Pierwsza odsłona kolekcji przygotowanej przez Heidi Klum będzie miała premierę 7 września podczas New York Fashion Week. Dla marki Lidl to debiut na takim międzynarodowym, modowym evencie. Ubrania z kolekcji „Esmara by Heidi Klum” trafią do sklepów 18 września.

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

Piotr Rogowski, członek Zarządu Lidl Polska podkreśla:

Lidl nie miał do tej pory tak silnego połączenia z modą. Wraz z Heidi Klum, która jest źródłem inspiracji i jednocześnie uznaną projektantką, pragniemy to zmienić. #LETSWOW oznacza zabawę modą, która zaskakuje, tak samo jak Lidl w świecie mody.

Lubicie styl vintage? Wraca moda na lata 70.

Miejscem prezentacji kolekcji jest Nowy Jork – to tam rodzą się wszystkie modowe trendy. To również ulubione miasto Heidi, które było dla niej inspiracją podczas tworzenia kolekcji.

Pragnę kreować modę z „efektem WOW”. Stworzyłam kolekcję, której elementy można ze sobą dowolnie łączyć i która sprawi, że każda kobieta będzie dobrze wyglądać – wszystko to w bezkonkurencyjnej cenie.

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

Ubrania będą bardzo różnorodne – od wzorów w panterkę i rockowej skóry, po subtelną koronkę. Do sprzedaży wejdą modne bomberki, dopasowane jeansy, a również buty i akcesoria. Ich ceny będą przystępne, typowe dla sklepów Lidl – od około 25 zł do 200 zł.

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

Kolekcja „Esmara by Heidi Klum: Heidi & The City” trafi do sprzedaży 18 września. Będzie ona dostępna w ponad 600 sklepach Lidl w Polsce.

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

Jesteście ciekawi?

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl

#LETSWOW, czyli Heidi Klum dla sieci Lidl