Plotka dodana przez użytkownika uchristina.com

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Christina Aguilera

piątek 30-05-08, czytany: 5674 razy       christina aguilera   wygląd   zdjęcia  

... i jej niecodzienne buty

Christina AguileraChristina Aguilera / ©PR Photos
29 maja Christina została przyłapana przez paparazzi, gdy 'spacerowała' po ulicach Hollywood. Jak zawsze zadbana Aguilera prezentowała się bardzo ładnie - mieszane uczucia mogły tylko wywoływać buty, które były dość...dziwne. Lecz o gustach się nie rozmawia. :) Link poniżej.

http://xtinapix.org/thumb...989
 
Can't hold us down (Stripped Tour)

uchristina.com

Czytaj dalej: Nelly Furtado brunetką! - znowu!

 
  Ostatnio dodane fotki Christina Aguilera:zobacz całą galerię »
Christina Aguilera
Christina Aguilera
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
Christina Aguilera...
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (16): sortuj ↓  

BabyJane31-05-08, 09:08   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

takie sobie - nie przeszkadzają :)

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Czy Stachursky zwariował?

gość30-05-08, 22:44   cytuj

modny fason i tyle.

ditavonteese30-05-08, 19:50   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Fatalne.
Tyle ma kasy, a nie umie się ubrać.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Hollywoodzkie ślicznotki na pokazie Loomstate

Rumor30-05-08, 17:44   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 30-05-08, 10:34 napisał(a):

nie kapuje tego jej stylu na tania dziwe

jak już to sam/a jesteś tanią dziwą :/

----------------------------------------------------------------------------------------------------------
czytaj mojego ostatniego newsa: Ciara pokazuje ciało w magazynie GQ

gość30-05-08, 16:01   cytuj

faktem jest, że buty brzydkie, jednak od Prady bodajże.

Susie30-05-08, 14:36   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Ujdą te buty.

gość30-05-08, 13:34   cytuj

O gustach sie nie dyskutuje, ale i tak wszyscy to robią.

Courtney30-05-08, 12:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

buty jak buty jeśli chodzi o modę w hollywood ;]

delicja30-05-08, 11:40   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

Buty – jak gdyby rzymianki w wersji dla niskich osób (obcasik). Wrażenie zbyt ciężkiej góry: szalik, łańcuszek (złoty drobiazg pasujący do butów), sweter, kapelusz, torba... dużo i chyba za dużo. Ale Christina to Christina i ważne, że dziewczyna ma odwagę ubrać coś niestandardowego :)

gość30-05-08, 11:12   cytuj

gość, 30-05-08, 10:37 napisał(a):

mnie tam sie one nie podobaja ale z tego co widze to sporo dziewczyn z hollywood je nosi...taki styl o_O


to sa teraz najmodniejsze buty w hollywood, nicole richie i riri tez takie maja.

troche brzydki ale coz:P

gość30-05-08, 11:07   cytuj

co jest dziwnego w tych butach? buty jak buty..... nasza doda dziwniejsze nosi.....

gość30-05-08, 10:37   cytuj

mnie tam sie one nie podobaja ale z tego co widze to sporo dziewczyn z hollywood je nosi...taki styl o_O

gość30-05-08, 10:37   cytuj

moze i ma krzywe ale przestancie o tych jej ngoach pisac bo sie zrzygac idzie niech ma takie jak ma i tyle

gość30-05-08, 10:35   cytuj

ale ona ma krzywe nogi..:/

gość30-05-08, 10:34   cytuj

nie kapuje tego jej stylu na tania dziwe

gość30-05-08, 10:20   cytuj

fajne są :P

strony
1

Reklama


Pokrewne filmiki

Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida