Macie czasem wrażenie, że gdy otworzycie swoją lodówkę, wyskoczy z niej Robert Lewandowski (27 l.)? Piłkarz, jak na napastnika przystało, wykorzystuje sytuację związaną ze zbliżającym się Euro. W ciągu ostatnich miesięcy mogliśmy oglądać sportowca w nowych reklamach – promował telefony, ciuchy, szampony i napoje. Ostatnio głośno było o reklamie telefonii komórkowej. Muzyka z tego spotu brzęczy nam w uszach co najmniej kilka razy na dzień.

Zobacz: Lewandowski o żonie: Jak ją spotkałem po raz pierwszy…

Magazyn branżowy Press poprosił ekspertów, by ocenili, jaką wartość ma sam Lewandowski i jak wpływa na marki, które reklamuje.

Szefowie agencji reklamowych z jednej strony podkreślają, że potencjał Lewandowskiego rośnie, ale nie przekłada się to na skuteczność marek, z którymi jest związany piłkarz.

Eksperci zauważają, że klienci nie będą kojarzyć wszystkich marek, które reklamuje mąż Anny Lewandowskiej z jego nazwiskiem. W głowach odbiorców zostanie jedna – dwie marki.

Zobacz: Robert Lewandowski i Tomasz Kot… tańczą i ŚPIEWAJĄ w reklamie!

– Lewandowski wybrał drogę Adama Małysza sprzed ponad dekady. Wizerunek skoczka był wykorzystywany przy tylu markach, że później nie kojarzył się z niczym innym oprócz Red Bulla – Press cytuje Grzegorza Kitę, prezesa agencji Sport Management Polska.

Na koniec przedstawiciele branży reklamowej zdradzają, na jakie kwoty opiewają kontrakty reklamowe Lewandowskiego:

Od 700 tys. zł do 2,5 mln zł. To zależy od skali, na jaką marka chce go wykorzystywać w kampanii, a także od wielkości i pozycji samej marki – mówi Grzegorz Kita.

Cały artykuł przeczytacie tutaj.

Ile zarabia Robert Lewandowski na reklamach?

Ile zarabia Robert Lewandowski na reklamach?

Ile zarabia Robert Lewandowski na reklamach?

Ile zarabia Robert Lewandowski na reklamach?

My style👔 #rl9

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Robert Lewandowski (@_rl9)

Elegant!👔 #rl9

Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Robert Lewandowski (@_rl9)