Blogerka w SZOKUJĄCY sposób przekonuje do naturalnego piękna
Zobacz też: DLACZEGO NA SUTKACH I INNYCH MIEJSCACH CIAŁA POJAWIAJĄ SIĘ WŁOSY?
Kobieta przestała się golić rok temu! Miała ku temu jednak “dobry cel”.
Sprawa bowiem ma nieco głębsze podłoże.
Otóż Mikenas od lat miała problemy z nadmiernym owłosieniem. Już od dziecka wpadała w kompleksy, ponieważ jej rówieśnicy się z niej śmiali.
Odkładając golarkę, powiedziała sobie, że depilacja zabierała jej za dużo czasu:
Pewnego dnia pomyślałam: po co właściwie to robię? […] Kiedy włosy odrosły stwierdziłam, że tak naprawdę jest to bardzo fajne.
Zobacz też: Julia Roberts nie lubi golić się pod pachami
Niestety wielokrotnie spotykała się z niezrozumieniem.
Za każdym razem musi mierzyć się z ciekawskim wzrokiem, zwłaszcza kiedy jest na basenie.
Co o tym sądzicie? Czy mimo swojej decyzji dalej jest atrakcyjna?
Ja nie mogę.😶
Myślę że to hirsutyzm. Jak nie ma siły golić i jej to nie przeszkadza to jej sprawa. W sumie ładna atrakcyjna dziewczyna cierpiąca na chorobę hormonalną. Pokazuje to zapewne dlatego aby przełamać stereotyp że ładnym kobiecym dziewczynom takie problemy się nie zdarzają. Podejrzewam że ma PCOS (choroba genetyczna dająca takie objawy) albo coś nadnerczami albo przysadką.
Golę się codzienne i nie wyobrażam sobie by było inaczej, to kwestia 5 min!
obrzydliwe
gość, 21-04-17, 18:53 napisał(a):[quote]gość, 21-04-17, 13:35 napisał(a):kazdy robi co chce.wlosy na ciele sa sprawa normalna. mamy tak wyprane mozgi przez ten caly kult perfekcyjnego ciala ze zapomnielismy ze wcale nie musimy robic niczego na sile.jesli juz to tylko dla siebie a nie dla innych (a tym bardziej nie dla mezczyzn) wlosy na nogach i pod pachami sa okej i nie ma sie czego wstydzic.nie, nie są ok. rownie dobrze mozna sie nie kąpać i nie myć łowy, też ok przecież nie? brudas z ciebie[/quote]Dlaczego nazywasz kogos brudasem tylko dlatego ze ta osoba moze sie nie golic? Ty widac masz mozg wyprany kretynko jak myslisz ze jak ktos ma wlosy na nogach to zarasta brudem.Wyobraz sobie ze mozna sie nie golic i PACHNIEC tak jak faceci.Kobiety tez maja taki wybor.Zamiast siedziec na Internecie non stop wyjdz z domu, dziecko.
Za duzo cwiczyla? Na silowni… no i ma za kare wyglad faceta
gość, 21-04-17, 14:38 napisał(a):O rany zaraz chyba zwymiotuję, sorry ale w życiu nie widziałam takiego zarostu u kobiety. Ona musi mieć problemy z hormonami albo coś. Nawet mój mąż ma mniejszy zarostA może to twój maż ma problemy z hormonami albo coś.
gość, 21-04-17, 13:35 napisał(a):kazdy robi co chce.wlosy na ciele sa sprawa normalna. mamy tak wyprane mozgi przez ten caly kult perfekcyjnego ciala ze zapomnielismy ze wcale nie musimy robic niczego na sile.jesli juz to tylko dla siebie a nie dla innych (a tym bardziej nie dla mezczyzn) wlosy na nogach i pod pachami sa okej i nie ma sie czego wstydzic.nie, nie są ok. rownie dobrze mozna sie nie kąpać i nie myć łowy, też ok przecież nie? brudas z ciebie
obrzydliwe! nogi owlosione nawet na wnetrzu uda!!! kobiety tak nie maja tylko faceci niec przestanie brac testosteron i sterydy tepaczka a nie pitoli o naturze! naturalnie byla tlusta ale przynajmniej jak kobieta wyglądała
bez jaj to nie jest damskie owłosienie tylko męskie.
Natura, naturą ale to jest niehigieniczne… Ludzie świadomi wiedzą, że żeby utrzymać higienę powinno się pewne miejsca golić 😛 ot cała filozofia… No ale wyzwolone i niezależne kobiety widocznie lubią zapach śledzia i potu spod pachy 🙂 Zresztą już mnie nic nie dziwi co takie dzidy potrafią zrobić żeby zaistnieć w internetach 😛
Masakra jakaś ani to naturalnie piękne ani ona nie jest naturalnie piękna ochyda i koniec
przecież to jest obrzydliwe, nie mogłabym sama ze sobą wytrzymać. Dopisywanie do tego ideologii ,,bo społeczeństwo tego od nas wymaga i trzeba się temu sprzeciwić” jest idiotyczne, ja to robię dla siebie a nie dla kogoś. Myślę, że kto dopuszcza się do takiego stanu jest po prostu leniwy i niechlujny
Nie wszystko co naturalne jest piękne. Powiem więcej, to co ona prezentuje jest ohydne i na miejscu faceta kijem bym jej nie dotknęła.
Eee nie. Kobiety musza byc sexi i gladkie
O rany zaraz chyba zwymiotuję, sorry ale w życiu nie widziałam takiego zarostu u kobiety. Ona musi mieć problemy z hormonami albo coś. Nawet mój mąż ma mniejszy zarost
kazdy robi co chce.wlosy na ciele sa sprawa normalna. mamy tak wyprane mozgi przez ten caly kult perfekcyjnego ciala ze zapomnielismy ze wcale nie musimy robic niczego na sile.jesli juz to tylko dla siebie a nie dla innych (a tym bardziej nie dla mezczyzn) wlosy na nogach i pod pachami sa okej i nie ma sie czego wstydzic.
A jak ktoś cierpi na hirsutyzm i nie może brać hormonów? Nawet nie macie pojęcia jak ciężko się wtedy depilować A na laser mnie nie stać.
Fuj ohyda. Nie wiem jak mozna sie zapuscic kiedy jest sie singielka lub zima?! Ja gole nogi, pachy i bikini dla siebie, a nie dla innych.
Dlaczego te włosy wygladają jak dorobione w fotoszopie??? W ogóle te włosy nie wyglądają jak owłosienie kobiece tylko typowo męskie. Serio też macie aż takie owłosienie? Dla mnie to zwyczajna ściema i ona po prostu dorobiła sobie te włosy do zdjęć.
Znam ten temat. Ta blogerka nikogo do niczego nie przekonuje. To co zrobiła, to był “eksperyment społeczny”. Ale czego ja się spodziewałem po Kozaczku.
Artykuł o jesieni??? Wtf? Zmieńcie dealera albo przestańcie brać to gowno
Kobiety, już dawno zeszły z drzew, więc nie wiem po co to robi? Co chce niby osiągnąć? To jest tak samo głupie jak robienie dzióbka z ostrzykniętych ust.
Kobiety, już dawno zeszły z drzew, więc nie wiem po co to robi? Co chce niby osiągnąć? To jest tak samo głupie jak robienie dzióbka z ostrzykniętych ust.
a o laserze nie słyszała? Skoro nie miała czasu na depilacje? Widocznie chce zaistnieć, wybrała żałosny sposób
I bardzo dobrze robi! 🙂 Promujmy różnorodność. Gdyby większość kobiet nie depilowało nóg to by widok tej blogerki nikogoby nie szokował, a tak to dziwi, ale wyłączanie z powodu mody i przyzwyczajeń. Naturalnie człowiek jest owłosiony,a usuwanie włosów jest wbrew naturze i można nawet rzec, że nienormalne :). Gdy miałam np.6lat widok włosów na ciele kobiet nie był brzydki dla mnie, bo moja mama i ciotka nie goliły się wtedy- 1991rok.
Tylko to naprawdę wyglada nieestetycznie..
gość: diorkaaa, 21-04-17, 02:22 napisał(a):a o laserze nie słyszała? Skoro nie miała czasu na depilacje? Widocznie chce zaistnieć, wybrała żałosny sposóbZaistnieć? W taki sposób? Nawet jeśli tak, to zrobi przy okazji coś dobrego – odrobinę może oswoi zachodnie społeczeństwo z owłosieniem, które jest naturalne i normalne dla naszego ciała. Niech każdy wygląda jak chce. Zresztą z depilacja laserowa są 3 problemy: 1.czesto trzeba poddac sie wielu zabiegom (czyli wyjdzie wysoka cena i długo trwa) 2.nie usuwa jasnych włosków -nawet jak są długie 3. w wypadku problemów z hormonami, które ma ta blogerka, włoski odrosną ,a depilacja guzik da.
W sumie to ja troche rozumiem: jest bardzo owlosiona i gdyby chciala byc caly czas gladka to pewnie misialaby codziennie sie depilowac. Pewnie w pewnym momencie skapitolowala…No chyba ze jak ktos juz napisal laser, ale wiadomo nie kazdy chce sie w to bawic..
kobiety jakie znam w tym ja na udach mają tak małe i jasne włoski, że nawet nie trzeba ich golić bo są właściwie niewidoczne. ona ma uda zarośnięte jak facet. chyba bierze jakieś męskie hormony. chyba, że się mylę. ma któraś z was takie włosy? serio pytam? ciekawi mnie czy to możliwe u kobiet. choroby typu nadmierne owłosienie mnie nie interesują bo to coś innego już jest.
co to jest? baby z ciemnymi włosami to są jednak obrzydliwe
Lans na włosy na nogach, tego na Insta nie grali. Ja rozumiem, że jako trenerka pokazywałaby efekty ćwiczeń, swoją dietę itd. Ale wlosy pod pachami? Serio xD