Choć Snow Fest odbywał się w mroźny, zimowy weekend, to atmosfera panująca w tym czasie w Zakopanem skutecznie rozgrzewała wszystkich uczestników. Gorąca, pełna energii Cleo zrobiła prawdziwą furorę w „miasteczku T-mobile”.
– Słoneczko świeci, jest piękna atmosfera, oj będzie się działo – mówiła jeszcze przed swoim występem.
I dotrzymała słowa. Kiedy ze sceny zaczęły wybrzmiewać dźwięki jej najnowszego singla „Zabiorę nas”, tłumy zaczęły szaleć. Nic dziwnego, utwór zremiksowany przez światowej sławy dj’a Basto zebrał ponad 5 milionów wyświetleń na YouTube w niecałe dwa miesiące, a liczba ta ciągle rośnie. Dzięki temu projektowi Cleo w portfolio belgijskiego producenta widnieje obok takich gwiazd jak Kylie Minogue czy Azaealia Banks.
– Niesamowicie się cieszę, że moja muzyka trafia do coraz większej ilości ludzi, nie tylko do moich fanów, ale także do nowych grup – mówiła wokalistka w wywiadzie.
– Cieszę się też, że oryginał kawałka „Zabiorę nas” został zremiksowany w tak bardzo pozytywny i kolorowy sposób przez dj’a Basto – dodała najbardziej wyczekiwana gwiazda festiwalu.
Nową muzyczną, ale i wizerunkową odsłonę Cleo możemy oglądać również w reklamach T-mobile. Wszystko za sprawą najnowszej kampanii reklamowej z udziałem Polki, która okazała się niesamowitym hitem.
– Ogromnie się cieszę, że to moje pięć minut mogę kontynuować z T-mobile. Pokazuję teraz trochę inną siebie niż do tej pory, ale czuję że to dobry kierunek, to będzie mój rok – dodała na koniec.
A co do tego chyba nikt nie ma wątpliwości.
Spot reklamowy utrzymany jest w dynamicznej konwencji i nawiązuje do stylistyki teledysków muzycznych. I tak jak w wideoklipach – jest kolorowo i energetycznie. Cleo kultowym samochodem DeLorean podróżuje na spotkanie ze swoimi przyjaciółmi, a następnie odbiera telefon od Tomasza Kota, który w rytm najnowszego hitu wokalistki w niebanalny sposób objaśnia, że każdorazowe doładowanie konta kwotą minimum 25 zł premiowane będzie darmowymi gigabajtami!
I co wy na takie nowoczesne rozwiązanie?