Dakota Johnson i Chris Martin przyłapani na czułościach (ZDJĘCIA)

przejdź do komentarzy

Rzadko można ich zobaczyć razem.

dakota johnson dakota johnson/Forum/Backgrid
Dakota Johnson (28 l.) mimo plotek nie romansowała z Jamie Dornanem, w którym zagrała w 50 Twarzach Greya, a związała się z muzykiem - Christem Martinem z grupy Coldplay.

Co się dzieje z Dakotą Johnson? Jak ona SCHUDŁA! (ZDJĘCIA)

Para bardzo chroni swojej prywatności i rzadko kiedy paparazzi przyłapują ich na randkach. Tym razem jednak się udało - zakochani w miniony weekend spacerowali z psem w Malibu.

Dakota ubrana była w luźne jeansy i koszulę. Razem z partnerem nie szczędzili sobie czułości - trzymali się za ręce.

Pasują do siebie?

Dakota Johnson w obcisłych legginsach - i który to miesiąc? (ZDJĘCIA)

Więcej zdjęć pary niżej w galerii lub TUTAJ.

Tak Dakota Johnson i Chris Martin spędzają weekend (ZDJĘCIA)


Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (17): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 27-06-18, 09:40 cytuj
    Tak jak ktos napsal ze zona Dornana wlokla sie za nim,a Dakota tez sie wlecze za Chrisem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 27-06-18, 09:39 cytuj
    Tak jak ktos napsal ze zona Dornana wlokla sie za nim,a Dakota tez sie wlecze za Chrisem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-06-18, 07:42 cytuj
    Nie rozumiem do końca tego związku...Dakota została wychowana trochę na królewnę i oczekuje uwagi.A ten starszy człowiek zawsze będzie uwikłany w byłą rodzinę!W tym Hollywood widać ewidentne braki uczuć i młodych mężczyzn,którzy chcieliby związać się z atrakcyjnymi aktorkami.Emma Stone,Jennifer Lawrence,są same.Dakota,czy to jest jakaś determinacja,że jesteś z tak dojrzałym mężczyzną?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 26-06-18, 00:07 cytuj
    Gdyby mi paparazzuchy robili foty to też bym wolała iść tyłem i choć trochę się chować za kimś..
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 23:06 cytuj
    Galeria - nie wchodze
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 23:05 cytuj
    Bardzo fajna normalna para
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 16:43 cytuj
    Ja wolę, jak mój mąż idzie przodem, szczególnie w zatłoczonych miejscach, bo toruje mi wtedy drogę. I dla mnie to jest zachowanie na zasadzie "poprowadzę cię i będziesz bezpieczna" a nie "jestem chamem i mam w nosie, czy gdzieś tam za mną jesteś czy nie".
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 15:06 cytuj
    Bo ich zachowanie jest normalne nie musza okazywac uczuc publicznie.Tym bardziej jak sa sledzeni przez papki
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 14:42 cytuj
    gość, 25-06-18, 12:36 napisał(a):
    Bo w Polsce jeszcze tli się "dobre zachowanie-dobre wychowanie".Tam już tego nie ma,nawet dla żon.A propos,jeśli ktoś oglądał promocje Grey'ów z Dornanen i jego żoną -ona zawsze wlokła się za nim,sama wychodziła z limuzyny itp.A przecież kocha swoją żonę...

    Dobre wychowanie aż do przesady. Miałam właśnie takiego znajomego w stylu "panie zawsze przodem" i nie dało mu się wytłumaczyć, że jak przepychamy się w godzinach szczytu do tramwaju to wolałabym, żeby on ze swoimi 185 centymetrami szedł przodem. Ale nie, tłum ludzi i idzie pierwsza laska 158 cm co chwilę przepraszając a za nią dobrze zbudowany facet.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 13:10 cytuj
    Chris Martin zawsze ma w bluzy wpięte znaczki z napisem Love...To niedojrzałe .Mam wrażenie,że sposobem ubierania się,które przecież coś oznacza,głęboko siedzi w latach 90-tych.Został taki "grunge" chociaż tworzy raczej romantycznie.Zagraniczna prasa intensywnie śledzi jego związek z Dakotą a mnie to,jako fance Dakoty bardzo uwiera.To dojrzały facet z nastoletnimi dziećmi i nie odczepiającą się byłą żoną.Po co jej taki balast???
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 12:36 cytuj
    gość, 25-06-18, 11:28 napisał(a):
    zastanawiam sie dlaczego meszczyzni ida pierwsi przed kobieta.One wygladaja jakby byly ciagniete przez nich,no i te glowy zwieszone na dol.I to robia wszyscy

    Bo w Polsce jeszcze tli się "dobre zachowanie-dobre wychowanie".Tam już tego nie ma,nawet dla żon.A propos,jeśli ktoś oglądał promocje Grey'ów z Dornanen i jego żoną -ona zawsze wlokła się za nim,sama wychodziła z limuzyny itp.A przecież kocha swoją żonę...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 12:32 cytuj
    gość, 25-06-18, 11:33 napisał(a):

    No,oczywiście,świat składa się z samych pięknych ludzi!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 12:29 cytuj
    Tu nie widać żadnej czułości tylko smutek Dakoty...Szczerze powiem,nie rozumiem tej dziewczyny-dlaczego ona z nim jest?I nie piszcie tu,bo jest brzydka i nikt jej nie chce,bo ciągle ktoś tak pisze.Dotychczas miała nijakich chłopaków,ale i Chris do niej niem pasuje a właściwie ona do niego nie pasuje!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 11:33 cytuj
    gość, 25-06-18, 09:14 napisał(a):
    Oboje szkaradni wiec TAK-pasuja do siebie.

    Jaki wąż hmmm...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 11:28 cytuj
    zastanawiam sie dlaczego meszczyzni ida pierwsi przed kobieta.One wygladaja jakby byly ciagniete przez nich,no i te glowy zwieszone na dol.I to robia wszyscy

    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 11:27 cytuj
    zastanawiam sie dlaczego meszczyzni ida pierwsi przed kobieta.One wygladaja jakby byly ciagniete przez nich,no i te glowy zwieszone na dol.I to robia wszyscy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 25-06-18, 09:14 cytuj
    Oboje szkaradni wiec TAK-pasuja do siebie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!