Hejt na Gessler za reklamę przetworzonych truskawek: SPRZEDAŁA się Pani!
Nie jest wierna swoim ideałom?
Gwiazdy i celebryci mają w zwyczaju promowanie różnorakich produktów na swoich Instagramach. Dla niektórych to jedyne źródło dochodu. Na podobne współprace zdecydowała się królowa polskich restauracji, Magda Gessler. Niestety –
ta próba podreperowania budżetu została ostro skrytykowana przez obserwujących.
Magda Gessler pokazała SYNA. Wiedzieliście jak wygląda? (Instagram)
Zdaniem fanów Gessler, owocowe produkty z pudełka nie idą w parze z żywieniową ewangelizacją Magdy. Restauratorka wielokrotnie wspominała, że ceni głównie świeże warzywa i owoce:
– Od kiedy truskawki rosną w pudełku ?!?
– Sprzedała się pani
– Sezon na truskawki w pełni a tu truskawki w proszku ????? okropieństwo !!!
– być może….ale to sama chemia. Myślę,że pani Magda powinna szanować swój wizerunek i wrócić do swoich teorii o promowaniu lokalnych, sezonowych produktów. Zamiast pudełka z proszkiem proponuję koszyk truskaweczek z kefirkiem 😉
Dodatkowo obserwujący zarzucają Madzi innego rodzaju ingerencję w naturę:
– Przegięcie z botoksem 🙂 reszta ok😙
– A ja się przejmowałam swoim odrostem i siwymi włoskami. Ale jak Madzia się nie przejmuje to ja też to mam gdzieś.
Dwóch mężczyzn rzuciło się z pięściami na Magdę Gessler
Uważacie, że rzeczywiście tego typu reklamą Magda pokazała, że jej wizerunek jest niespójny? Tym razem przesadziła? Ciekawe czy podobne produkty wyrzuciłaby z kuchni restauracji, w których przeprowadza rewolucje.