Księżna Meghan w luźnej koszuli, ale ciążowego brzuszka nie da się już ukryć

przejdź do komentarzy

Trzeciego dnia pobytu w Australii Meghan i Harry spotkali się ze "zwykłą" rodziną.

meghan markle meghan markle/© Forum/ REUTERS
Trzy dni temu Księżna Meghan i książę Harry przylecieli z pierwszą oficjalną zagraniczną wizytą do Australii. Wizyta ta jest szczególna - na samym początku Pałac Kensington poinformował, że księżna spodziewa się dziecka. Stąd specjalna atmosfera i ogromne zainteresowanie mediów.

SZOKUJĄCA reakcja siostry Meghan na jej CIĄŻĘ

Trzeci dzień pobytu w Australii przyszli rodzice spędzili w gronie "zwyczajnej" rodziny. Były rozmowy, wspólna praca w gospodarstwie i zabawy z dziećmi.

Meghan wybrała na ten dzień wygodny zestaw - do czarnych spodni założyła luźną, białą koszulę. Miała też wygodne botki na klockach.

Choć to dopiero początek ciąży, nawet luźna koszula nie jest już w stanie ukryć zmieniającej się figury.

Royal baby Meghan i Harry'ego dostało już pierwszy PREZENT

Przyszła mama rozkwita:)



Księżna Meghan w luźnej koszuli, ale ciążowego brzuszka nie da się już ukryć

Księżna Meghan w luźnej koszuli, ale ciążowego brzuszka nie da się już ukryć

Księżna Meghan w luźnej koszuli, ale ciążowego brzuszka nie da się już ukryć

Księżna Meghan w luźnej koszuli, ale ciążowego brzuszka nie da się już ukryć





Polecane wideo

Skomentuj Staraj się pisać bez błędów

dodasz komentarz jako gość - jeżeli chcesz zarejestrować nicka - załóż konto z avatarami!

Wasze komentarze (47): sortuj
  • avatar kozaczek
    gość: on 20-10-18, 02:35 cytuj
    chudzinka straszna
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość: on 20-10-18, 02:35 cytuj
    chudzinka straszna
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 22:52 cytuj
    To może być naprawdę ładne dziecko, jej "egzotyczne" geny wniosą trochę świeżości do rodziny królewskiej, która - nie oszukujmy się - nie jest zbyt urodziwa...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 22:44 cytuj
    Do gość 18:58 Jak nie prostowanie keratynowe to będą prostować jej włosy normalna prostownicą. Prostowanie keratynowe poza tym robi się raz pare miesiecy wiec moze jej sie trzymaja od ostatniego razu. Zwłaszcza, ze prostuje od lat,wiec keratyna się szybko nie wypłucze.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 22:30 cytuj
    gość, 17-10-18, 14:00 napisał(a):

    szczuple nogi i szerokie biodra to wymarzona figura.a ty jak sie czepiasz to sa dwa wyjscia albo jestem tlustym nalanym klocem od gory do dolu albo suchelcem bez zadnych ksztaltow
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 21:50 cytuj
    16:55, pustaku... gdzie masz czarnoskorych wszedzie? W warzywniaku stoisz z nimi w kolejce? A moze cie onsluguja na poczcie? Ucza cie czarne nauczycielki? Jestes tak bezdennie durna....
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 21:39 cytuj
    Oooo boziu uprawiali sekssss ;) wow nowy tytul dla pudla
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 20:46 cytuj
    Fajne buty. Ale i tak pewnie mnie nie stać
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 20:38 cytuj
    Będzie rudy murzyn
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 19:43 cytuj
    Jak to dziecko nie będzie ciemne co poniektórzy piszą. Dzieci gdzie 2/3 genów jest białe wychodzą całkiem jasne ewentualnie jakieś ciemne wlosy czy oczy jeżeli widać dominację tego pigmentu w tych aspektach ( cos jak latynosi). Dziecko na pewno nie będzie mulatem,a dodając ze Harry jest rudy czyli ma jasne geny to dodatkowo nie przyciemni dziecka. Poza tym tyle kobiet w ciąży a prasa uwielbia sobie co jakiś czas brać nowy obiekt i te konretnie te panie robić za jakieś bóstwa jakby one przez to inaczej przechodziły.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 19:13 cytuj
    We wczorajszym artykule gdzie para byla w zoo Megan miala dopasowana sukienke, dzis na spotkaniu juz musi miec luzna koszule bo widac rosnacy brzuch. Niezle po jednym dniu taka roznica 😂😂😂
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 18:58 cytuj
    Podobno gdy będzie w ciąży nie będzie prostować włosów. I jakoś tego nie widzę. Jedne kłamstwo.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 18:25 cytuj
    Nie przepadam za nia. Wydaje sie byc niezla aktoreczka ale...musze przyznac ze jest niebywale fotogeniczna.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 18:18 cytuj
    Do gosc 17:17 Megan jest piekna i bedzie miec piekne dzieci, chyba, ze sie wdadza do rodziny królewskiej, bo oni sa brzydcy jak noc. William i Harry byli ladnymi dziećmi, a z tej urody nic im nie zostało. Wielkie iszy, nosy rudy jeden, drugi lysy. Ksiezniczka Eugenia brzydka. Megan najładniejsza ze wszystkich kobiet w tej rodzinie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 18:09 cytuj
    Mówcie co chcecie, może i gra , może i jej się udało wzenic do royalsow , ale jest jakaś taka przyjazna , miła , taka dostępna :) Kate przy niej wychodzi jak sztywna marionetka królowej :)
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 17:29 cytuj
    Bedzie piekne dziecko 😁
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 17:17 cytuj
    Widzicie na balkonie podczas parady ich dziecko. Wszystkie ładne blondynki i jedno ups czar..ciemniejsze.
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 16:55 cytuj
    A na internetach , fb, insta itp czarnoskorzy sie cieszą, ze ciemne dziecko w royal family. Juz im nie wystarcza ze są wszedzie
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 16:51 cytuj
    nic jeszcze nie widać
    Nie masz konta? Zarejestruj się!
  • avatar kozaczek
    gość 17-10-18, 16:14 cytuj
    jej rozmiar to chyba takie 38/40 bo na 36 mi nie wygląda...
    Nie masz konta? Zarejestruj się!