Dorota Wellman została bohaterką nowej kampanii Lidla. Dziennikarka zastąpiła Pascala Brodnickiego i pojawiła się w reklamie u boku Karola Okrasy.

Dorota zapowiedziała, że 300 tysięcy honorarium za pojawienie się w reklamach przeznaczy na cele charytatywne.

Dorota zapowiada, że swoimi występami w reklamach chce zachęcić Polaków do gotowania.

Mamy nadzieję, że będzie pewna misja w tej kampanii reklamowej, żeby Polacy gotowali w domu i chociaż próbowali zrobić coś ciekawego. Dobrze gotuję, co widać, słychać i czuć, natomiast to była kreacja, która miała pokazać niezdarę, która się przekształca w człowieka, który umie gotować po to, żeby wszystkim udowodnić, że wszyscy możemy i będziemy umieli, jeśli się chociaż trochę postaramy, przyłożymy – mówi Dorota w rozmowie z agencją informacyjną Newseria Lifestyle.

Co sądzicie o zatrudnieniu Wellman w kampanii Lidla. Strzał w dziesiątkę?

Dorota Wellman: Chcę udowodnić, że każdy może gotować

Dorota Wellman: Chcę udowodnić, że każdy może gotować

Dorota Wellman: Chcę udowodnić, że każdy może gotować