Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Hollywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

przejdź do komentarzy

"Ludzie wykorzystują całą tę sytuację z Weinsteinem próbując zarobić albo zyskać trochę sławy."

joanna krupa joanna krupa/© Newscom/StarStock
Joanna Krupa dobrze zna tajniki hollywoodzkiego show-biznesu. Karierę modelki robiła tam wiele lat temu, poznała mnóstwo ludzi, wzięła udział w reality show. Zdecydowanie Krupa jest bardziej amerykańska niż polska, jeśli chodzi o pracę i kontakty.

To KONIEC kariery Kevina Spacey'a?

Od kilkunastu dni w mediach trwa obnażanie prawdy o kulisach pracy w Hollywood. Zaczęło się od oskarżeń pod adresem Herveya Weinsteina, potem ruszyła prawdziwa lawina. Ofiary mówią głośno o swych doświadczeniach, wiele karier zaczyna się kruszyć.

Oskarżenia o molestowanie padły też pod adresem Jeremy'ego Pivena, aktora znanego między innymi z serialu Ekipa. W rozmowie z amerykańskimi dziennikarzami Joanna Krupa wzięła Pivena w obronę.

- Kocham Jeremy'ego Pivena, znam go od wielu lat - powiedziała Krupa. - To jeden z najfajniejszych facetów, jakich kiedykolwiek znałam - zapewniła.


Wzburzenie w amerykańskich mediach wywołał ten komentarz Krupy dotyczący afery z Weinsteinem:

- Myślę, że ludzie wykorzystują całą tę sytuację z Weinsteinem próbując zarobić albo zyskać trochę sławy - oświadczyła modelka, po czym dodała na temat Pivena: - Jeremy nigdy nie zrobił mi nic złego. Zawsze była dla mnie niesamowitym przyjacielem, dlatego go wspieram.


- Wiedziałam o Harveyu Weinsteinie od ponad 10 lat. Czy miałam z nim do czynienia? Nie. Mam nadzieję, że cała ta sytuacja wyjaśni się i ludzie w Hollywood zaczną być zatrudniani przez wzgląd na ich talent - zakończyła Krupa.


Natassia Malthe: Harvey Weinstein ZGWAŁCIŁ mnie po BAFTA

Słowa Krupy wywołały spory skandal w amerykańskich mediach. Autorzy serwisu Celebitchy nazwali Krupę "idiotką".

Angelina Jolie nie oskarżała Weinsteina o napastowanie, ponieważ starała się zyskać trochę sławy. Gwyneth również nie. Ani żadna z kobiet, które o tym opowiedziały. Sugerowanie, że te kobiety są "famewhores" jest tak... obrzydliwe. Skasujcie te śmieci, proszę - napisała w ostrym tonie dziennikarka.



Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Serwis Celebitchy nie zostawił suchej nitki na Joannie Krupie, zrzut ekranu http://www.celebitchy.com


Joanna Krupa wywołała BURZĘ w Holllywood mówiąc o ofiarach Weinsteina

Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (43): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 21:07 cytuj
    gość, 05-11-17, 08:40 napisał(a):
    Ma racje! Większość tych idiotek na to poszła żeby mieć dobra role! Nie musiały mu otwierać drzwi!

    Poważnie? Miał prawo je krzywdzić? Znajdujesz jakiekolwiek usprawiedliwienie dla agresji, wykorzystywania pozycji siły i władzy w ten sposób?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 18:46 cytuj
    gość, 05-11-17, 14:30 napisał(a):
    gość, 05-11-17, 08:40 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 22:51 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 21:18 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:52 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:43 napisał(a):


    Dokładnie, a jednak... I do tego jeszcze reakcje ludzi są takie, że człowiek boi się, że sytuacja będzie odwrócona, bo przecież cytując kogoś poniżej "trzeba było załatwić wtedy (...) nowa moda (...) za dużo tego" no i standardowe "co ktoś robił w towarzystwie danej osoby".
    Sam zaczyna człowiek wątpić - bo może samemu jest się sobie winnym, ze było się młodym, naiwnym i nie potrafiło sie zorientować na czas, byc bardziej agresywnym, kopać, bić i tu wraca wstyd, bo nie było się wystarczająco silnym, żeby sobie dac radę... ale tego nie zrozumie ktoś, kto nigdy tego nie doświadczył.

    Ja też byłam molestowana w dzieciństwie i choć bliscy o tym wiedzą, to w życiu nie umieściłabym #metoo na fb. Prawdziwa ofiara molestowania wstydzi się swojej historii...niestety.

    ja tez nie opowiedziałam, ale własnie po to jest metoo, żeby pomoc przełamac wstyd, dac wsparcie kobietom i poczucie, że są w grupie. dla mnie to ciągle za mało, dla ciebie też, ale nie umniejszaj życiowych tragedii kobiet, które się na to decydują, bo są inne od ciebie

    Ja rowniez nie opowiedzialam i pod zadnym metoo bym sie teraz nie podpisywala. Jak 13 lat temu milczalam, bo tak bylo latwiej, chociaz wtedy moglabym to udowodnic, to po co teraz to wywlekac i przezywac ponownie? Teraz, kiedy to jest moje slowo przeciw jego? Juz bym mu teraz nic nie udowodnila. Kazdy przezywa to inaczej i jezeli tym kobietom to pomaga to moze i slusznie, ale ja tego nie rozumiem. Moze zle
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 18:43 cytuj
    gość, 05-11-17, 15:53 napisał(a):
    Krupa kurfa to i rozenkowa jest kurfa i kazda polska celebryteczka ktora idioci uwazaja za gwiazde jwst kurfa. Przeciez wiekszosc aktorek w hollywood jak i u nas w Polsce dawalo dup*y zeby zaistniec. To normalne. Glupie baby robia teraz afere zeby kase wyzyskac bo juz nikt nie chce ich.


    IQ jednocyfrowe
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 18:43 cytuj
    gość, 05-11-17, 17:05 napisał(a):
    Teraz opowiadają o molestowaniu, jak są sławne i bogate. Jak ciągnęły stare obwisłe druty to jedyne o czym marzyły to żeby dostać scenariusz. Wywłoki i dzifki


    Wypowiedziała sie kwoka zazdrośnica.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 17:05 cytuj
    Teraz opowiadają o molestowaniu, jak są sławne i bogate. Jak ciągnęły stare obwisłe druty to jedyne o czym marzyły to żeby dostać scenariusz. Wywłoki i dzifki
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 16:38 cytuj
    Właśnie ogladalam "moje wielkie cyganskie wesele" i powiem wam ze..cyganie to tępe brudasy takich debilow dawno nie widzialam a te panny mlode? Same dziw*ki takie to mogliby molestowac a w dziob powinny dostac jakby się odezwaly. Co jedna to glupsza prawie nago lataja to niech je biora siła czy nie. Obejrzyjcie sb taki program. No masakra no
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 15:53 cytuj
    Krupa kurfa to i rozenkowa jest kurfa i kazda polska celebryteczka ktora idioci uwazaja za gwiazde jwst kurfa. Przeciez wiekszosc aktorek w hollywood jak i u nas w Polsce dawalo dup*y zeby zaistniec. To normalne. Glupie baby robia teraz afere zeby kase wyzyskac bo juz nikt nie chce ich.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 14:30 cytuj
    gość, 05-11-17, 08:40 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 22:51 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 21:18 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:52 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:43 napisał(a):


    Dokładnie, a jednak... I do tego jeszcze reakcje ludzi są takie, że człowiek boi się, że sytuacja będzie odwrócona, bo przecież cytując kogoś poniżej "trzeba było załatwić wtedy (...) nowa moda (...) za dużo tego" no i standardowe "co ktoś robił w towarzystwie danej osoby".
    Sam zaczyna człowiek wątpić - bo może samemu jest się sobie winnym, ze było się młodym, naiwnym i nie potrafiło sie zorientować na czas, byc bardziej agresywnym, kopać, bić i tu wraca wstyd, bo nie było się wystarczająco silnym, żeby sobie dac radę... ale tego nie zrozumie ktoś, kto nigdy tego nie doświadczył.

    Ja też byłam molestowana w dzieciństwie i choć bliscy o tym wiedzą, to w życiu nie umieściłabym #metoo na fb. Prawdziwa ofiara molestowania wstydzi się swojej historii...niestety.

    ja tez nie opowiedziałam, ale własnie po to jest metoo, żeby pomoc przełamac wstyd, dac wsparcie kobietom i poczucie, że są w grupie. dla mnie to ciągle za mało, dla ciebie też, ale nie umniejszaj życiowych tragedii kobiet, które się na to decydują, bo są inne od ciebie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 13:52 cytuj
    gość, 04-11-17, 22:46 napisał(a):
    Ja tam się nie dziwie, że większość milczała. Przecież setki szarych kobiet nie zgłasza gwałtów i molestowania tu w Polsce. Bo co ludzie powiedzą, sąsiedzi, policja będzie patrzeć jak na kur.. co sama sie o to prosiła. Poczytajcie drogie Panie jak wygląda u nas zgłoszenie gwałtu. A co dopiero w Hollywood, którym trzęsą tacy producenci jak ten zbok...

    Dokładnie tak. Nikt by nie uwierzył wschodzącej gwiazdce, że znany producent oferował jej rolę za seks, i odmówiła, więc nic z tego nie wyszło. Tym bardziej nie przyznałaby się, że nie odmówiła. Sławne kobiety mają więcej do stracenia - w sensie wizerunkowym, ale równiez dlatego są bardziej wiarygodne. Krupa akurat tak czy inaczej robi karierę pokazując (czy też uzywając) swojego ciała więc jestem w stanie zrozumieć, że jest zbyt nieogarnięta, aby zrozumiec ten problem. Szkoda tylko, że potem musimy się za nią wstydzić.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: f.o 05-11-17, 11:30 cytuj
    Widac Romek nie byl wcale taki glupi; poznal sie na kurfie.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: f.o 05-11-17, 11:24 cytuj
    gość, 04-11-17, 21:01 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 20:10 napisał(a):
    Krupa madra? Ladna, empatyczna wobec zwierzat, ale madrej bym ja nie nazwala. Jej nikt nie musial molestowac. Sama sie rozbierala.

    Trzeba znać zasady gry, w którą się chce grać, a nie później płakać, że zły pan kładł się na mnie w hotelowym pokoju, gdy przyszłam rozmawiać o niuansach w scenariuszu.

    Wlasnie o te, kurfa, zasady gry chodzi, ty pier**lony debilu! Zeby je, kurfa, w koncu zmienic, bo upadlaja kobiety! Kumasz, amebo?!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: f.o 05-11-17, 11:21 cytuj
    YOU are a famewhore, Joanna. Or maybe just a whore. Shut up and keep licking those dicks that give you job. Plain enough english for you, you little harlet?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 09:56 cytuj
    Dobrze Krupa mowi! Jedyna odważna powiedziec prawde.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 09:30 cytuj
    gość, 05-11-17, 08:40 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 22:51 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 21:18 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:52 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:43 napisał(a):
    18'33

    Ja też byłam molestowana w dzieciństwie i choć bliscy o tym wiedzą, to w życiu nie umieściłabym #metoo na fb. Prawdziwa ofiara molestowania wstydzi się swojej historii...niestety.

    "Prawdziwa ofiara molestowania"!? Co to za bzdety!? Każdy człowiek jest inny i każdy przechodzi przez taką tragedię inaczej. A to że kobiety z całego świata mówią o tym za pomocą #metoo a aktorki (i aktorzy) odsłaniają takich zboków jak Weinstein jest właśnie najlepszą metodą na zmianę podejścia do molestowania.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 08:40 cytuj
    Ma racje! Większość tych idiotek na to poszła żeby mieć dobra role! Nie musiały mu otwierać drzwi!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 08:40 cytuj
    gość, 04-11-17, 22:51 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 21:18 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:52 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:43 napisał(a):
    18'33 ja bym pomilczala ze 20-30 lat a później oskarżyła gnoja.

    moze tak, moze nie. ja bylam molestowana i nie potrafie o tym do dzis mówic. moge sobie napisac w necie anonimowo, ale nigdy nikomu o tym tak naprawde nie opowiedziałam. ciesza mnie takie akcje jak metoo, bo zawsze łatwiej ujawnic cos, jak sie nie jest samemu, ale generalnie przełamanie wewnetrnych barier i opowiedzenie o molestowaniu jest naprawde trudne i wszystkie kom3ntarze typu - dlaczego po latach, pewnie to dla kasy, dla popularnosci, zawsze da sie odmówić albo "pewnie zmieniła zdanie i oskarza, choc wtedy jej sie podobało" są pisane przez osoby, które nie mają tak naprawde pojęcia, o czym piszą

    Pozdrawiam cię serdecznie. Wiem, przez co przechodzisz, nie jesteś jedyna. Wstyd bywa obezwładniający, chociaż przecież wiemy, że to nie my powinnyśmy sie wstydzić, a jednak...

    Dokładnie, a jednak... I do tego jeszcze reakcje ludzi są takie, że człowiek boi się, że sytuacja będzie odwrócona, bo przecież cytując kogoś poniżej "trzeba było załatwić wtedy (...) nowa moda (...) za dużo tego" no i standardowe "co ktoś robił w towarzystwie danej osoby".
    Sam zaczyna człowiek wątpić - bo może samemu jest się sobie winnym, ze było się młodym, naiwnym i nie potrafiło sie zorientować na czas, byc bardziej agresywnym, kopać, bić i tu wraca wstyd, bo nie było się wystarczająco silnym, żeby sobie dac radę... ale tego nie zrozumie ktoś, kto nigdy tego nie doświadczył.


    Ja też byłam molestowana w dzieciństwie i choć bliscy o tym wiedzą, to w życiu nie umieściłabym #metoo na fb. Prawdziwa ofiara molestowania wstydzi się swojej historii...niestety.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 07:32 cytuj
    Joanna jesteś śmiechem pisuarem za kasę zdziro
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 07:31 cytuj
    Kupa ....majbardziej popularna prostytutka z Polski
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 02:08 cytuj
    gość, 04-11-17, 18:33 napisał(a):
    gość, 04-11-17, 18:22 napisał(a):
    a mnie dziś molestował kontroler biletów- daj bilet i daj bilet-tak się czepił

    molestowanie nie jest tematem do żartów, zastanów się, jak zareagował(a)byś, gdyby przyszła do ciebie 11letnia córka z płaczem, bo jakiś gość wkładał jej rękę pod bluzkę - śmieszne? bo dla mnie niespecjalnie, a każdy molestowana czy molestowany tez ma prawo do ochrony swojej intymnosci dokładnie jak taka 11 letnie dziewczynka


    Żeby sprowadzać baby do 11-letnich dziewczynek hehe Czy molestowane nie miały języka w gębie? Nie ma czegoś takiego jak molestowanie. Są łatwe kobiety, których faceci nie szanują.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 05-11-17, 01:21 cytuj
    Idiotką jest ta dziennikarka. Krupie zupelnie nie o to chodzilo...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!