Marta Wierzbicka krytykuje inne blogerki (VIDEO)
Marta Wierzbicka korzysta ze swoich 5 minut sławy i co rusz udziela wywiadów.
Tym razem pojawiła się w Gwiazdach od kuchni. Rozmowa zaczęła się od tematu jej bloga, który nosi nazwę Lubię Szpinak.
Wierzbicka prowadzi go od trzech lat i uważa, że jest lepszy, przynajmniej pod względem nazwy, od innych blogów modowych i lifestylowych:
– To nie będzie nazwa szafa kogoś tam, i inne fashion – powiedziała.
Czego jeszcze mogliśmy się dowiedzieć?
Marta już planuje dzieci – chce mieć trzech chłopców, ale… dopiero za 10 lat.
Gwiazdka wskazywała też na minusy pracy w serialu, np. musiała zmienić szkołę. Poza tym wyznała:
– Przez pierwsze 3 lata ja się nie odzywałam w serialu, bo się bałam.
Opłaciło się?


wiem, ze PSYCHODIETETYKA z czerwienią na ustach miala w planach ją zaprosić
Kozak dawaj nowego newsa o marcie
krotko i na temat: w d… sie gowniarze poprzewracalo i tyle.“Wielka” mi gwiazda jednego i to niezbyt wysokich lotow serialu. A, no i pokazala kawalek cycka w gazecie. KURDE, ALE SLAWA!
gość, 22-06-13, 15:33 napisał(a):Ta wierzbicka to z Pługa zciagnieta,hahahahahrazem z Twoja znajomoscia gramatyki i ortografii
Ona jest pusta jak moje konto przed wyplata.
Kozak dawaj gorace foty Marty.
Królikom nie mozna podawać sałaty!
Marta poka c.pke
gość, 22-06-13, 17:19 napisał(a):gość, 22-06-13, 15:12 napisał(a):moja koleżanka debilka też mówiła- “będe mieć trzech synów” skończyło się na jednej córce- autystycznej a kolejnym dzieciaku martwym i bezpłodności.Cieszy Cię to?! Debilka, bo miała marzenie o trójce dzieci, a spotkało ją tyle nieszczęść? Brak słów…żałosne jak można cieszyć się z kogoś kto tyle w życiu przeszedł pamiętaj karma wraca
Od ciąży cycki rosną! 😉
gość, 22-06-13, 15:12 napisał(a):moja koleżanka debilka też mówiła- “będe mieć trzech synów” skończyło się na jednej córce- autystycznej a kolejnym dzieciaku martwym i bezpłodności.Cieszy Cię to?! Debilka, bo miała marzenie o trójce dzieci, a spotkało ją tyle nieszczęść? Brak słów…
KTO TO JEST??
Ta wierzbicka to z Pługa zciagnieta,hahahahah
gość, 22-06-13, 15:12 napisał(a):moja koleżanka debilka też mówiła- “będe mieć trzech synów” skończyło się na jednej córce- autystycznej a kolejnym dzieciaku martwym i bezpłodności.to napewno twoja koleżanka??? bo żal mi jej że tacy ludzie ją otaczają… znasz takie słowo “empatia”??? podpowiadam to nie jest zupa z azji…
wole ogladac Dupe Psa!! niz Ja!!!!
bardzo sympatyczna dziewczyna nie rozumiem co do niej macie ???
hehe nie wiem kto chce wiedziec co u marty wierzbickiej 😛
ALE Z NIEJ PRYMITYW I DO TEGO PROSTACKI, WIEJSKI PYSK, DOJARA
moja koleżanka debilka też mówiła- “będe mieć trzech synów” skończyło się na jednej córce- autystycznej a kolejnym dzieciaku martwym i bezpłodności.
kurna wylaczylam to bo nie moglam ogladac…w wywiadach nie chodzi o to zeby pytac o takie rzeczy tylko zeby dac osobie pytanej szanse na jakiekolwiek zainteresowanie odbiorcow, ja np nie wytrzymam 22 minutowego filmu o szpinakowych kotletach czy psie marty wierzbickiej
a ja tam nie widzę żeby była zadęta. No może nie jest najmądrzejsza skoro nagadała niedawno na własny serial jaki to jest głupi i wogule (trzeba być idiotą ;P skoro ją karmią ) ale nie wyciągam z tego wywiadu wniosku że jest zapatrzona w siebie, jest miła i tyle, mówi okej, nie wydaje mi się że można po niej pojechać jak nic nie mówi źle
Marta, zjedz kostkę rosołową bo zaczynasz gwiazdorzyćMa się za lepszą, a reprezentuje mniej więcej ten sam poziom co pozostałe blogujące celebryctwo, z tą różnicą że czasem doda trochę wymieszanej salaty czy jakiegoś innego jedzenia ale to wcale jej nie czyni lepszą, ambitniejszą i bardziej wyróżniającą się …wylogowało
Głupia jak but, cycata pannica
ONA CHYBA JEST CAŁY CZAS NAĆPANA BO TAK PIEPRZY, ŻE AŻ STRACH
dziewczyno spadaj z tv nikt nie chc cie oglądać, żadna z ciebie aktorka
Marta, zjedz kostkę rosołową bo zaczynasz gwiazdorzyćMa się za lepszą, a reprezentuje mniej więcej ten sam poziom co pozostałe blogujące celebryctwo, z tą różnicą że czasem doda trochę wymieszanej salaty czy jakiegoś innego jedzenia ale to wcale jej nie czyni lepszą, ambitniejszą i bardziej wyróżniającą się
😉
czy ten babon przymknie wreszcie jadake ?