1 sierpnia na Instagramie Tiger Energy Drink pojawiła się „okolicznościowa” grafika.

W dniu, w którym większość Polaków oddawała cześć powstańcom, na profilu Tigera można było przeczytać:

1 sierpnia Dzień Pamięci – Chrzanić to, co było, ważne, co będzie.

Hasłu towarzyszyła fotka środkowego palca przewiązanego czerwoną wstążeczką.

AFERA wokół marki Reserved. Korwin-Piotrowska: Skandal, k*wa.

Grafika wywołała ogromne kontrowersje. Producent napoju, Maspex Katowice, usunął w końcu grafikę i przeprosił.

Internauci zwracają uwagę, że w portfolio tigerowskiego grafika jest jeszcze sporo innych okolicznościowych grafik. I znów jest afera…

AKTUALIZACJA

Jak podaje portal wirtualne media, agencja odpowiedzialna za kampanię social mediową marki Tiger zwolniła osoby odpowiedzialne za umieszczenie na FB grafiki związanej z Powstaniem Warszawskim.

Firma Maspex Wadowice, producent Tigera, przekazała pół miliona złotych na pomoc żyjącym powstańcom w ramach zbiórki „Pomoc dla Powstańców” organizowanej przez Światowy Związek Żołnierzy Armii Krajowej.

Afera z „wyklaskaniem” Macieja Stuhra to ściema?! (VIDEO)

Prezes Maspex Wadowice, Krzysztof Pawiński, skomentował na Twitterze:

Jestem zszokowany reklamą Tigera. Brak mi słów. Jako współwłaścicielowi firmy produkującej Tigera jest mi po prostu wstyd. Mam osobiście ogromny szacunek do Powstańców. Twarde konsekwencje wobec osób odpowiedzialnych za tę sytuację zostaną wyciągnięte. Zadośćuczynimy za popełniony błąd. Wesprzemy program edukacyjny dotyczący Powstania Warszawskiego.