Aktorka Joanna Kulig oraz gwiazda Instagrama i ikona francuskiego stylu Jeanne Damas w brawurowym stylu powracają w drugim rozdziale jesiennej kampanii marki Reserved. Tym razem akcja  #ICanBoogie autorstwa Gordona Von Steinera  rozgrywa się w samym centrum Warszawy. Zmienia się światło, klimat i otoczenie, pozostaje natomiast zmysłowy, niewerbalny dialog pomiędzy polską aktorką a francuską influencerką. Bohaterki kampanii, w spontanicznym, surrealistycznym spektaklu  wprowadzają nas w nową porę roku.

Joanna Kulig i gwiazda Instagrama Jeanne Damas w szalonym tańcu

Druga odsłona filmowej kampanii Reserved z Joanną Kulig i Jeanne Damas w rolach głównych rozgrywa się zabytkowym budynku głównego gmachu Politechniki Warszawskiej. Choć każda z nich jest inna, jedna i druga pełne są tej samej energii, wyrażanej przez spontaniczny, radosny i zmysłowy taniec. W krótkim video bohaterki  „Call for dance” nie mają ochoty ani rozmawiać, ani wracać do domu. Odkładając z lekkim znudzeniem słuchawkę, przy dynamicznych dźwiękach francuskiej piosenki zespołu Polo & Pan „Coeur D’artichaut”, rozpoczynają   roztańczoną wypowiedź, idealnie oddającą klimat najnowszej kapsułowej kolekcji marki.

Joanna Kulig i gwiazda Instagrama Jeanne Damas w szalonym tańcu

Drugi rozdział kampanii Reserved luźno nawiązuje do minionych dekad i jest dedykowany  kapsule „Retro Fun”. Reserved nie upiera się przy konkretnym dziesięcioleciu. Czerpie po kawałku, przywołując najważniejsze elementy dekad, stawiając na dziewczęcość i kolorowe szaleństwo. Sięganie do stylu retro ma być zabawą, nie obowiązkiem. Wszystko tu jest przerysowane: duża krata na płaszczu z dużym kołnierzem, duże guziki żakietu i spódnicy, duże oprawki okularów przeciwsłonecznych oraz duże ozdobne klamry przy butach. Dla równowagi – kilka miniaturowych akcesoriów. W kolekcji odgrywa ważną  rolę faktura materiałów: błysk, mat, sztuczne futerko, czy tweedowy splot. Odwołując się do tańca  Jeanne i Joanny, zgodnie z techniką freestyle możemy poszczególne elementy łączyć, zapominając o ustalonych regułach. Jeśli nie możemy zdecydować się, czy kwiatki, czy kratka, załóżmy jedno i drugie.

Więcej modeli z najnowszej kolekcji znajdziecie na www.reserved.com

Materiał promocyjny