Dlaczego Anja Rubik sepleni? Zdradziła u Kuby Wojewódzkiego

przejdź do komentarzy

Słyszeliście o czymś takim?

anja rubik anja rubik/© AKPA
Anja Rubik (35 l.) należy do "top of the top" najlepszych modelek. Od wielu lat pojawia się na wybiegach największych domów mody, współpracuje z najbardziej znanymi i cenionymi projektantami.

Były mąż Anji Rubik pokazał nową partnerkę! Fani: normalna, PRAWDZIWA kobieta!

Anja ma kilka cech charakterystycznych - jedne z najdłuższych nóg w branży, a także... specyficzny sposób mówienia. Mówiąc wprost - Anja sepleni.

Na tę cechę modelki zwrócił wczoraj uwagę Kuba Wojewódzki. Dziennikarz zapytał, dlaczego Rubik mówi niewyraźnie.

Mam tak zwany leniwy język. Mam też bardzo duży język, dlatego jest taki leniwy - odpowiedziała Anja.

Anja Rubik w nowej fryzurze: Wyglądasz jak facet

Słyszeliście o takiej budowie anatomicznej - duży język?

Dlaczego Anja Rubik sepleni? Zdradziła u Kuby Wojewódzkiego

Dlaczego Anja Rubik sepleni? Zdradziła u Kuby Wojewódzkiego

Dlaczego Anja Rubik sepleni? Zdradziła u Kuby Wojewódzkiego

Dlaczego Anja Rubik sepleni? Zdradziła u Kuby Wojewódzkiego



Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (31): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 09-11-18, 16:59 cytuj
    Też zauważyłem, że ma wielki język i czasem się wydaje, że zaraz jej wypadnie z ust
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-11-18, 09:01 cytuj
    Podziwiam ją za to, jak zaangażowała sie w projekt edukacji Polaków. Zabawne, ze to wlasnie dzięki edukacji (czyli, miedzy innymi, Anji a nie żadnym prolajfom) moze spaść liczba aborcji (nielegalnych i zagranicznych) wykonywanych przez Polki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-11-18, 07:57 cytuj
    Ilu tu logopedow 😂 yebie was równo. Takich idio to jak w Pl nie ma nigdzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-11-18, 07:56 cytuj
    Aniu uwielbiamy Cię za to co robisz dla polski! Won z Religia i nacjonalizmem!!!! Polska ma być duma Europy a nie pomiewiskiem
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 08-11-18, 05:11 cytuj
    Ale plecie bzdury. To widać że rozumku ma bardzo malutko a jęzor "długi"!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 23:14 cytuj
    A i tak mówi po polsku lepiej niż dżoana krupa.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 22:19 cytuj
    Zbyt duży lub gruby język z logopedycznego punktu widzenia to makroglosja. Może być jedną z przyczyn powstawania wad wymowy, nieprawidłowej artykulacji głosek...Pozdrawiam.Ciocia logopedia ;)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 22:09 cytuj
    Dlugi jezyk? Tak, znany problem. Ma go chyba Lewandowski, czesto na prezentowanych zdjeciach tak jakos mu z boku zwisa. Moze sie myle? Moze to jego logo?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 22:04 cytuj
    Dlugi jezyk? Tak, znany problem. Ma go chyba Lewandowski, czesto na prezentowanych zdjeciach tak jakos mu z boku zwisa. Moze sie myle?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 21:46 cytuj
    Tak, słyszałam o tym.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 21:42 cytuj
    Fajna babka i tyle w temacie!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 20:04 cytuj
    16.45 I 16.52-i po co pojechaliście po dziewczynie?lepiej wam?osoby jakajace się maja wystarczająco ciezko z tym schorzeniem,Nie musicie im dowalać!typowe wredne baby. Dziewczyna napisala ze się jaka a te już po niej jadą.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 20:01 cytuj
    Podziwiam ją za to, jak zaangażowała sie w projekt edukacji Polaków. Zabawne, ze to wlasnie dzięki edukacji (czyli, miedzy innymi, Anji a nie żadnym prolajfom) moze spaść liczba aborcji (nielegalnych i zagranicznych) wykonywanych przez Polki.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 19:42 cytuj
    O dziwo, takie wady wymowy maja swoje plusy. Np. język angielski zawsze będzie brzmiał lepiej niż u osoby mówiącej poprawnie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 18:30 cytuj
    Leniwy to ona ma mózg...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 16:52 cytuj
    16:22 malo tego, ze sie jakas, to jeszcze widac ze intelektem nie grzeszysz sadzac po ortografach, jakie sadzisz. Oczy krwawawawia.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 16:45 cytuj
    16:22 to brzmi zalosnie a nie uroczo. Wybacz, ale moj ex sie czasem jakal jak sie zdenerwowal i nie bylo nic bardziej irytujacego dla ludzi wokol, ktorzy musieli czekac az powtorzy sto razy i wreszcie trafi do sedna. Kazdy staral sie byc cierpliwy bo przeciez nikt sie nie jaka celowo. Ale zeby mowic, ze to jest urocze, to lekka nadinterpretacja i chyba wmawianie sobie bzdur aby poczuc sie lepiej.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 16:41 cytuj
    Pamietam, jak jeszcze jakis czas temu byla w szoku, ze ktos jej powiedzial, ze ona sepleni. Do tej pory zyla w przekonaniu, ze nie ma zadnej wady wymowy :D Widze, ze sie doksztalcila :D
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 16:36 cytuj
    Jeszcze niedawno wszystkim wmawiała że wcale nie sepleni i ludziom się wydaje haha
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 07-11-18, 16:22 cytuj
    Niezawsze wada musi byc na - ja sie jakam czasem i uwazam to za zalete. Czasem jest to urocze a czasem mnie wkurza. Ale wyobrazcoe sobie klutnie ze swoim facetem i jestescie tak zle klutnia na calego i chcesz mu cos dowalic a jedyne co wam wychodzi to aaaaaaa bobobo aaaa dooobra nie nie nie wawazne. I widze ze jego zlosc prysnie i sie cedzi za plecami .😉
    Nie masz konta? Zarejestruj się!