Plotka dodana przez użytkownika nellyfurtado

(redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść newsów dodawanych przez użytkowników portalu)

Idealny Facet? (FOTO)

piątek 27-06-08, czytany: 64609 razy       cristiano ronaldo   wakacje  

Cristiano Ronaldo...

Cristiano RonaldoCristiano Ronaldo / Manchester United
Przystojny piłkarz, obiekt pożądania niemałej części naszego globu od kilku dni razem z wybranką Nereidą Gallardo spędza wakacje we Włoszech.

Oczywiście para jest ciągle ścigana przez
paparazzich, którzy tylko czyhają na ich drobną wpadkę lub jakąkolwiek rewelacje na ich temat.

Ostatnio w internecie weszła moda na fotki zbliżenia twarzy piłkarza, na których nasz przystojniaczek prezentuje się ... no właśnie jak?

Poniżej FOTO Cristiano z bliska oraz jego mała wpadka na plaży:


http://img294.imageshack....jpg

http://img125.imageshack....jpg

http://img48.imageshack.u...jpg


Mała wpadka: http://www.mrpaparazzi.co...jpg





nellyfurtado

Czytaj dalej: Miley będzie mieć własny program?! - Producentem ma być sama Tyra Banks!

 
  Ostatnio dodane fotki Cristiano Ronaldo:zobacz całą galerię »
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo
Cristiano
Cristiano
  Czytaj inne moje newsy:  
więcej moich newsów »
  Czytaj pozostałe plotki dodane przez użytkowników:  
więcej newsów użytkowników »
zobacz również:

skomentuj: (dodasz komentarz jako )


Wasze komentarze (181): sortuj ↓  

gość13-07-10, 19:51   cytuj

on jest latynosem . więc będzie miał taką strasznie ,,dziurawą,, twarz . xd już troche mu sie to robi jak widać

gość12-03-09, 21:06   cytuj

co ci??myslisz ze jest brzydki??haha no w cale bo on jest najładniejszy :DLol

gość18-02-09, 18:58   cytuj

jeśli ktoś pisze ze jest brzydki to kłamie!tyle ze on jest zniewieściały !jest tylu przystojniejszcyh piłkarzy!

gość17-11-08, 16:04   cytuj

kto muwi ze ronaldo jest brzytko to w dupe jest bo jest boski po porostu ideał :D:D:D:D:D:D:D::D:D:D:D muj chłopak myśli ze ja kocham go :P

gość15-08-08, 14:33   cytuj

i co to niby ma byc za wpadka?? wielka mi rzecz

gość15-08-08, 12:55   cytuj

cudowny:))ata klata:)mniam mniam...z ta dziewczyna juz nie jest :)))

gość24-07-08, 12:19   cytuj

więcej takich wpadek ^^

gość15-07-08, 15:29   cytuj

Ronaldo,Torres iD.Silva są boski,kocham tą trujke

gość12-07-08, 13:27   cytuj

Cristiano jest boski, po prostu ideał!!

gość09-07-08, 01:06   cytuj

brzydki jest

gość07-07-08, 20:33   cytuj

gość, 03-07-08, 13:19 napisał(a):

Jego babka ma cellulit, rzeczywiście gust ma taki sobie


otrząśnij się! większośc lasek ma cellulit! to chyba nie decyduje o tym czy dziewczyna jest ładna czy nie... zresztą ta nerida wcale taka zła nie jest... i mówie to jako kobieta! niejedna chciałaby wyglądac jak ona... :)

gość07-07-08, 20:27   cytuj

aaa i tak bym go wzięła na warsztaty sasasa :D

gość06-07-08, 12:35   cytuj

gość, 29-06-08, 10:04 napisał(a):

BYDLE OBLESNE ,STRACIŁAM DLA NIEGO CAŁY SZACUNEK PO AFERCE Z DZIWKAMI


100%...

gość05-07-08, 20:28   cytuj

Włochaś Ostatnia zajebiszta jest !!

gość03-07-08, 21:39   cytuj

Cris jest w porzo ale ta nereida to poraszka, z tapeteą gorzej odemnie wygląda to co musi byc bez

gość03-07-08, 20:56   cytuj

mój miś jest przystojniejszy

gość03-07-08, 20:38   cytuj

jego dziewczyna strasznie staro wyglada.chyba ze jest od niego starsza?

gość03-07-08, 19:39   cytuj

jestes seksi

gość03-07-08, 19:38   cytuj

piekny jestes kocham cie:*:*

gość03-07-08, 18:01   cytuj

hahahaha szału nie ma:P

gość03-07-08, 15:34   cytuj

Krychu jest w moich oczach idealem:P tak samo jak Deepu$ mmm taki trojkacik z nimi... nice;D

gość03-07-08, 13:19   cytuj

Jego babka ma cellulit, rzeczywiście gust ma taki sobie

gość02-07-08, 13:23   cytuj

fajne spodenki xD Troszku za duże chyba :)

gość02-07-08, 13:08   cytuj

Dysia, 01-07-08, 19:01 napisał(a):

fajny jest:) ale wolę Ballacka ;]
a ja krzynówka kocham a z zagranicznych to rooneya

miami02-07-08, 12:01   cytuj | zobacz moje komentarze i profil

gość, 28-06-08, 12:16 napisał(a):

Dla mnie to on nawet twarz ma niewyjsciowa... Może ciało ale co z tego skoro on woli hmmm... panny lekkich obyczajów xD



Nawet z tą twarzą jest przystojny ,ale z charakteru to dziwkarz. Zgadzam się z aaadolls ,wszystkie jego byłe są dziwne. Chłopak ma dziwny gust ,ale o gustach się nie dyskutuje ;]



a skąd wiesz czy jego panna jest lekkich obyczajów? nie znacie jej i nie znacie jego wiec kur*wa na jakiej podstawie wypowiacie się na jej temat w ten sposób? to że się o niej mówi a nie inaczej to nie znaczy że ona taka jest. o Was zawsze wszyscy mówili dobrze? a gdy mówili źle to była to prawda? zastanówcie się nad sobą a nie pierdol*cie o innych


Nie chodziło mi oto ,że jego dziewczyna jest dziwką . Masz rację nie znam jej. Bardziej chodziło mi o tą pamiętną imprezę z 5 prostytutkami dlatego nazwałam go dziwkarzem . Z drugiej strony to miło że póki co jest wierny Nereidzie ;]

strony
1 2 3 4 5 6 7 8
 

następna strona »

Reklama


Pokrewne plotki

Reklama

Kozaczek poleca

Reklama

Mobilny Kozaczek

Kozaczek na iPhone'a Kozaczek na Androida