Ewa Chodakowska rozwścieczyła swoich obserwujących. Jak zauważył Pudelek.pl, jakiś czas temu trenerka założyła instagramowy profil ChodaStyle, na którym zamieszczała zdjęcia swoich stylizacji. Profil był prywatny, co zachęcało instagramerów do kliknięcia magicznego przycisku obserwuj. Tym sposobem Choda uzbierała ponad 150 tysięcy obserwujących, a zmieniła nazwę profilu na Mission Swim – swoją nową markę. Fani poczuli się wykorzystani i oszukani. Po fali hejtu Ewa postanowiła wytłumaczyć się z kontrowersyjnego kroku.

Kłótnia na Insta Chodakowskiej o suknię ślubną! NIE WYPADA w takiej iść!

Na Instagrama wstawiła sprostowanie:

– Jeszcze dobrze nie powiedziałam o co chodzi, a wokół tematu już pełno kontrowersji.. może dlatego, ze prowadzę nudne życie, rzadko epatuje prywatą i skandali na próżno szukać.

– tłumaczyła się z decyzji o zaprzestaniu publikowania stylizacji na swoim drugim, kontrowersyjnym profilu.

Nawiązała również do kontrowersyjnego rebrandingu:

Odnośnie przekształcenia profilu z chodastyle na @missionswim.. SOCIAL MEDIA to przede wszystkim WOLNOŚĆ WYBORU! Dzis tu jesteś, jutro Cię nie ma.. bez zobowiązań.. Przez długi czas prowadziłam profil chodastyle, ale jak się okazuje oprócz zdjęc PAPARAZZI nie miałam tam czego wrzucać.. nie potrafię robić sobie zdjęc stylowek 😅

– narzekała.

Dodała też, że jest w pełni decyzyjna i może robić ze swoimi profilami co jej się tylko wymarzy:

Nie mam obowiązku kontynuować profilu chodastyle i mogę z nim zrobić co tylko uważam za stosowne.. mogę oczywiście stworzyć nowy profil, ale wtedy przeczytam: „o matko!!! Znowu profil chody! Ileż można”

– napisała stanowczo.

Ewa Chodakowska mówi o CIĄŻY. W końcu się zdecydowała?

Przemówiły do Was tłumaczenia Chodakowskiej? Mogła aż tak drastycznie zmienić rodzaj publikowanych materiałów na swoim profilu? Swoją decyzją nadszarpnęła zaufanie fanów?

Jeszcze dobrze nie powiedziałam o co chodzi, a wokół tematu już pełno kontrowersji.. może dlatego, ze prowadzę nudne życie, rzadko epatuje prywatą i skandali na próżno szukać.. JAK TO SIĘ ZACZĘŁO 😅 @missionswim .. 3 lata temu dostałam propozycje zostania ambasadorką marki calzedonia.. bardzo miło, dziękuje, ale odmówiłam.. (proszę nie doszukiwać się drugiego dna.. to mi dało do myślenia) .. Brand potężny, ale ja wole tworzyć swoje produkty niż zostawać ich twarzą.. Na przestrzeni dwóch kolejnych lat pojawiły się kolejne propozycje z których nie skorzystałam.. ale kiedy drzwi do AGENT PROVOCATEUR stanęły otworem, pomyślałam, ze skoro wszyscy mnie chcą, to ja muszę zrobić coś sama.. We współpracy z osobą, która ma cały KNOW HOW i kontakty międzynarodowe stworzyłam swoj BRAND.. Jestem współwłaścicielem, nie twarzą.. i zamierzam być konkurencją dla marek, które dotychczas składały mi propozycje współpracy.. Projektują dla nas 4 projektantki .. z LA, Anglii, Włoch i Francji.. obecnie będziemy wyłącznie na rynku polskim, od grudnia idziemy global ❤️ Nazwa pochodzi od #misjachoda .. agencja w Londynie wpadła na pomysł, żeby kontynuować coś co jest moje.. stad MISSIONswim 🤩 Odnośnie przekształcenia profilu z chodastyle na @missionswim.. SOCIAL MEDIA to przede wszystkim WOLNOŚĆ WYBORU! Dzis tu jesteś, jutro Cię nie ma.. bez zobowiązań.. Przez długi czas prowadziłam profil chodastyle, ale jak się okazuje oprócz zdjęc PAPARAZZI nie miałam tam czego wrzucać.. nie potrafię robić sobie zdjęc stylowek 😅nudzi mnie to.. jest czasochłonne i nie odnajduje się w tym.. Podjęłam decyzje ze odpuszczam ten profil .. od paru tygodni nic już nie wrzucałam .. aż do paru dni wstecz, gdzie podjęłam decyzje reanimowania profilu.. będzie FASHION .. plażowo .. Nie przypuszczałam ze podniesie się taka wrzawa.. Nie mam obowiązku kontynuować profilu chodastyle i mogę z nim zrobić co tylko uważam za stosowne.. mogę oczywiście stworzyć nowy profil, ale wtedy przeczytam: „o matko!!! Znowu profil chody! Ileż można” .. no to skorzystałam z tego który już jest 🙂 jedni się ucieszyli.. dwa tysiące osób uznało to za drame i kliknęło unofflow 🙂 śmiało 🙂 nie trzymam przecież na siłe ..

Post udostępniony przez Ewa Chodakowska Fitness Expert (@chodakowskaewa)