Cielecka dostawała role za seks? Jak chciałam, zostawałam

przejdź do komentarzy

Szczere wyznanie aktorki.

magdalena cielecka magdalena cielecka/ AKPA
Magdalena Cielecka jest cenioną aktorką filmową i teatralną. Nie boi się odważnych ról, a jej talent docenili tacy reżyserzy jak Krzysztof Warlikowski. Aktorka zdecydowała się na szczere wyznanie. Zdradziła, że również doświadczyła molestowania seksualnego, ale na niektóre dwuznaczne propozycje po prostu się zgadzała.

Magdalena Cielecka BOI SIĘ o swojego partnera. Chcą się wyprowadzić z Polski?

W wywiadzie dla Twojego Stylu przyznała, że nie wspiera akcji #metoo, ponieważ doskonale wie, jak sprawa molestowań wygląda "od kuchni":


- Teraz dużo mówi się o przemocy wobec aktorek, przypadkach molestowania. Dziwi mnie trochę i wzbudza moje podejrzenia, gdy aktorka po 20 latach przypomina sobie, że producent położył jej rękę na kolanie, że ktoś proponował jej, żeby wpadła do niego do pokoju hotelowego.


Cielecka przyznała, że to ona decydowała, kiedy z propozycji skorzystać:


- Mnie także składano takie propozycje. I jeśli chciałam w tych pokojach zostawać, zostawałam. A jeśli nie - wychodziłam. Byłam dorosła. Biorę za to odpowiedzialność.

- wyznała szczerze aktorka.

Uważacie, że sprawa molestowań w świecie show-biznesu, jest rzeczywiście sztucznie napędzana przez ofiary molestowań? Mogły one w tak skrajnych sytuacjach powiedzieć "nie"?

Cielecka ma rację?





Cielecka dostawała role za seks?

Cielecka dostawała role za seks?

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (51): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-18, 13:17 cytuj
    no tak, ale to o czym ona mówi to nie molestowanie.wlasnie tu jest różnica. jak chciala to zostawala, jak nie chciala to wychodzila. co innego jesli jakas nie chciala, a koles sie przed nia obnazał, albo wpychal jej jezyk do gardla, albo wsadzal lapska pod kiecke, albo jak w niektorych przypadkach dochodzilo do odurzania, przemocy itp. czym innym jest tez zwykly podryw a czym innym szantaz ze jak nie zrobisz a, b lub c to zniszczy ci kariere. ja nie wiem jak mozna mylic molestowanie z dobrowolnym flirtem lub seksem.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 20-03-18, 11:03 cytuj
    Przynajmniej jedna prawdę powiedziała.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 20:50 cytuj
    gość: Jad18-03-18, 18:21 cytuj Taka z niej feministka, ha, ha, ha. Uważa, ze propozycje seksu za rolę są na miejscu.
    Taki z ciebie Polak, ze po polsku nie potrafisz czytać ze zrozumieniem?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Jad 18-03-18, 18:21 cytuj
    Taka z niej feministka, ha, ha, ha. Uważa, ze propozycje seksu za rolę są na miejscu.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 12:17 cytuj
    Castingi na prostytutki zwane aktorkami...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 10:02 cytuj
    Dla niej jest to normalne że reżyser producent wykorzystuje swoją pozycję i żąda seksu??? Przecież to jest przestępstwo, kobieto co ty mówisz
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 08:33 cytuj
    gość18-03-18, 01:03 cytuj Nie zycze zadnej z was, zebyscie byly molestowane i to przez grubego, oblesnego faceta z gruba forsa. Zebyscie nie mialy szans na obrone, bo on ma kase, a wy nie. Wtedy milczalybyscie. I moze wlasnie po 20 latach odwazykybyscie sie wyznac prawde. Wtedy moze zrozumialybyscie te kobiety. Troche empatii.
    Troche myślenia. Co innego kobiety, ktore nie miały szans i sie bały, a co innego przykłady typu Salma Hayek - narzeka, ze 20 lat temu W. ją napastował (jak juz dał jej role) i musiała (biedulka) mu odmawiać (co nie wpłynęło na jej kolejne role u niego). Tylko, ze Salma od lat jest zona wpływowego miliardera, przy ktorym W. to biedak. Jej mąż mógłby jej ufundować wytwórnie produkcyjna, gdyby chciała. I mimo tego "ustawienia" Salma dalej chętnie sie obsciskiwala i pozowała do przytulonych zdjec z W. na imprezach (np rok temu, impreza vanityfair). Nie musiała 1. tam iść 2. z nim pozowac (tam były setki innych gości). A jednak to z nim szczebiotami i spędzała czas. A teraz nagle jej sie przypomniało? Hello?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 06:55 cytuj
    Prawda,sama w sobie,molestowanie to nie przymus.P. Cielecka ujęła sedno sprawy. Sąd lub łóźko,po dwudziestu latach wojna?Kiedy śpię na dolcach,nie na grubasie z wtyczka?Żart.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 06:49 cytuj
    Bo prawda jest taka, ze mimo, ze jest bardzo dobra aktorka, to bardzo dobrych ladnych aktorek jest pelno po roznych teatrach. Tylko nie kazda chodzi do hotelu i nie kazda dostaje dobre role na duzym ekranie zeby zablysnac..:( Kazdy ma inne priorytety
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 02:33 cytuj
    gość, 18-03-18, 01:03 napisał(a):
    Nie zycze zadnej z was, zebyscie byly molestowane i to przez grubego, oblesnego faceta z gruba forsa. Zebyscie nie mialy szans na obrone, bo on ma kase, a wy nie. Wtedy milczalybyscie. I moze wlasnie po 20 latach odwazykybyscie sie wyznac prawde. Wtedy moze zrozumialybyscie te kobiety. Troche empatii.


    A co? Siedziałaś i nóżki rozłożyłaś czy powiedziałaś temu knurowi weź spier......... ? Wybór należy do kobiet. Ale niektóre milczą i się na to godzą bo im się to opłaca. Tylko bez ckliwych historyjek, że nie ma wyjścia bo wyrzucą z pracy. Trudno. Jak nie ta to inna. Prostytutki też mają wytłumaczenie dlaczego się puszczają za kasę.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 01:03 cytuj
    Nie zycze zadnej z was, zebyscie byly molestowane i to przez grubego, oblesnego faceta z gruba forsa. Zebyscie nie mialy szans na obrone, bo on ma kase, a wy nie. Wtedy milczalybyscie. I moze wlasnie po 20 latach odwazykybyscie sie wyznac prawde. Wtedy moze zrozumialybyscie te kobiety. Troche empatii.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 00:58 cytuj
    Czyli jak zobaczymy cielecka w filmie, tzn ze dostala ja za seks. Slabo. Naprawde slabo, zeby jeszcze uwazac to za normalne. Mialas kobieto szczescie, ze to byl seks za obopolna zgoda, a nie gwalt. I nie, to nie jest normalne, ze rezyser zaprasza aktorke ktora chce zaangazowac za role i w zamian proponuje seks.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 18-03-18, 00:06 cytuj
    ta pani myli zwykły seks za obopólną zgodą z molestowaniem i wykorzystywaniem, co z tego że po 20 latach ktoś sobie coś przypomina, może tak był zastraszony że nie mógł nic powiedzieć, ale to zdarzenie jest dla niego traumą i nie może sobie z tym poradzić. jakby tak było łatwo to już niejeden reżyser aktor siedział by w kiciu jak Tyson, ale tu była cisza i zastraszanie, ogromna kasa robi dużo, zamyka oczy i buzię na wiele krzywd.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 23:58 cytuj
    gość, 17-03-18, 22:21 napisał(a):


    może i tak tylko dlaczego przez 80 lat Hollywood nikt tego nie zrobił i nie powiedział, bo była wielka zmowa milczenia i zastraszanie , Cielecka miała po prostu zwykły seks, na tzw zasadzie popytu i podaży, jakby oberwała lub coś gorszego jej się przydarzyło w trakcie takiego interesu inaczej by gadała.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 23:13 cytuj
    Prawda,sama w sobie,molestowanie to nie przymus.P. Cielecka ujęła sedno sprawy. Sąd lub łóźko,po dwudziestu latach wojna?Kiedy śpię na dolcach,nie na grubasie z wtyczka?Żart.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 23:12 cytuj
    gość, 17-03-18, 19:30 napisał(a):

    Przynajmniej powiedziała prawdę. Teraz czas na kolejną przeciwniczkę #metoo, czyli nieoszlifowany diament aktorski, Dorotę R. Jak wiadomo dostała rolę za talent, a nie za sypianie z producentem.

    haha
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 23:07 cytuj
    gość, 17-03-18, 22:21 napisał(a):

    czyli wszytskie kariery były prowokowane przez te okropne zbereźne kobiety !!! biedni mężczyźni tak bardzo chcieli uczciwie rozdawać role, po kompetencjach , no ale nie dało się !!! wskakiwały same do łóżka, nie chciały z castingu , no nie !
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 22:21 cytuj
    gość17-03-18, 21:55 cytuj CIELECKA NIE ROZUMIE PRZESŁANIA metoo, nie chodzi o to czy lubi seks czy nie, to jest o wykorzystywaniu ogólnie, tyczy się to i kobiet i mężczyzn, bardzo mnie Cielecka rozczarowała
    Chyba ty nie rozumiesz jej przesłania. Co innego sprzeciwiać sie wykorzystywaniu, a co innego przez 20 lat prowokować do wykorzystywania i z niego korzystać, a teraz nagle zgrywać oburzona cnotkę niewydymke
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 21:56 cytuj
    gość: Anna, 17-03-18, 21:39 napisał(a):


    nie wiem co tu jest uczciwe, po jej wypowiedzi widać że nie rozumie o czym jest metoo
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-03-18, 21:55 cytuj
    CIELECKA NIE ROZUMIE PRZESŁANIA metoo, nie chodzi o to czy lubi seks czy nie, to jest o wykorzystywaniu ogólnie, tyczy się to i kobiet i mężczyzn, bardzo mnie Cielecka rozczarowała
    Nie masz konta? Zarejestruj się!