Producent tych kondomów ma poczucie humoru – prezerwatywy o wymownej nazwie „Klejnoty Koronne\”, zaś ich opakowanie przedstawia Księcia Williama i jego wybrankę, Kate Middleton, którzy aktualnie są w ferworze przedślubnych przygotowań.

Kondomy reklamuje hasło: \”Niczym królewski ślub, stosunek z ukochaną osobą staje się niezapomnianym wydarzeniem\”.

Nie wątpimy.

Oczywiście wielu Brytyjczyków już krytykuje pomysł jako \”pozbawiony smaku\”.

Nas to nie dziwi – w dzisiejszych czasach pieniądze robi się na wszystkim.

Tymczasem pozostaje jeszcze kwestia wykorzystania wizerunku Księcia i jego narzeczonej. Para rzecz jasna nie wyraziła na to zgody. Ani na opis: \”Łącząc siłę księcia z wrażliwością przyszłej księżnej, kondomy Klejnoty Koronne obiecują królewską przyjemność\”. To akurat może Williamowi pochlebiać.