Kłótnia o samolot Lewandowskiej: Zamknij ryj!

przejdź do komentarzy

Kolejne dramaty na forum.

anna lewandowska anna lewandowska/ instagram.com/annalewandowskahpba/
Anna Lewandowska opuściła Wrocław, gdzie poleciała z Klarą na intensywny trening z fanami i wyznawcami. Lewa w ramach pożegnania wstawiła na Instagrama zdjęcie z lotniska, na którym cała w skowronkach pokazuje znak zwycięstwa. Fotografia - jak to zwykle bywa u najsłynniejszej polskiej WAG - wywołała burzę.

Na maksa podekscytowana Lewa ma wiadomość. To ZASKASKUJĄCE!

Obserwujący zarzucili Lewandowskiej, że wozi się prywatnym samolotem i niszczy środowisko:


- Czy slyszalas o globalnym ociepleniu i wplyw samolotow na nie? Fajnie, ze cie stac na prywatny samolot, ale gryzie sie to, i to bardzo, z twoja promocja zdrowego stylu zycia. Moze by wykorzystac te pieniadze na cos bardziej ekologicznego jak juz tak bardzo chcesz swiecic wszytkim przykladem? Korona ci napewno z glowy nie spadnie.

- zarzuciła Lewej jedna z fanek.

Prowokacyjny wpis poruszył innych obserwujących:


- Zamknij ryj

- No wlasnie! Dlaczego wynajmowac extra samolot jak juz przeciez sa polaczenia?

- Ja mowie o EXTRA wynajmowaniu samolotu dla 2 osob! Liniowy tak czy tak poleci


Lewa wyznała, jak sobie radzi podczas OKRESU!

Po chwili internauci stanęli w obronie Lewandowskiej:

Samochód na pewno w większej mierze zasmradza niż jej samolot ;) tyle zawiści i jadu. Zacznijmy się cieszyć ze szczęścia innych, cieszmy się że niektórzy realizują swoje pasje. Może czas na Ciebie aby też się czymś zajęła? - piszą fanki trenerki.

aha czyli liniowy samolot nie ma wpływu na globalne ocieplenie tylko te prywatne - ironizują.

hmm to w jaki sposób powinna tam dotrzeć do Werony przecież samochód czy autobus to też spaliny i zanieczyszczenie środowiska. Naprawdę bez przesady - dodaje ktoś inny.

Myślicie, że Anna nie powinna aż tak wyraźnie zaznaczać na każdym kroku swojego wysokiego statusu społecznego? Fani są podirytowani, a na instagramowym profilu trenerki pojawiają się komentarze pełne agresji.

A może to zwykła zazdrość?







Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (24): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość 14-05-18, 16:53 cytuj
    Jestem przekonana ze za sukcesem męża stoi zawsze mądra żona . Żyła niestety juz sie przekonał .
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 13-05-18, 12:12 cytuj
    Nie jestem jej fanką? Ale nie ona jedna ma samolot i poprostu usprawnia sobie życie na ile ją stać a na czole nie ma wypisanych zresztą zarobionych milionów Życzę Pani i rodzince powodzenia
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 12-05-18, 14:17 cytuj
    Pieniądze najgorsza rzecz na świecie. Z ludzi robią wgoistow pyszałkow i chwalipietow Ale coz bez nich kim jestesmy
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: pawel 13-04-18, 16:47 cytuj
    Mogę nie lubić Pani Ani ale to są ich pieniądze mogą z nimi robić co chcą .Robert zarobił na to co ma .A Ania jest jego żoną
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: k.z 11-04-18, 19:53 cytuj
    Lewandowska jest ładną kobieta ale myślałam że także mądra niestety uroda nie idzie w parze z madroscią niech ma te swoje miliony ale po co maja wszyscy o tym wiedzieć głupota nie zna granic!!!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: Teresa 11-04-18, 19:39 cytuj
    ejmuj sie debilami to tylko wielka zazdrość!!!!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 11-04-18, 10:34 cytuj
    Wszystkim tym, którzy zazdroszczą innym szczęścia czy dostatku: "Wasze Zycie w Waszych rękach" zamiast nienawidzić weźcie się do ciężkiej pracy a na efekty być może nie trzeba będzie długo czekać :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: tymtyryrymtym 11-04-18, 09:52 cytuj
    przecież oni sobie na to zapracowali, Robert gra w piłkę od małego i tylko ciężkimi treningami udało mu się osiągnąć to co ma teraz, nikt mu tego nie dał. nikt meczu nie ustawia, to wszystko tylko on dzięki uporowi i treningom i ciężkiej pracy doszedł to tego co ma. a Ania jako jego żona wiadomo że od razu ma lepszy start, ale ludzie ona haruje tak samo jak każdy człowiek. nie siedzi na dupie i utrzymaniu męża a przecież by mogła, Robert tyle zarabia że spokojnie może nic nie robić, a jednak sama chce coś osiągnąć. i nie jest to osoba typu DIVA, nie ma jej w tv co chwila. a Wy nie zazdrośćcie tylko sami bierzcie się do roboty. nikt za darmo wam nic nie da.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 10-04-18, 11:50 cytuj
    A jeżeli samolot spadnie?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 23:08 cytuj
    Poraża mnie miałki intelekt Lewej i jej fanów.Na wszystko mają jedną odpowiedź o rzekomej zazdrości.Tak,tak,bo wszyscy tylko zazdroszczą boskiej Lewej.Może pora obudzić się z tego snu na jawie?
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 21:00 cytuj
    O kuwa......nie zrobiła nóżki.....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 17:42 cytuj
    Autem hybrydowym też nie jeździ choć ją na takie stać...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 13:40 cytuj
    Troche jej wszędzie za dużo.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 13:13 cytuj
    Zazdrosc Ludzie zazdroszcza Ale po co ta krytyka
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 12:44 cytuj
    To całe eko, zdrowy styl itd to wszystko pod publikę. Kasę na was trzepie i się śmieje z was w domu. Najbardziej lubi naiwnych grubasow z grubym portfelem. Im to może wszystko wcisnąć nawet głupi stojak pod książkę za 170 zl(w jej sklepie) zaraz po nich są zakompleksione mamuśki. Wciska im głupoty o braku opiekunek i reszty personelu, oraz że dzięki gownianym rajstopom można sobie nogi wydłużyć. Lewa do produkt. Po to by zarobić kasę na glupkach.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 12:42 cytuj
    Zazdrość zazdrość zazdrość
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 12:37 cytuj
    Taka hierarchia byla i zawsze bedzie. Jest zoną znanego pilkarza to normalne ze lata prywatnym jetem. To nie papiez zeby sie kajała
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 12:36 cytuj
    Wlasnie niech sie chwali. Polaczki zazdrosnicy jedni. Ma to niech pokazuje ! Nikomu nie ukradla!
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 09-04-18, 12:23 cytuj
    Niech sobie ma 10 samolotów ale niech sie tak nie chwali bo mi , ze mnie na taryfę po melanżu nie stać.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: dgbfdb 09-04-18, 12:21 cytuj
    Kiedy przeczytałam, że ojciec icjh zostawil i zaczęła się bieda, to zrozumiałam, dlaczego tak tłucze kasę, jak tylko może, te fotki z samolotem,drogimi autami, nieruchomościami, eko. Odreagowywuje tamte czasy. A gdyby przypadkiem Lewy chcial ją zostawić z dzieckiem, to chce mieć zabezpieczenie. Dzis mercedesy, jutro stary ford. Jeszcze usłyszymy o ojciu, jak ją kocha i chce uczestniczyc w jej życiu, (ojciec lewej przerwał milczenie, szok ;-D;;-D ).
    Nie masz konta? Zarejestruj się!