Plotka dodana przez użytkownika rose

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Ty kontra Jessica Alba

poniedziałek 26-05-08, czytany: 11313 razy       jessica alba  

sprawdź kto jest lepszy

Jessica AlbaJessica Alba / © PR Photos
Mały konkurs na walkę spojrzeń. Jesteś pewny swoich możliwości? Nie? A więc Jess ci w tym pomoże;)
 

rose

Czytaj dalej: Christina z malym Maxem - ...na urodzinach synka Gwen Stefani (foto)

 
  Ostatnio dodane fotki Jessica Alba:zobacz całą galerię »
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba vs Ba...
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
Jessica Alba
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (31): sortuj ↓  

Alily27-07-09, 20:31   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

heh e he zabawne !! nie umiem... cały czas chce mi się mrugać :P:P

gość23-06-09, 16:09   cytuj

Nie miałam szans ;)

Mithra13-04-09, 17:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

o nie, przegrałam a mało brakowało ;P

gość12-06-08, 20:24   cytuj

wygrałam

gość27-05-08, 18:05   cytuj

wytrzymałam i byłabym w stanie więcej...:P To nie takie trudne - taktyka jest prosta. Zauważcie, że ona już rozpoczynając wideo nie mruga oczami, w ten sposób przyzwyczaja je do braku wilgotności. I trzeba patrzeć w jeden, nieruchomy punkt, ale nie na nią! Najlepiej w lampę tuż za nią. I nie zwracać uwagi na jej boski uśmiech i czekoladowe oczy xD P.S. Mam takie same oczy jak ona, tylko że lepsze;) Pzdr:*

gość27-05-08, 10:09   cytuj

Jaaaaaaaa drugie tyle co ona wytrzymalam :) Jestem boska to pewne :) a i ładniejsza od Alby ;-) kiss

gość26-05-08, 23:47   cytuj

BBRZYDKO WYGKLADA! WIADOMO ZE OD MONITORA BOLA! JAK AONA JEST GLUPIA

gość26-05-08, 23:12   cytuj

bez sensu!!!

Hollywood26-05-08, 21:02   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Przegrałem bo mnie oczy od monitora bolą xD
Ale jeszcze z nią wygram ^^
Sympatyczne video zarysowało szerokiego smile'a na mojej twarzy xD

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Britney Spears

gość26-05-08, 20:34   cytuj

Przegrałam, nie mogę się patrzeć w jej piekne oczy, bo mnie cos bierze...

gość26-05-08, 20:10   cytuj

a zna ktos piosenke, ktora leci w tle? super jest!!!

gość26-05-08, 19:57   cytuj

wygrałam ;)

gość26-05-08, 19:55   cytuj

jest ładna, ale kiepska z niej aktorka.

gość26-05-08, 19:55   cytuj

wygralam bo ona o sekunde wczesniej mrugla:P

gość26-05-08, 18:07   cytuj

phiii ja bym przez 5 tych filmików wytrzymała :D

xthaprincezzx26-05-08, 16:58   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

HA HA HA wygralam Alba jestes cienka ^^

gość26-05-08, 16:46   cytuj

Przegrałem,ale przegrac z tak niesamowicie piekna kobieta to zaszczyt!Ona jest mega piekna@

CountryGirl26-05-08, 16:21   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

wygrałam ja moge nie mrugać godzinami ;d

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Zerwał z nią sms-em

gość26-05-08, 16:11   cytuj

Wgrałam !!! :)))))

gość26-05-08, 16:09   cytuj

przegralam;]

Cola26-05-08, 15:55   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Przegrałam xD

zulcik26-05-08, 15:37   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Przegrałam :D:D

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: VICOTRIA BECKHAM...

LaQuishia26-05-08, 15:34   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

WYGRALAM !!!!!! :P ale Jess jest swietna xd

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Szkoła nazwana ku czci zmarłej piosenkarki

gość26-05-08, 15:30   cytuj

wygralam xDD

gość26-05-08, 15:06   cytuj

eh byłam lepsza ...

strony
1 2
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida