Plotka dodana przez użytkownika serena

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Urodziny Kingstona Rossdale! [FOTO]

poniedziałek 26-05-08, czytany: 22573 razy       kingston rossdale   gwen stefani   gavin rossdale   urodziny   victoria beckham   joel madden   zdjęcia   foto  

A na nim - gwiazdy ze swoimi dziećmi.

Kingston RossdaleKingston Rossdale / TMZ (via youtube)
W niedzielę, tj. 25 maja Gwen Stefani i jej mąż, Gavin Rossdale wydali przyjęcie urodzinowe dla ich synka, Kingstona. Dzisiaj, w poniedziałek, kończy on dwa latka! Wszystkiego najlepszego, Kingston!:)

Na przyjęciu pojawiły się gwiazdy ze swoimi dziećmi, m.in.: Joel Madden ze swoją córeczką Harlow (4 miesiące), niestety bez Nicole. Byli również Victoria Beckham z synkiem Cruz'em (3 lata) oraz Christina Aguilera z mężem i synem.

Jeszcze raz: Happy Birthday, Kingston!
 

serena

Czytaj dalej: Media i artyści bronią Isis! - Czyli echa po Eurowizji

 
  Ostatnio dodane filmy/teledyski:zobacz wszystkie filmy »
JEDZIEMY DO ISCHGL...
SZUSZ
JEDZIEMY DO ISCHGL...
Subskrybuj oficjal...
Jula feat Fabsz Będę za toba klip
Subskrybuj oficjal...
MAMY DRZWI,REMONT ...
Mieszkamy tv
MAMY DRZWI,REMONT ...
Dobrego Dnia Offic...
Jula
Dobrego Dnia Offic...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (43): sortuj ↓  

gość28-06-08, 17:55   cytuj

Kingston to też może byc Królewski kamień , To też nie przyszło do głowy?

kociaczek14-06-08, 16:48   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajne dzieciaki i fajne przyjęcie

gość30-05-08, 18:30   cytuj

śliczny chłopaczek, Christina też ślicznie.

zaza30-05-08, 16:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Przerażają mnie ci paparazzi!

gość29-05-08, 14:55   cytuj

phosgene, 27-05-08, 16:21 napisał(a):

Nie chciałbym mieć imienia od producenta pendrive'ów i kart pamięci. :/


pfff... bo tobie nie przyszlo do glowy, ze to moze byc od stolicy jamajki, nie?
ja uwazam, ze kingston to zajawkowe imie :)

gość29-05-08, 13:26   cytuj

w szatni kurki wiesza po gosciach?

gość28-05-08, 20:58   cytuj

te zdjęcia jak wybiera ciuchy mnie rozbrajają ! :P :D

bubu1111128-05-08, 09:00   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajny z niego dzieciak

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa piosenka Ashley Tisdale

gość27-05-08, 18:21   cytuj

Super są te rodzinki i dzieciaczki, kooocham ich, Kingston ma urodzinki, wszystkiego naj naj lepszego z okazji urodzinek, oraz rodzinie to samo. :P

cry27-05-08, 18:14   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajne urodziny

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Cristiano Ronaldo

anka949427-05-08, 18:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

OJEJ! Skąd robili te fotki? Bez przesady! Robią fotki z dachu...

8kika927-05-08, 16:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajne zdjęcia i śliczne bobaski:)))

phosgene27-05-08, 16:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Nie chciałbym mieć imienia od producenta pendrive'ów i kart pamięci. :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Patrick Swayze w "Na fali 2"?

gość27-05-08, 13:15   cytuj

bo to są zwykli , normALNI ludzie, no moze maja troche wiecej kasy od nas ;p

gość27-05-08, 13:00   cytuj

Joel wyglada po prostu uroczo z tą słodziutką dzidzią na rękach:)

jamcito27-05-08, 12:28   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

fajny ten chłopiec

kasieennka27-05-08, 12:10   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wyglada to calkiem fajnie:)

gość27-05-08, 11:26   cytuj

hmmm, wygląda tam na normalny wyluz. więc nie trzeba jak państwo cruise?;)

perelkaaanatii27-05-08, 11:12   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Mąż Gwen z synkiem wygląda uroczo;)

gość27-05-08, 00:12   cytuj

Vicki nie ma na nogach BUTÓW! Nie wierzę ;D

gość26-05-08, 23:07   cytuj

Christina lubi sie z Nicole :) napisalam nawet o tym newsa :) a poza tym wydaje mi sie ze byla obecna na przyjeciu :) niezalogowana Jago

bez urazy ale to chyba one wiedza najlepiej czy sie lubia czy nie, pozowanie(lub tez nie) do jednych zdjec o niczym nie swiadczy, no chyba ze obserwujecie je 24 na dobe

gość26-05-08, 22:59   cytuj

charolinka, 26-05-08, 20:18 napisał(a):

Xtina i Nicole chyba nie za bardzo się lubią, może dlatego nie było Nicole


Christina lubi sie z Nicole :) napisalam nawet o tym newsa :) a poza tym wydaje mi sie ze byla obecna na przyjeciu :) niezalogowana Jago

gość26-05-08, 21:08   cytuj

bezsensu. zaprosic dzieciaki slawnych rodzicow phi...

kate_nicole26-05-08, 21:06   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Harlow mniam :D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Nowa zabawa dla użytkowników kozaczka...

charolinka26-05-08, 20:18   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Xtina i Nicole chyba nie za bardzo się lubią, może dlatego nie było Nicole

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida