McDonald’s na całym świecie słynie z wyjątkowych kolaboracji z artystami i markami na całym świecie. W naszym kraju na początku był Mata, Ralph Kamiński, a obecnie piosenkarka Bambi. Nowe zestawy sygnowane nazwiskiem idola młodzieży przyciągają tłumy klientów i tak też było tym razem.

74-letnia Vera Wang zdradza, że McDonald’s, wódka i ciężka praca pomagają jej utrzymać młodość

Zestaw Bambi w McDonald’s

Po niespełna tygodniu od premiery (10 września) zestaw Bambi w McDonald’s nie jest już dostępny w menu. Restauracja poinformowała, że wszystkie zapasy skończyły się szybciej niż planowali.

Po tym wywiadzie Ralph Kaminski może stracić kontrakt z McDonald’s

Zestaw Bambi oferował kilka pozycji do wyboru: Cheese&McNuggets Box, w którym znajdowały się kawałki kurczaka, ser cheddar, frytki i czarny sos (sos sojowy z pieprzem) – cena 19 zł, Box z napojem za 23,90 zł oraz Box z lodami McFlurry Skittles  – 29,90 zł.

Do zestawu dołączano naklejki na kartce w formacie A4, które były dla wszystkich klientów darmowe. Jak się okazuje, po sieci krąży sprzedaż naklejek nie po 5, czy 10 zł, ale znacznie więcej – kwota sięga nawet 1000 zł. 

Nie bez powodu w naszym kraju jest znane powiedzenie „Janusz biznesu”, czyli osoby znane z chciwości i skąpstwa, ale można też stwierdzić, że młode pokolenie przejawia życiową zaradność.

Współpraca McDonald’s z MATĄ wyszła na niekorzyść? Doszło wiele negatywnych opinii

Screenshot

Fot. Jacek Kurnikowski/AKPA

Fot. Jacek Kurnikowski/AKPA