Ewa Chodakowska to już nie tylko trenerka, ale prowadząca program śniadaniowy, influencerka, motywatorka, dietetyczka i… projektantka. 36-latka wypuściła własną linię bikini. Niestety – oberwało się jej za ceny strojów. Jak to bywa w przypadku Chody, trenerka nie przemilczała fali hejtu, a wręcz odwrotnie – obszernie skomentowała sytuację.

Fanki Ewy Chodakowskiej ROZCZAROWANE wysokimi cenami jej kostiumów kąpielowych

Cena 400 złotych za strój kąpielowy jest dla wielu zbyt wysoka. Ewę najwyraźniej poruszyły serie negatywnych komentarzy:

– Tutaj muszę zaznaczyć, ze zderzyłam się ze ścianą negatywnych komentarzy ze względu na cenę… cóż mogę powiedzieć.. KAŻDY z moich dotychczasowych produktów obronił się sam i tu inaczej nie będzie.. Chyba przywykłam 😅 Podobnie dzieje się przy komunikacji wyjazdów – Tygodni Metamorfozy od 3800 zł do 13 tys zł.. ale nie tylko wysokie ceny powodują oburzenie .. ceny moich produktów #beraw – batonów i kulek za 5 zł – tez były wytykane palcem 😬

– zaczęła swój monolog.

Zaznaczyła również, że część swojej pracy publikuje w sieci za darmo:

ALE! Gwoli przypomnienia ..moje programy treningowe są dostępne za free na YT.. również za darmo udostępniam regularnie od czterech lat na moim fb JADŁOSPIS przygotowany przez moją dietetyk

– dodała.

Postanowiła również rozliczyć obserwujących z wolontariackich przedsięwzięć:

– Zanim rzucisz kamieniem, powiedz ile TY ROBISZ DLA INNYCH ZA FREE? 🤔 Chętnie posłucham 😍

Większość fanów zgadza się z argumentami poruszanymi przez Chodakowską. Są jednak tacy, którzy uważają, że biznes trenerki skierowany jest głównie do osób majętnych:

– Ale dlaczego nie spróbować dotrzeć tez do tych kobiet które Cię wspieraj ale nie koniecznie je stać na taki strój ? Każda kobieta zasługuje na trochę luksusu. Dlaczego nie puścić tańszej kolekcji na każda kieszeń? Nikt za darmo przecież nie chce .

– Pani Ewo stroje sa naprawde za drogie, 150€ mozna zaplacic za kostium Armani i ma sie pewnosc ze bedzie dobrze lezal na kazdej kobiecie. Armani pracuje od 40 lat na swoje nazwisko, pani dopiero zaczyna i wcale niezle, 😊😊😊

Chodakowska tłumaczy się z AFERY z profilem: Mogę z nim zrobić, co CHCĘ!

Linia strojów kąpielowych Mission Swim od początku budziła kontrowersje. Chodakowska przekształciła swój stary fanpage na Instagramie w profil biznesowy, poświęcony sprzedawanym produktom. Zdaniem wielu był to nieuczciwy krok, a niektórzy obserwujący ze starego fanpage’a Chody poczuli się oszukani.

Trafiają do Was argumenty Ewy? Ma rację? Musi tłumaczyć się z każdego przedsięwzięcia?