Małgorzata Rozenek przyznała kiedyś w rozmowie z Kozaczkiem, że prowadzi Instagram w sposób ekspansywny, dlatego nie dziwią jej nieprzyjemne komentarze i krytyka internautów. Na profilu 40-letniej piękności, obok migawek z życia, pojawiają się zdjęcia stylizacji i dodatków, często otagowane nazwami firm. Nie ma w tym nic dziwnego – gwiazdy chętnie korzystają ze swoich internetowych zasięgów, które przyciągają wielu reklamodawców. Jednak zdaniem niektórych tym razem Perfekcyjna przesadziła.

Małgorzata Rozenek pozuje z misiem. Fani: ten BRZUCH ostatnio zakrywasz!

Na fotografii widzimy, jak żona Radosława Majdana pozuje oparta o Mercedesa. Nie wszystkim spodobał się taki sposób promocji pojazdu:

Jakiś taki wieśniacki lans

– Rabat dali za reklamę?

– Wiec to chodzi tylko o reklamę , totalne rozczarowanie

– Nie trzeba ponizac się do reklam

Znaleźli się też obrońcy prawniczki:

Co wam daje dała krytyki, która właśnie wylewacie na @m_rozenek ?? Jest sławna, reklamuje auto, tak, prawdopodobnie na tym zarabia. I? Zazdrościcie jej kasy? Auta? Urody? Ci Wam daje hejt? Czujecie się z nim lepiej?? Jeśli tak, to serdecznie Wam współczuję, bo to jest o wiele bardziej żenujące niż celowe pokazywanie się z autem.

Fanki ZACHWYCONE wyglądem Małgorzaty Rozenek: „CIĄŻA ci służy”

Waszym zdaniem gwiazdy i celebryci za często wstawiają na swoje profile społecznościowe sponsorowane posty? Powinni to robić bardziej umiejętnie?

Przypomnijmy najsłynniejszą „reklamę” z Rozenek, czyli zdjęcie, na którym kosi trawę w stroju, w którym dla bezpieczeństwa kosić trawy się nie powinno.

Rozenek kosi trawę w TAKIM outficie! Fani: będzie Pani reklamować też traktory?!

Wygląda pięknie?