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Angelina Jolie
Izabella Trojanows...
Izabella Trojanows...
Izabella Trojanows...
Izabella Trojanows...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (53): sortuj ↓  

kociaczek30-07-08, 15:52   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

nie dają jej spokoju

anka949406-06-08, 17:03   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Może to zrobiła specjalnie.... Ale i tak ją lubie!

ditavonteese24-05-08, 19:59   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oczywiście,że zarobią!
Ale faktycznie niewiele widać.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hollywoodzkie ślicznotki na pokazie Loomstate

Koza21-05-08, 17:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 18-05-08, 09:42 napisał(a):

Ona jest moją fanka........kocham ja i jest prze piekna;****


Ty to masz fanów XD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

Koza21-05-08, 17:04   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Bacunia, 20-05-08, 15:12 napisał(a):

ona tak lubi;/byc w centrum uwagi szmata jedna:P


Przecież ona się nie przebiera na środku ulicy ale we WŁASNYM DOMU człowieku. Oo .

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: "Pierwsza miłość" - koniec!

Bacunia20-05-08, 15:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ona tak lubi;/byc w centrum uwagi szmata jedna:P

domino_9219-05-08, 17:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wezcie... jak tak mozna... nawet chwili wylacznie dla siebie nie mozna miec we wlasnym domu... x/ bo zaraz ci robia foty... psss.

gość19-05-08, 17:20   cytuj

Wy ludzie jesteście nienormalni ;/ a co Wy chcielibyście zobaczyć?? WOlelibyście tak jak ona nie mieć chwilki dla siebie, bo zaraz Wam zdjęcia cykają.. zastanówcie się .. jaka to jest głpota ;/;/;/

gość19-05-08, 17:01   cytuj

Nic nie widać...

xxxCandyGirlxxx19-05-08, 13:26   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gwiazda tez czlowiek

gość19-05-08, 07:24   cytuj

Zrobiła to specjalnie.

martynecka18-05-08, 22:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ciekawe ile dostali za te foty

nisik18-05-08, 22:09   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Oby im sie gałęzie w drzewach połamały, i spadli na ten zakuty łeb.

gość18-05-08, 20:49   cytuj

Niech sie wstydzi ten kto widzi!!!!

Cola18-05-08, 17:27   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 18-05-08, 17:20 napisał(a):

kurcze to to jest nic, ja jak sie kiedys opalalam na balkonie, to moja sasiadka (miala z 70-75 lat) zdjela najpierw bluzke i tez sie zaczela opalac, za chwile i stanik zdjela i tak przez 5 min xD



w sumie tutaj nic nie widac szczegolnego, a nawet jesli by bylo to w koncu to jest tylko czesc ciala jak rece czy nogi, ale pewnie i tak afera bedzie..

Ekscytujące o_________________O

gość18-05-08, 17:20   cytuj

kurcze to to jest nic, ja jak sie kiedys opalalam na balkonie, to moja sasiadka (miala z 70-75 lat) zdjela najpierw bluzke i tez sie zaczela opalac, za chwile i stanik zdjela i tak przez 5 min xD

w sumie tutaj nic nie widac szczegolnego, a nawet jesli by bylo to w koncu to jest tylko czesc ciala jak rece czy nogi, ale pewnie i tak afera bedzie..

-pink-18-05-08, 16:47   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

naprawde, to juz jest niesmaczne ;/
Dajcie kobiecie troche spokoju, cholerni p. juz nawet na drzewach wisza jak malpy, zeby zrobic glupia fotke. ZENADA

gość18-05-08, 16:14   cytuj

bardzo wyrazne zdjecia :D:D:D

gość18-05-08, 15:41   cytuj

przeciez nic nawet nie widac ale mi afera...

gość18-05-08, 14:49   cytuj

ja rowniez jej wspolczue... takie obserwowanie jej non stop masakra ;/ nie chcialabym byc slawna za tala cene ;/ pewnie do konca zycia tak bedzie miec....

gość18-05-08, 13:31   cytuj

gość, 17-05-08, 22:06 napisał(a):

a tam ja też lobię sie opalać toples , kiedy tylko mogę wyskakuję na balkon albo do mojego ogródka i nikt z tego nie robi wielkiego hallo.. w końcu jestem u siebie i mam prawo tak jak ona ..

tylko że, ona to jednak Angie, a nie zwykła kobieta. Na Ciebie w krzakach czekać nie będą. :P

oj czasem czekają :P

alone_i_break18-05-08, 12:07   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

ja nie widzę w niej nic szczególnego. Dla mnie jest męska.

cool18-05-08, 11:43   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

we własnym domu nie zaznać spokoju.. skandal...współczuję jej, bo jest otoczona przez paparazzich jak padlina przez sępy (mimo iż za nią nie przepadam)

gość18-05-08, 11:37   cytuj

bożeee, czym wy się zachwycacie? kolejną "gwiazdą" po serii operacji plastycznych?! gratuluje!

gość18-05-08, 11:17   cytuj

niesamowite.
to chyba jedyna kobitka której udało się zrobić kariere (czyt,rozgłos) na dzieciach.
i utrzymuje się na topie;-) non stop
ciekawe i interesujące zjawisko.

obecnie dziecko - czyli komórka od zapłodnienia "pracuje na siebie" a raczej swoich rodziców.
kontrakty na pierwsze fotki po urodzeniu itp.

fajna Hollywoodzka rodzinka.
I chyba Angi to sympatyczna babka

strony
1 2 3
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida