W udzielonym niedawno dla magazynu Essence redaktor naczelny magazynu Playboy powiedział, że Doda to idealna maszynka do robienia pieniędzy:

– Cokolwiek można by sądzić o Dodzie, prawda jest taka, że kiedy jest na okładce, sprzedaż frunie – zdradza. – Pamiętam taką historię przy jej pierwszym pictorialu, kiedy policja, bodajże w Poznaniu, apelowała do kierowców, żeby patrzyli na szosy, a nie billboardy z Dodą, bo były stłuczki. Panowie się gapili i dochodziło do wypadków.

Tylko że to było kilka lat temu. Czy billboardy z reklamą lodów Koral zadziałają podobnie? Bo skojarzenia przywołują na pewno.

Meller dodał też coś na temat polskich gwiazdek. Nie padły nazwiska, ale te możemy sobie łatwo dopowiedzieć – chodzi o osoby „młode, śliczne i popularne\”.

– Nauczony doświadczeniem wiem, że młodzi, śliczni i popularni zazwyczaj mają niewiele do powiedzenia – przekonuje. – Aczkolwiek są wyjątki potwierdzające regułę. Borys Szyc wybrał stylizację na bad boya i w ramach tej stylizacji jest świetny. Chuligański. Maciek Stuhr ma z kolei fantastyczny talent komiczny i jest mądrym facetem. Ma coś do powiedzenia. Generalnie jednak najlepsze wywiady wychodziły nam z Janem Nowickim, Kazimierzem Kutzem etc.

A my do dziś pamiętamy wywiad z Kazimierą Szczuką.